منو سایت

Steam Deck بازی Nintendo Directs را برای من خراب کرد

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
Steam Deck بازی Nintendo Directs را برای من خراب کرد

Steam Deck بازی Nintendo Directs را برای من خراب کرد

“امیدوارم او به سوییچ برسد.” همه ما این را بارها دیده‌ایم، گفته‌ایم یا فکر کرده‌ایم در حالی که بازی‌های رایانه‌ای جالب و تجربی را پیدا کرده‌ایم که در لپ‌تاپ احساس خوبی داشته باشند. و توسعه دهندگان متعهد شده اند که سوییچ را به خانه ای پررونق برای بازی های کوچکتر و سخت افزاری کمتر تبدیل کنند. تنها نقطه ضعف معمولاً انتظار است، زیرا این بازی ها اغلب ابتدا روی رایانه ظاهر می شوند و ماه ها یا حتی سال ها بعد به سوییچ می آیند. این موضوع امروز هم وجود دارد، به همین دلیل است که داشتن Steam Deck باعث شده است که آخرین ارائه‌های Nintendo Direct برای من بسیار کمتر از قبل هیجان‌انگیز باشد.

از اولین روزهای Nintendo Direct، من عاشق سبک ارائه هستم. اعلان‌ها و تریلرهای بازی‌های ویدیویی در بسته‌ای سریع، سریع و از نظر بصری جذاب پیچیده شده‌اند. جای تعجب نیست که آنها به استاندارد صنعت تبدیل شده اند، زیرا ناشران بیشتری از رویدادهای زنده دور می شوند. اما ستاره نمایش همیشه خود بازی ها بوده اند. و هنگامی که بیشتر این بازی‌ها روی لپ‌تاپ‌هایی ظاهر می‌شوند که ظاهری شبیه به سوییچ دارد و اغلب زودتر و/یا ارزان‌تر به رایانه می‌آیند، هیجان‌زده شدن بسیار سخت است.

در حال پخش: Nintendo Direct Mini: Partner Presentation – ژوئن 2022

برای مثال نینتندو دایرکت مینی امروزی را در نظر بگیرید. برخی از بازی های نمایش داده شده، مانند Nier Automata یا Portal: Companion Collection، اکنون در Steam در دسترس هستند و نسخه سوییچ را به جدیدترین نسخه تبدیل می کند. (در حال حاضر، بسته پورتال Steam 3 دلار است، در حالی که Switch که اخیراً راه اندازی شده است، 20 دلار است. این تا حدی به دلیل فروش تابستانی Steam است، اما این نکته دیگری به نفع Steam است – این تخفیف های عمیق در فروشگاه Valve بسیار رایج تر است. .) در همین حین، سورپرایز مانند Little Noah: Scion of Paradise، سورپرایزی که در Steam درست در کنار سوییچ منتشر شد، منتشر می‌شود. حتی فینال بزرگ، اعلام اینکه Persona 5 Royal بالاخره به سوییچ می‌آید، با اعلام هفته‌های پیش مبنی بر عرضه آن به PC و Xbox Game Pass کمی تضعیف شد.

این اتفاق افتاد که وقتی یک بازی مستقل به ظاهر عالی مانند Rogue Legacy 2 یا Vampire Survivors را دیدم، با مشتاقانه نینتندو دایرکت را تماشا کردم، به این امید که آنها را در جیب انتخابی خود ببینم. اکنون هر دو را دارم و هفته هاست که در Steam Deck از آنها لذت می برم. دیگر نیازی به “امیدوارم به سوییچ برسد” ندارم، زیرا از قبل دستگاهی دارم که با دسترسی به کتابخانه عظیم بازی های رایانه ای که اغلب ابتدا بازی ها را دریافت می کند، این امید را بی ربط می کند.

