او تقریباً هر هفته چیز جدیدی به ارمغان می آورد سرنوشت 2چه ضربات تاریخ، فعالیتهای جدید یا ترکیبهای جدید جالب از عناصر که به بازیکنان اجازه میدهد در Crucible یکدیگر را خراب کنند. Iron Barter نمای هفتگی ما از آنچه در دنیای Destiny اتفاق می افتد و مروری کوتاه بر آنچه در منظومه شمسی توجه ما را به خود جلب می کند است.
بین ملکه جادوگران و حلقه الدن، اخیراً رازهای زیادی در بازی های ویدیویی وجود دارد. من هفته گذشته Iron Tease را از دست دادم زیرا هنوز در حال بالا رفتن از جهان بر تاج و تخت ساواتون هستم و سعی می کنم هر چیزی را که می توانم پیدا کنم. من این هفته نفس می کشم چون خیلی چیزها را فاش کرده ایم.
اول، کمپین داستانی ملکه جادوگر وجود دارد، که آچار پشت آچار را به مفاهیم کلیدی می اندازد که می توان آنها را اساسی برای Destiny 2 در نظر گرفت. چرخش ها عالی بودند، و اگرچه شکایت من از ملکه جادوگر به چند چیز محدود می شود و در برخی از لحظات چگونه است. از پاییز داستان، این به طور کلی بهترین پسوند، از نظر تاریخ، است که Bungie تاکنون ایجاد کرده است.
این نیز بهترین تمدید تا کنون از نظر کمپین است. به ویژه کمپین افسانه ای عالی است – اگر از چالش در بازی ها خوشتان می آید، به شدت توصیه می کنم آن را بررسی کنید. میتوانید تأثیرات عمیقتر را در بررسی ما از ملکه جادوگران بخوانید، که قبلاً با تکمیل حمله جدید تیم ما، Vow of the Disiple، نهایی شده است.
و اگر می خواهید به داستان ملکه جادوگران و معنای همه آن، اسپویلرها و هر چیز دیگری بپردازید، می توانید این کار را با داستان ملکه جادوگران که به طور خلاصه توضیح داده شده است، انجام دهید. یک هشدار منصفانه وجود دارد زیاد ادامه می دهد. تعدادی از تیم GameSpot Destiny نیز در یک قسمت ویژه از پادکست GameSpot After Dark که ما آن را در دو نیمه ضبط کردیم، نظرات خود را به اشتراک گذاشتند: ابتدا بدون اسپویل و سپس. به او گوش دهید و فراموش نکنید که اگر کمپین را پشت سر نگذاشته اید، استراحت کنید.
علاوه بر این، ما همچنین راهنماهای بسیاری برای چیزهای مختلف ایجاد می کنیم تا در دنیای تاج و تخت و فراتر از آن آشکار شوند.
با این حال، صحبت از اسپویلها: چیزهایی که واقعاً به من میچسبد، تمام موضوعات و سؤالات بیپاسخ دیگری است که توسط ملکه جادوگران مطرح شده است. داستان Destiny 2 در برخی موارد می گذرد تغییر می کند همین الان. ما در یک منطقه خاکستری اخلاقی جذاب هستیم، همانطور که در ملکه جادوگران و داستان فصل برخاسته نشان داده شده است. اگر در فصلهای گذشته به توانایی دشمنانمان برای ظریفتر از آنچه که به آنها نسبت میدادیم نگاه میکردیم، به نظر میرسد این فصل بر این پیشنهاد تمرکز کرده بود که شاید دوستان ما، Guardians، آدمهای بسیار خوبی نیستند که همیشه تصور میکردیم. فکر میکنم Destiny 2 میخواهد ببیند بد بودن چقدر آسان است.
جدای از سوالات موضوعی خیر و شر، کثیفی از دانش انباشته شده است. بنابراین، یک بار دیگر اسپویل – این بخش بعدی خواهد بود پر از آنها. بیایید در مورد هر چیزی که در مورد ملکه جادوگران تعجب می کنم صحبت کنیم.
سوالات طولانی ملکه جادوگران
برخی از مردم هفته گذشته یک دفتر خاطرات در حلقه الدن شروع کردند – من لیستی از سوالات در مورد ملکه جادوگران را شروع کردم. معلوم می شود گستردهو اگر در اعماق هر چیزی که در دنیای تاج و تخت پنهان است، از ماموریت کوئینز و کرمز گرفته تا کتاب دانش مریخ، غواصی نکنید، حتما باید. در اینجا ما در قلمرو عجیبی هستیم، با ملکه جادوگران که در نهایت چهره ای از تاریکی نشان می دهد، به پس زمینه کندو می پردازد و می گوید که طبیعت مسافر ممکن است آن چیزی نباشد که ما فکر می کنیم. توسعه تاریخ، اما واقعاً نمی توانم صبر کنم برای پاسخ های بیشتر به عنوان مثال، این من را نگران می کند. زیاد.
