منو سایت

Starfield یک بازی نقش آفرینی انقلابی خواهد بود

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
Starfield یک بازی نقش آفرینی انقلابی خواهد بود

Betzda بازی بزرگ Starfield را در نوامبر 1401 ارائه خواهد کرد و ما در نهایت جدیدترین بازی این شرکت بزرگ را امتحان خواهیم کرد. تاد هاوارد، مدیر استودیو بتزدا، اطلاعات جدیدی از نقش آفرینی را در سری جدیدی از ویدیوهای مقدماتی Starfield منتشر کرد و با کارگردان صحنه و کارگردان هنری درباره انقلاب نقش آفرینی در این ژانر صحبت کرد.

به گزارش پارسی گیم، ویدیوی جدیدی با عنوان Made For Wanderers منتشر شده است. اطلاعات دست اول را در اختیار طرفدارانی قرار می دهد که مدت ها منتظر بوده اند. در این ویدیو، سازندگان به عناصر جدیدی از بازی Starfield اشاره می کنند که استانداردهای جدیدی را در ژانر نقش آفرینی تعیین می کند. بازیکنان هنگام ایجاد ماجراجویی در سراسر کهکشان آزادی زیادی دارند و تجربه بازی برای همه متفاوت خواهد بود.

تاد هاوارد در این ویدئو اشاره می کند که استارفیلد به بازیکن اجازه می دهد تا ویژگی های شخصیتی و همچنین ریشه های خود را مشخص کند. در واقع می توان یک شخصیت را تعریف کرد و دیگر فقط یک سری آمار متعلق به فرد نیست. او گفت: “من فکر می کنم بازی های زیادی وجود دارد که این کار را انجام می دهند.” اما بازیکنان برای چیزی آماده هستند که بتواند این عناصر قدیمی و بازی های نقش آفرینی را با دو آتش زنده کند و ما آن را به روشی جدید انجام خواهیم داد.

بازی نقش استارفیلد

سیستم های جدید بازی Starfield

صحبت های تاد هاوارد به این معنی است که عناصر نقش آفرینی قدیمی در استارفیلد جان می گیرند. به عنوان مثال سیستم چت بازی The Elder Scrolls Oblivion به شکل جدیدی در بازی استفاده شده است. مدیر استودیو بتزدا می گوید که صحبت های بین شخصیت ها زیاده روی نیست و انگار می خواهید شخص دیگری را راضی کنید. او همچنین گفت و گوی استارفیلد را موفق ترین سیستمی است که تا کنون توسط بتزدا ساخته شده است.

ایستوان پلی، مدیر هنری Starfield همچنان به بحث در مورد فناوری های جدید بازی می پردازد. او گفت که تمام جلوه‌های بصری بازی «بسیار بهبود یافته‌اند». کل صورت و بدن شخصیت ها بر اساس مدل های واقعی اسکن شده و محیط بازی با استفاده از فناوری فتوگرامتری با جزئیات بسیار عالی طراحی شده است. فن آوری های جدید به Betzda اجازه داده است تا روابط شخصی مؤثری بین NPC ها ایجاد کند و داستان سرایی به صورت بصری ادامه یابد.

Starfield یک بازی نقش آفرینی انقلابی خواهد بود

تریلر بازی Starfield منتشر شد [E3 2021]

تاد هاوارد در ادامه ویدیو به نکته جالبی اشاره می کند. او معتقد است تاریخ در ذهن مردم شکل می گیرد و هر چقدر هم که داستان را خلق کنند. آنچه بازیکن برای خودش تعریف می کند در نهایت اهمیت دارد. این ویژگی در دیگر بازی های بتسدا از جمله Skyrim به وضوح دیده می شود. سیستم‌های بازی به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا ارتباط مستمری بین شخصیت‌ها ایجاد کنند و در انتخاب و شخصیت شما احساس منحصربه‌فرد کنند.

بتزدا اخیراً به سبک طراحی استارفیلد اشاره کرده و از اصطلاح جدید «ناساپانک» استفاده کرده است. سبک طراحی بازی ترکیبی از تصاویر منتشر شده توسط ناسا بر روی کهکشان ها است، هدف اصلی بازی کشف ناشناخته های دنیای اطرافمان است و مقصد بعدی بشریت چیست و به کجا می رویم؟

منبع: GameSpot