
به روز رسانی بزرگ 5.0 برای Valorant یک کارت جدید به نام Pearl به ارمغان می آورد، کارت قدیمی یعنی Split را حذف می کند و سیستم رقیب را از سطوح تغییر می دهد.
به مدت دو هفته پس از پخش زنده Pearl، Valorant فقط یک لیست پخش برای Pearl ارائه می دهد. پس از این دو هفته، Pearl هم در حالت بدون رتبه و هم در حالت مسابقه تا می شود. کارت اسپلیت نیز به طور موقت از کارت های بدون رتبه و رقیب حذف می شود.
تغییر قابل توجه دیگر اضافه شدن رتبه Ascendant است که بین رتبه های Diamond و Immortal در یک بازی مسابقه ای قرار دارد. یادداشت های تعدیل به نگرانی در مورد شیوع بازیکنان در رده ها، به ویژه در سطوح پایین تر اشاره می کنند. نت ها می گویند که یک رتبه اضافی در تعیین سطح مهارت برای هر رتبه و توزیع صحیح بازیکنان کمک خواهد کرد. در نوع خود، اهداف رتبه بندی MMR برای همه رتبه های زیر Immortal به پایین منتقل شده اند تا جایی برای سطح ورودی ایجاد شود. علاوه بر این، بازنشانی فصلی نسبت به قبل و بعد از این پچ سخت تر خواهد بود زیرا بازیکنان به سطح Ascendant می روند.
بقیه اصلاحات شامل برخی اصلاحات خطا می شود. به عنوان مثال، تجهیزات اسلحه دیگر انیمیشن اولیه گاهی نادرست را نشان نمی دهد، نوار کانال طبق معمول به روز می شود اگر بازیکن قطع شود و سپس دوباره به مسابقه وصل شود، و جت نمی تواند اسلحه را در طول Tailwind تجهیز کند.
می توانید یادداشت های کامل را در مورد تصحیح در زیر یا در وب سایت Valorant بیابید.
به روز رسانی کارت
مروارید
- کارت جدید: مروارید زنده است!
- دم فقط برای مروارید
- این صف یک حالت استاندارد و ارزشمند است که به بازیکنان این فرصت را می دهد تا کارت جدید را قبل از دیدن آن در یک بازی مسابقه ای تمرین کنند.
- صف Pearl-only به مدت 2 هفته در دسترس خواهد بود و پس از آن Pearl وارد Competitive می شود.
تقسیم
به روز رسانی های رقابتی
رتبه جدید: صعودی
- یک رتبه اضافی در بالای الماس، پایین تر از جاودانه، به نام “اسسندنت” اضافه شده است.
- ما معتقدیم که رتبههای پایینتر ما تعداد شما بسیار زیاد است، به خصوص برنز و نقره. وقتی به توزیع رتبهها نگاه کردیم، متوجه شدیم که اگر برخی از شما را از آن رتبههای پایینتر به سمت بالا و خارج کنیم، پلاتین و الماس بیش از حد جمعیت خواهد داشت. بنابراین با افزودن یک رتبه جدید، می توانیم شما را بهتر بین رتبه ها تقسیم کنیم، اعتبار رتبه های بالا را حفظ کنیم و در عین حال به تعریف بهتر سطح مهارت برای هر رتبه کمک کنیم.
- ما اهداف رتبهبندی MMR را که رتبه را تعیین میکنند، به دلیل اضافه شدن رتبه جدید صعودی، به همه رتبههای زیر صعود منتقل کردیم. هدف رتبه بندی شده برای Immortal 1/2/3 و Radiant را به سمت بالا حرکت دهید.
- اینها آستانه هایی هستند که می گویند “شما باید X MMR باشید تا به این رتبه برسید.” اهداف MMR دستاوردهای RR شما را تعیین می کند و به افزایش رتبه شما برای مطابقت با MMR شما کمک می کند.
- این به این معنی است که اگر بازیکنان پایین تر از Ascendant باشند، رتبه خود را افزایش می دهند.
- برای برآورده کردن انتظارات ما از معنای قرار گرفتن در بالاترین رتبه های VALORANT، بازیکنان Immortal + سخت تر از قسمت قبلی به رتبه خود باز می گردند. این بدان معناست که Immortal نیز در همه مناطق جمعیت کمتری خواهد داشت.
