منو سایت

Knockout City Lore سریع و رایگان بازی می شود و برای آن بهتر است

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
Knockout City Lore سریع و رایگان بازی می شود و برای آن بهتر است

استودیو Velan لحظه مهمی را برای بازی آرکید خود یعنی Dodgeball Knockout City جشن می گیرد. نه تنها فصل ششم آن از امروز، 1 ژوئن آغاز می شود، بلکه فصل اول را نیز به عنوان یک بازی خود منتشر و رایگان نشان می دهد. خیلی چیزها به طور ناگهانی برای بازی ورزشی آرکید در دنیای واقعی تغییر می کنند. با این حال، دگرگونی‌های بزرگ در شهر خیالی و شیفته‌ی او رایج است. به عنوان یک بازی زنده که محتوای داستانی را مستقیماً در یک محیط چندنفره ایجاد می‌کند، Velan دائماً در حال آزمایش است که فضایی برای داستانی ایجاد کند که ممکن است انتظار نداشته باشید آن را پیدا کنید – و نتایج به همان اندازه که در فضای باز به همان اندازه لذت‌بخش هستند.

گنجاندن داستان‌ها در بازی‌های چندنفره با سرویس‌های زنده در بازی‌های امروزی غیرمعمول نیست، اما برای چنین آزمایش‌هایی خیلی زود است. از Fortnite تا Destiny و Sea of ​​Thieves، هیچ دو تیمی واقعاً کار مشابهی را انجام نمی دهند، که بخشی از چیزی است که این بازی ها را بسیار جذاب می کند. گیم اسپات اخیراً با استودیو Velan تماس گرفت تا در مورد رویکرد این استودیو برای داستان سرایی زنده صحبت کند – و ساده تر، در ناک اوت سیتی چه می گذرد؟

از شروع فصل 6 در 1 ژوئن، ناک اوت سیتی یک بازی رایگان است.
از شروع فصل 6 در 1 ژوئن، ناک اوت سیتی یک بازی رایگان است.

“این شهر حذفی است، عزیزم.” اریک فورستاین، کارگردان روایت، در ابتدای گفتگو با تیم، این عبارت را به من معرفی کرد. همانطور که او توضیح داد، این شعار مدت ها قبل از اینکه بازی منتشر شود، به عنوان راهی برای توضیح چیزهای عجیب و غریبی که سازندگان به آن اضافه کردند، در استودیو ظاهر شد. «وقتی مکانی مانند ناک اوت سیتی را ایجاد می‌کنید و آن را به روش‌های خاصی منحصربه‌فرد می‌کنید، مکان شروع می‌کند به شما اجازه می‌دهد هر کاری را که می‌خواهید انجام دهید.» من به عنوان بازخورد توصیف شدم: شهر عجیب است، بنابراین اتفاقات عجیبی در آن رخ می‌دهد. وقتی اتفاقات عجیبی می‌افتد، چیزهای عجیب و غریب‌تری را فرا می‌خواند.

به این ترتیب، این شعار تبدیل به توضیحی کوتاه از مجموعه رویدادهای آشفته شهر شد که بازیکنان در پنج فصل تاکنون دیده اند. کلاهبردار هوش مصنوعی شهر را هک کرد، تهاجم بیگانگان، ماه بسیار نزدیک به دنیای اصلی ناک اوت سیتی – همه اینها فقط شهر ناک اوت است، عزیزم. فورستین گفت: «هر چیزی در این شهر امکان پذیر است زیرا ما آن را اینگونه طراحی کردیم. “و هر ایده کوچک، ما دقیقا مثل “بله، و …” هستیم.

جرمی روسو، کارگردان بازی، چگونگی بازگشت این داستان و سایر عناصر را به چیزی که شاید مهم‌ترین جنبه آن است، توضیح داد: نحوه بازی آن. “سبک هنر، انتخاب‌های روایی که انجام می‌دهیم، همه این چیزها برای کمک به بازی وجود دارد، بنابراین همه چیز در پایان بسیار منسجم است.”

این رویکرد به قدری رهایی بخش بود که فورستین برای یافتن پاسخ به سؤالات مربوط به دانش در زمین شهرت پیدا کرده است. وقتی یکی از تیم از او پرسید که چرا، در معنای روایی، شخصیت‌ها به توپ تبدیل می‌شوند – که بازی از آن به عنوان نوعی حرکت فوق‌العاده تیمی در مسابقات استفاده می‌کند – او گفت که این عبارت را زیاد می‌کند، اما ناگهان برگشت. او در عوض به آنها گفت: “اوه، زیرا آنها از کشتی های جنگی تکامل یافته اند.” و بنابراین تبدیل به یک قانون شد.

این به نشان دادن طلسم غیر رسمی بازی در کانون توجه کمک کرد. Chonki، کشتی جنگی که امروزه در هنرهای خیابانی، وسایل نقلیه خدمه و بیشتر دنیای رنگارنگ بازی دیده می شود، به عنوان شخصیت مورد علاقه طرفداران در حال ظهور است. فورشتین و روسو گفتند که هواداران بلافاصله به سمت چونکی رفتند و تیم خیالشان راحت شد. فورستین گفت: «ما ابتدا عاشق او شدیم. «ما با کشتی‌های جنگی به این موضوع تکیه می‌کردیم، اما نمی‌خواستیم زیاده روی کنیم تا کسی آن را دوست نداشته باشد.[…]و وقتی جامعه به او چسبید، گفتم: «اوه، خدا را شکر. ما ایده های بسیار دیگری برای انجام آن داریم.”

در شهر ناک اوت، علم عجیب تنها بخشی از محله است.
در شهر ناک اوت، علم عجیب تنها بخشی از محله است.

