منو سایت

  • خانه
  • اخبار بازی
  • The Legend of Zelda: The Wind Waker یک “متخصص بی حسی” داشت که کارش این بود که روز و شب به تینگل فکر کند.

The Legend of Zelda: The Wind Waker یک “متخصص بی حسی” داشت که کارش این بود که روز و شب به تینگل فکر کند.

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
The Legend of Zelda: The Wind Waker یک "متخصص بی حسی" داشت که کارش این بود که روز و شب به تینگل فکر کند.

The Legend of Zelda: The Wind Waker یک "متخصص بی حسی" داشت که کارش این بود که روز و شب به تینگل فکر کند.

The Legend of Zelda: The Wind Waker یک “متخصص تینگل” را در تیم توسعه داشت که تنها نقشش این بود که روی همه چیز مربوط به تینگل و دوستان داستانی مختلف او کار کند.

این غذای لذیذ – و بسیاری از موارد دیگر – از طریق DidYouKnowGaming جدید به دست می آید؟ غواصی ویدئویی در اعماق ایجاد Wind Waker با کمک مصاحبه ها و مجلات تازه ترجمه شده. طبق این ویدئو، “افتخار” متخصص تینگل به توسعه دهنده توشیاکی سوزوکی داده شد که در مصاحبه ای گفت که ماه ها فقط به تینگل فکر کرده است. یکی از همکارانش می گوید: «از غروب تا سحر او (سوزوکی) به چیزی جز سوزن سوزن شدن فکر نمی کرد. که او را دیوانه کرد.

افشاگری بزرگ از ویدیو DidYouKnowGaming؟ این است که کارگردان بازی، Aiji Aonuma، فکر نمی‌کرد که میاموتو از طرفداران پیش‌نمایش‌های سایه‌دار بازی باشد، بنابراین منتظر ماند تا بازی میاموتو را تا مراحل بعدی توسعه، زمانی که تغییر آن خیلی دور بود، نشان دهد. میاموتو اولین باری که گرافیک Wind Waker را دید، به معنای واقعی کلمه کوچک شد، که به گفته او تأثیر منفی بر فروش بازی خواهد داشت. اگرچه او سرانجام به این ایده رسید، اما آئونوما به یاد آورد که میاموتو بعداً به کارگردان گفت که برای تغییر مسیر و واقعی جلوه دادن زلدا «خیلی دیر نشده است».

اگرچه میاموتو تغییری در سبک هنری بازی ایجاد نکرد، اما در کاهش سختی Wind Waker نسبت به Legend of Zelda: Ocarina of Time یا Legend of Zelda: Majora’s Mask دستی داشت. برخی از باس‌ها در ضبط‌های کلاسیک Nintendo 64 این فرنچایز برای برخی از بازیکنان بسیار دشوار بودند، بنابراین میاموتو اصرار داشت که Wind Waker آسان‌تر باشد و کارفرمایان بازی کمتر دشوار شوند.

یکی دیگر از تغییرات عمده در مسیر توسعه Wind Waker این بود که به جای استفاده از عنوان Wind Waker برای کنترل باد، لینک در ابتدا از یک ابزار الکترونیکی کمتر شناخته شده به نام Thereminvox استفاده کرد. لایک بازی ها را می شناسید؟ توضیح می‌دهد که اعضای تیم توسعه اخیراً فیلمی را در مورد سازنده ابزار تماشا کرده‌اند و فکر می‌کنند که عالی خواهد بود. ترمین تا نیمی از توسعه بازی ادامه داشت.

بسیاری از جزئیات قانع کننده دیگر در ویدیوی کامل وجود دارد، از جمله اینکه چگونه برنامه اصلی این بود که بتوانیم کل Hyrule را در زیر اقیانوس بازی کاوش کنیم و با توسعه دهندگان پروژه گسترده روبرو شویم، بنابراین برای اطلاعات بیشتر حتماً کل ویدیو را تماشا کنید.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.

محصولات مورد بحث در اینجا مستقل از ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot می تواند سهمی از درآمد را دریافت کند.