
هر سال، MLB The Show 22 بیش از هر سیم کارت ورزشی دیگری، طرح های کنترلی بیشتری ارائه می دهد. این به این معنی است که شما گزینه های زیادی برای واتینگ، بوکس، هدف گیری و پایه دارید. در این راهنما، ما شما را از طریق تمام کنترلهای فشاری راهنمایی میکنیم تا بتوانید در مورد مزایا و معایب هر کدام اطلاعات کسب کنید و در نهایت طرح مدیریتی مناسب خود را انتخاب کنید. در اینجا راهنمای ما برای بهترین کنترل های پنبه در MLB The Show 22 است.
MLB The Show – کنترلهای توضیح داده شده برای ضربه زدن
سه طرح کنترلی برای ضربه زدن وجود دارد که از آرکید تا شبیهسازی متغیر است. ترجیحات شما احتمالاً به میزان شلوغی شما بستگی دارد که می خواهید در بشقاب باشید. هیچ پاسخ اشتباه عینی وجود ندارد، اما ممکن است متوجه شوید که کنترل کم و بیش بر محل خفاش ها تاکتیک مناسبی برای شماست.
قبل از حرکت، به خاطر داشته باشید که سه طرح کنترل یک چیز مشترک دارند: با هر حالتی که انتخاب میکنید، میتوانید از نوسان معمولی، نوسان تماس یا نوسان قدرت استفاده کنید. کنترل ها در هر پلتفرم به شرح زیر است:
- نوسان معمولی: A (Xbox) Cross (PlayStation)، B (Switch)
- نوسان مخاطب: B (ایکس باکس)، دایره (پلی استیشن)، A (سوئیچ)
- چرخش برق: X (Xbox) مربع (پلی استیشن)، Y (سوئیچ)
آ nنوسان معمولی درست است، سوئینگی که میتوانید در زمان بازی یا زمانی که هیچ زمینهای در بازی وجود ندارد از آن استفاده کنید – مانند دوندهها در موقعیت گلزنی یا بازیهای خسته در پیت – به انواع دیگری از نوسان نیاز دارد. آ نوسان تماس برای مواردی که پایینتر هستید و باید حداقل چیزی را بشکنید تا زنده بمانید، یا زمانی که میخواهید از دوندهها پیشی بگیرید – شاید حتی به قیمت امتحان خود، ایدهآل است. آ نوسان قدرت البته باید به طور عمده توسط مهاجمان قوی استفاده شود، اما در صورت گاز دادن به توپ، کیفیت آنها در زمین کاهش می یابد و ممکن است توپ را روی نقطه شیرین روی صفحه آویزان کنند. در این لحظات، تاب قوی نیز انتخاب خوبی است. آنها را وادار به پرداخت کنید.

جهت دار
ضربه هدفمند به شما هشت نقطه تاکیدی می دهد تا زمانی که می خواهید تاب بخورید، یکی را انتخاب کنید. با نشان دادن چوب چپ به سمت بالا، پایین، چپ، راست یا یکی از چهار گوشه جعبه باتری، ترجیح می دهید با توپ در آن قسمت جعبه تماس برقرار کرده و آن را در آن جهت حرکت دهید. اگر چشم خوبی برای قرار دادن توپ و درک اینکه می خواهید با توپ کجا بروید، مفید است. برای مثال، اگر به یک توپ نیاز دارید تا به یک دونده اجازه علامت گذاری را بدهد، به این معنی است که چوب چپ را به سمت بالا بگیرید و شانس خود را برای ضربه زدن به توپ در هوا افزایش دهید. برعکس، هدف گرفتن یک توپ به سمت یک جیب بیرونی خاص میتواند به دوندگان به جلو کمک کند یا توپ را از محدوده احتمالی بازی دوگانه دور نگه دارد.
این حالت بازی هم به ضریب هوشی بیسبال موقعیتی و هم به توانایی شما در خواندن زمین بستگی دارد، که طبیعتاً هر چه “موارد” پرتاب کننده بهتر باشد، سخت تر خواهد بود. اما اگر فکر می کنید آنچه را که لازم است دارید، این محبوب ترین طرح کنترل سکته مغزی با دلیل موجه است.
منطقه
ضربه زدن به یک منطقه چیزی شبیه یک نسخه ظریف تر از ضربه هدفمند است. به جای تقسیم جعبه آزمایشگر به هشت بخش، باید محل فرود احتمالی در هر زمین را با استفاده از دایره نشان داده شده در داخل جعبه آزمایش ردیابی کنید. با کنترل این دایره با چوب چپ، هدف شما این است که دایره را بر روی موقعیت زمین در هنگام عبور از دال متمرکز کنید.
انجام این کار کمی سختتر از ضربه هدفمند است، زیرا به زمان پاسخ سریعتر هم نیاز دارد، زیرا شما به طور موثر توپ را برای یک ثانیه تعقیب خواهید کرد. با این حال، عمیقترین طرحهای کنترل ضربه است، زیرا به چشم تیزبین مهاجم اجازه میدهد با هر خفاش تماس دقیق برقرار کند. این شبیهترین طرح مدیریتی از سه سیمکارت است و بهترین استفاده را دامپزشکان در سریال و/یا ژانر دارند.
زمان
کنترلهای زمان آزاردهندهترین و در نتیجه آسانترین استفاده برای مبتدیان یا بازیکنانی هستند که عمق دو حالت دیگر را نمیخواهند. با کنترل های زمان، شما به سادگی تاب خود را اندازه می گیرید تا زمانی که توپ از صفحه عبور کند. همین است. این روش بیشتر یک مدرسه قدیمی است و ممکن است برای بازیکنانی که سالها بازی بیسبال بازی نکردهاند جذاب باشد. اگر نمیخواهید در مورد قرار دادن خفاش یا تنظیم دقیق محل تماس خود نگران باشید، میتوانید فقط بر زمان تمرکز کنید و اجازه دهید ویژگیهای پخشکنندهتان جای راننده را در هنگام تصمیمگیری درباره نحوه برقراری تماس بگیرند.
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.