فورستین این اشاره‌های تاریخ یا شخصیت‌ها را «بذر» نامید و گفت که تیم در هر فصل تعداد کمی کاشت و ببیند چه چیزی در Chonki بعدی شکوفا می‌شود. در فصل 6، این می تواند Potatobot باشد، یک سیب زمینی با اندام های مکانیکی و منبع تغذیه ای که برای انجام کارهای یدی در محل افراد طراحی شده است. اما این به جامعه بستگی دارد که تصمیم بگیرد.

در دنیایی از داستان‌های منعطف مانند شهر حذفی، ممکن است فکر کنیم که فضایی برای آوردن نظریه‌ها به طرفداران مستقیماً در بازی وجود دارد. در مقابل، توسعه دهنده گفت که داستان کاملاً به خوبی پیش بینی شده است – سال آینده در سکته مغزی گسترده قبلا گزارش شده است. اما جایی که طرفداران درگیر می شوند اغلب با نشان دادن علاقه مشابه به یک موضوع یا موضوع دیگر است که به نوبه خود به ولان این اطمینان را می دهد که تیم در مسیر درست پیش می رود. “خب، مهم نیست که من ایده داشت و آنها من این ایده را داشتم، بنابراین باید ایده خوبی باشد، “فورشتاین گفت.

روسو افزود: ما مجبور نیستیم از جامعه ایده های ملموس بگیریم. اما آنچه که آنها انجام می دهند این است که ما روی آن تمرکز می کنیم. ما می‌بینیم که آنها به چه پاسخ می‌دهند یا نه. او توضیح داد که Deep Space Dispatches بازی – خاطرات صوتی که در هر یک از چهار فصل گذشته یافت شد – ناشی از اشتیاق جامعه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی است. ماه در حال چرخش به دور سیاره شهر.

ناک اوت سیتی روی زمین برگزار نمی شود. او در سیاره دیگری است که ما با آن آشنا نیستیم، اگرچه روسو به نظر می‌رسید کجا می‌دانست و ترجیح داد نگوید. به این ترتیب، ولان به هیچ یک از علوم ما وابسته نیست – نه به چیزهای کوچک، مانند فیزیک یک گلوله ماه با جاذبه کم، یا به چیزهای بزرگ، مانند نوع شکارچیانی که شهر از آنها آمده است.

بخش اعظم علم دیوانه‌وار بازی از آزمایشگاه‌های پرنیال (Perennial Labs) می‌آید، سازمانی در جهان که دوست دارد از این شهر به عنوان یک ظرف پتری استفاده کند. این شرکت بی‌چهره، همراه با دی‌جی و مالکوم مگی، توسعه‌دهنده سرزمین فوق‌العاده ثروتمند محلی، شخصیت‌های اصلی بازی هستند، اما فورستین تاکید کرد که هیچ‌کدام از آن‌ها بالفعل قهرمان یا شرور تاریخ نیستند، اگرچه هرکدام ویژگی‌های خاصی دارند که می‌تواند آنها را هدایت کند. به طور خاص در یک نمودار تراز. به نظر من اگر یک بد بزرگ در تاریخ وجود داشته باشد، ما هنوز آنها را ملاقات نکرده ایم.

توپ جدید بومرنگ جدیدترین آزمایشی است که توسط Perennial Labs به پشت بام ها فرستاده شده است.
توپ جدید بومرنگ جدیدترین آزمایشی است که توسط Perennial Labs به پشت بام ها فرستاده شده است.

وقتی شهری شبیه به این داشته باشید و آن را با شخصیت هایی مانند این ترکیب کنید، معلوم می شود که همه چیز به نوعی جا می افتد، مانند کراس اوور فصل 6 Among Us. در اوایل زندگی بازی، شاهد بودیم که یک دی جی به معنای میزبانی یک برنامه صوتی را یاد گرفت. این به عنوان مقدمه ای برای تیم و همچنین بازیکنان عمل کرد، زیرا بازیکنان یاد گرفتند که چگونه مطالب داستان را کشف کنند، در حالی که توسعه دهندگان یاد گرفتند که چگونه آن را ترکیب کنند و آیا این کار را محتاطانه، آشکار یا حتی با هدایت اشتباه بازیکنان برای ادامه حدس زدن انجام دهند. بعداً، وقتی بیگانگان وارد شدند، لحن برنامه دی‌جی به چیزی مانند Coast to Coast AM تغییر کرد تا با مضمون توطئه‌ها، مردان سبز کوچک و دیگر چیزهای عجیب و غریبی که ممکن است در طول سال‌ها در برنامه رادیویی شنیده باشید، مطابقت داشته باشد.

در فصل 6، دی جی نشان می دهد و بنابراین داستان دستخوش تغییر بزرگ دیگری می شود. این بار او از سریال و سایر پادکست های مستند صوتی محبوب وام گرفته است. با بسیاری از آزمایش های عجیب و غریب به نمایش گذاشته شده و تعدادی از مردم، احتمالاً از سراسر جهان ناک اوت سیتی، که برای نشان دادن اختراعات و اکتشافات خود به شهر می آیند، بدون شک شهر دوباره در هرج و مرج فرو خواهد رفت – اما همه چیز را به صورت پراکنده انجام خواهد داد. طرح‌بندی شده در کشتی‌های جنگی، و بسته‌بندی گیم‌پلی هیجان‌انگیز داجبال که به تیم اجازه می‌دهد تا داستان را از قبل برنامه‌ریزی کند. اکنون یک بازی رایگان، شهر ناک اوت برای همه باز است و اگرچه ممکن است مجبور شوید با هجوم گاه به گاه بیگانگان، تقلب با هوش مصنوعی فوق‌العاده یا دانشمندان دیوانه دست و پنجه نرم کنید، خوب، این فقط شهر ناک اوت است، عزیزم.