- با توجه به تنظیم مجدد فصلی، ممکن است در ابتدای قسمت بدون انجام کمی کار، افزایش رتبه را مشاهده نکنید. اما تنظیم مجدد نسبت به تنظیم مجدد قسمت آخر “کمتر بی ادبانه” خواهد بود. بنابراین، وقتی پایه بازیکن را به سمت بالا فشار میدهیم تا Ascendant پر شود، ریست آنقدرها به شما ضربه نمیزند.
- دفعه بعد که رتبه را بازنشانی می کنیم، احتمالاً شما را بیشتر از تنظیم مجدد این قسمت پایین می آورد. لطفاً به خاطر داشته باشید که تنظیم مجدد “کمتر خشن” به دلیل معرفی Ascendant منحصر به این قسمت است.
- محدودیت های گروه بندی برای Ascendant 3 رتبه بالاتر یا پایین تر از بازیکن دارای رتبه Ascendant است.
- این با مجموعه قوانین گروه بندی Platinum + ما مطابقت دارد.
- بالاترین جایگذاری مجاز به Ascendant 1 (قبلاً Diamond 1) افزایش یافت
- پنج رتبه 25% جریمه RR اکنون از Immortal 1 (الماس 3 سابق) شروع می شود.
- محدودیت برای انفرادی / دوتایی / 5 پشته در حال حاضر از Immortal 1 (قبلاً Diamond 3) شروع شده است.
- به یاد داشته باشید که Diamond 3 و بالاتر قبل از آن فقط به صورت انفرادی، دوتایی و 5 پشته ای می توانست. این محدودیت اکنون با Immortal 1 شروع می شود.
- با اضافه شدن یک رتبه دیگر، توانستیم جریمه پنج پشته و محدودیتهایی را برای solo/duo در Immortal اعمال کنیم. این باعث میشود که مستقیمتر شود، Immortal جایی است که رتبهبندی شروع میشود و بنابراین ما سعی میکنیم بازیکنان را مسئول رتبهبندیشان کنیم.
- به دلیل برخورد نام با رتبه جدید، ما Sage Level 8 Agent Unlock را تغییر نام دادیم – عنوان جدید Sage “Dauntless” است.
- تغییر نام این عنوان چیزی نبود که ما ساده انتخاب کنیم، اما پس از صحبت در مورد عنوان، احساس کردیم که این فرصتی است تا به Sage و شخصیت / موضوع او معنای بیشتری بدهیم.
بلغاری
کارت ها
- رفع اشکالی در Haven که مانع از استفاده بازیکنان از اسپری خود بر روی دیوار در A Garden می شد
عوامل
- رفع اشکالی که در آن جت میتوانست اسلحهای را در طول Tailwind تجهیز کند
- رفع اشکالی که در آن عوامل شناسایی شده توسط Sova’s Recon Bolt یا Fade’s Haunt گاهی اوقات به طور خلاصه در مکان نامناسبی در Minimap ظاهر می شوند.
- رفع اشکالی که در آن جلوه بصری برد گاهی اوقات هنگام هدف گیری با Chamber’s Tour De Force ناپدید می شد.
سیستم های بازی
- رفع اشکالی که در آن استفاده از توپ از نقطه نهایی یا دور انداختن اسپایک در حداکثر برد میتواند باعث سوسو زدن کانالها و انیمیشنهای نوار پیشرفت شود.
- رفع اشکالی که در آن نوار پیشرفت استفاده از کانال در صورت قطع و وصل شدن مجدد بازیکن در طول مسابقه، بهروزرسانی نمیشود.
- رفع اشکالی که در آن برخی از تجهیزات اسلحه میتوانند انیمیشن اشتباهی را با سرعت تجهیزات پخش کنند، که میتواند زمانی که شما میتوانید شلیک کنید به صورت بصری نادرست نمایش داده شود. برخی از موقعیت های تحت تأثیر این خطا عبارتند از:
- Cypher از Spycam خارج می شود
- گوی را در نقطه نهایی بگیرید
- نصب Spike را لغو و کامل کنید
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.
محصولات مورد بحث در اینجا مستقل از ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot می تواند سهمی از درآمد را دریافت کند.