این بدان معنا نیست که نینتندو دایرکت سرگرم کننده و پر از بازی های عالی نبود. نینتندو یک ناشر بزرگ است و بسیاری از توسعه دهندگان دوست دارند ابتدا محصولات خود را در نینتندو دایرکت نشان دهند. بازی های زیادی وجود داشت که من حتی نمی دانستم در دایرکت امروز نمایش داده می شوند. من فقط این واقعیت را تحمل کردم که Steam Deck Switch را به یک کنسول انحصاری تبدیل کرده است – برای هر چیز دیگری احتمالاً Steam Deck را زودتر و / یا ارزان تر بازی خواهم کرد.

این به این دلیل است که حتی برای بازی‌هایی که هم روی رایانه شخصی و هم بر روی سوییچ اجرا می‌شوند، به کتابخانه Steam خود اطمینان بیشتری دارم که با من باقی می‌ماند. من می خواهم فکر کنم که نینتندو درس خود را آموخته است و قصد دارد کتابخانه سوییچ را با کتابخانه بعدی سازگار کند، اما هیچ تضمینی وجود ندارد. ناگفته نماند که Steam اغلب قیمت‌های فروش تهاجمی‌تری نسبت به Switch دارد، بنابراین اگر کمی صبر کنم، احتمالاً می‌توانم همان بازی‌ها را در دستگاهی مشابه با قیمت ارزان‌تری دریافت کنم. علاوه بر این، Steam Deck اغلب عملکرد بهتری را همراه با تمام قلاب های انجمن Steam، ابزارهایی مانند تغییرات و ویژگی هایی مانند دستاوردها ارائه می دهد. به‌روزرسانی‌ها و وصله‌های بازی اغلب قبل از اینکه به سوییچ بیایند به Steam می‌آیند. و اگر روزی به رایانه بازی رومیزی روی بیاورم، می‌دانم که کتابخانه کامل من در آنجا دنبالم می‌کند.

همه این‌ها اهمیت بیشتری را برای نینتندو می‌کند که انحصاری‌های شخص اول خود را به نمایش بگذارد یا انحصاری‌های مستقل با ظاهری خنک‌تر ارائه دهد، همانطور که در سال ۲۰۱۷ زمانی که برای اولین بار راه‌اندازی شد (Golf Story یا Battle Chef Brigade شایسته دنباله‌هایی هستند). من عاشق بازی های نینتندو هستم. من همیشه دارم. هیچ چیز مانند پلتفرم دقیق ماریو، عظمت حماسی خارق العاده زلدا یا انزوای شوم متروید وجود ندارد. مانند تمامی پلتفرم های نینتندو، سوییچ تنها مخزن حساسیت منحصر به فرد نینتندو به طراحی بازی باقی خواهد ماند. بازی‌های نینتندو به تنهایی برای نگه داشتن سوییچ در چرخش بازی‌های من برای آینده قابل پیش‌بینی کافی هستند، و هنوز هم توسعه‌دهندگان شخص ثالثی هستند که بازی‌های انحصاری سوییچ مانند Dragon Quest Treasures یا Mario + Rabbids: Sparks of Hope را می‌سازند. اما نینتندو مانند بسیاری از ناشران دیگر ویترین تابستانی بزرگی نداشت و این ارائه کاملاً بر روی اشخاص ثالث متمرکز شده است.

شاید روزهای «امیدوارم سوئیچ باشد» به پایان برسد. پس از سال‌ها گیمر کامپیوتری نبودن، Steam Deck دنیای جدیدی از دسترسی زودهنگام به بازی‌ها را باز کرد که قبلاً مجبور بودم برای یک پورت کنسول منتظر بمانم. این بدان معناست که در آینده می‌توانم آن را سریع‌تر، ارزان‌تر و با احتیاط بیشتری در Steam دریافت کنم. Steam Deck در نهایت یک قاتل سوییچ نخواهد بود، اما بخشی از درخشش چیزی که Nintendo Directs را برای من بسیار خاص کرده بود، از بین برد.

محصولات مورد بحث در اینجا مستقل از ویراستاران ما انتخاب می شوند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot می تواند سهمی از درآمد را دریافت کند.