منو سایت

Valve حلقه Elden’s Steam Deck را بهبود بخشیده است

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
Valve حلقه Elden's Steam Deck را بهبود بخشیده است

Valve حلقه Elden's Steam Deck را بهبود بخشیده است

اکنون که Valve بالاخره برخی از مشکلات اصلی بازیکنان Elden Ring را در Steam Deck برطرف کرده است، این شرکت توضیح داده است که چگونه برای بهبود پایداری تصمیم گرفته است.

در گفتگوی جدید با Digital Foundry، کدنویس Valve، Pierre-Loup Griffais توضیح داد که چگونه این شرکت برای دور زدن مشکلاتی که قبلاً توسط بازیکنان گزارش شده بود، از جمله مشکل لکنت، که در ماه گذشته به عنوان اولویت اصلی مطرح شد، کار کرد.

در حال پخش: حلقه ELDEN – تحقیق

گریفایس گفت: “در سمت لینوکس/پروتون، ما یک سیستم پیش کش نسبتاً گسترده برای سایه بان ها با سطوح مختلف ارائه در سطح منبع و باینری، از پیش تنظیم شده و به اشتراک گذاشته شده بین کاربران داریم.”

“در عرشه، ما آن را به سطح بعدی می‌بریم زیرا یک ترکیب گرافیکی/درایور منحصربه‌فرد برای هدف‌گیری داریم، و بیشتر سایه‌بان‌هایی که به صورت محلی اجرا می‌کنید در واقع روی سرورهای زیرساخت ما از پیش ساخته شده‌اند. هنگامی که بازی سعی می کند با استفاده از API گرافیکی انتخابی خود یک سایه زن را کامپایل کند، معمولاً از آنها صرفنظر می شود زیرا ورودی حافظه پنهان دیسک از پیش کامپایل شده را پیدا می کنیم.

اگرچه به نظر می رسد مشکلات لکنت در Steam Deck حل شده است، اما این مشکل همچنان در نسخه های PC استاندارد بازی وجود دارد. گریفیس توضیح داد که بیشتر مشکلات مربوط به Elden Ring ناشی از عوامل دیگری است، و گفت که درایو مبتنی بر سایه بیشتر مشکلاتی نبود که تیم در بازی دیده بود.

سازنده توضیح داد: “آخرین مثالی که به آن اشاره کردیم بیشتر به این واقعیت مربوط می شود که بازی هزاران منبع را به عنوان بافرهای فرمان در مکان های خاص ایجاد می کند که باعث می شود مدیر حافظه ما در تلاش برای مقابله با آن بیش از حد بارگذاری شود.”

«اکنون چنین توزیع‌هایی را با تهاجمی‌تر ذخیره می‌کنیم، که به نظر می‌رسد کمک زیادی کرده است. من نمی توانم در مورد اینکه آیا این مشکلی است که بازی روی پلتفرم های دیگر با آن مواجه می شود یا خیر، نظر بدهم، اما ما روی دک با همه این عناصر در جای خود بازی می کنیم و تجربه بسیار روان بود.”

Yesterday From Software یک پچ نسبتاً بزرگ Elden Ring را منتشر کرد که Infrost Stomp و Mimic Tear را آزار داد. نه تنها این، بلکه توسعه دهنده گزینه های اضافی برای ماموریت های NPC، ردیابی NPC و موارد دیگر اضافه کرده است.

اگر هنگام کاوش در زمین بین راه به دنبال مسیر هستید، مرکز رانندگی حلقه الدن ما را بررسی کنید.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.