در اینجا چند چیز است که من به آنها فکر کرده ام. این لیست قطعا جامع نیست و همچنین با سرمایه گذاری ما در هرم حمله گسترش یافته است، اما این یک مقاله کاملا متفاوت است.
چه ربطی به فینچ داره؟
یورش ما به دنیای تاج و تخت ملکه جادوگران ما را می بیند که عمدتاً توسط فینچ رهبری می شود، روحی از کندو که در جنگی که با ساواتون به راه انداخته ایم، برچسب “مخالف وجدان” گرفته شده است. او می گوید از بودن در کنار کندو پشیمان است، اما حضور او این است که بگوییم راحت. اکنون که می دانیم برای خدمت به هدف ساواتون برای کمک به او در به دست آوردن حافظه اش به دنیای تاج و تخت آورده شده ایم، در واقع، جذب کرد از Glaive، باید به این فکر کنیم که Fynch واقعا چقدر قابل اعتماد است. بله، او بسیار مفید بود – اما به نظر می رسد کمک به ما بخشی از نقشه های دشمنان (بدیهی) ما بوده است. و به هر حال، چه کسی زنبوردار خود را کشت؟
ایمارو چگونه فرار کرد؟
بنابراین ساواتون به نحوی مسافر را به دنیای تاج و تخت فریب داد یا به گونه ای دیگر او را به ارمغان آورد و او قصد داشت از آیین کندو برای بستن او در آنجا استفاده کند. انگیزه دقیق او هنوز زیر سوال است، اما با این وجود ما به این نقشه نه گفتیم و او را کشتیم. اما قبل از اینکه بتوانیم ایمارو، روح او را تمام کنیم و ساواتون را برای همیشه ترک کنیم، او به همراه مسافر فرار کرد. آیا این به معنای مسافر است کمک کرد ایمارو فرار کرد یا به طور خاص تصمیم گرفت او را از موقعیتی که در آن ما می توانیم او را نابود کنیم حذف کنیم؟ و اگر اینطور است، آیا این بدان معنا نیست که مسافر صراحتاً طرف ساواتون است یا حداقل به عمد. خواستن برای حفظ توانایی زنده شدن؟ چه خبر است؟
ساواتون الان آدم دیگه ای نیست؟
نظریه گاردین این است که پس از زنده شدن، همان افرادی نیستند که در زندگی قبلی خود بودند. ما این را در مثال کرو می بینیم – اگرچه او جغد اولدرن زنده شده است، و حتی اکنون که ساواتون در حال فراخوانی اولدرن است، او هنوز هم است. نه اولدرن نتیجه این است که پس از رستاخیز، ساواتون مانند یک فرد متفاوت خواهد بود، بدون محدودیت در دوران زندگی، که به عنوان خدای کندو زندگی می کرد. و اگر این است آیا تصمیم ما این نبود که با مرز آن بجنگیم، خوب… قتل؟ و اگر ساواتون واقعاً شخص دیگری بود، اگر از راهی که خود مرده برای او تعیین کرده منحرف می شد یا آن را رد می کرد، چه اتفاقی می افتاد؟
دستور کار ایمارو چیست؟
اگر ساواتون قبل از زنده شدن یادش نبود که او کیست، این را پیشنهاد می کند زیاد از چیزهایی در مورد داستان ملکه جادوگران که فوراً مشخص نیست، زیرا فقدان خاطرات به این معنی است که هنگامی که او به عنوان نگهبان بازگردانده می شود، برای اجرای نقشه قبل از مرگش به راهنمایی نیاز دارد. به نظر می رسد که Savatun باید با Imaru تعامل داشته باشد قبل از او را یافت و زنده کرد. این سؤال را ایجاد می کند که آیا Ghosts می تواند انتخاب کند که با چه کسی ارتباط برقرار کند (به نظر می رسد می توانند، حتی اگر این یک انتخاب ناخودآگاه باشد)، اما همچنین یک سؤال بزرگتر را ایجاد می کند: Immaru چه نوع پوستی در این بازی دارد؟ در اصل، او رهبر لوسنت برود است که هم در زمان ساواتون به عنوان نگهبان و هم در غیاب او می بینیم. پس او اکنون می خواهد چه کار کند و چرا؟ و اگر ساواتون به ایمارو برای کمک به او در اجرای نقشهاش تکیه میکرد، چه میشد اگر پس از زنده شدن او او را برای اهداف خود دستکاری میکرد، زیرا او راهی نداشت که بداند او این کار را انجام داده است؟
همچنین ایمارو همچنان در دنیای تاج و تخت فرماندهی لوسنت برود را بر عهده دارد و به نظر می رسد هدفی در سر دارد. علاوه بر این، نتیجه این است که او احتمالاً فرماندهی اعضای Lucent Brood را بر عهده دارد که به زمین حمله می کنند – بنابراین او در آنجا به دنبال چه چیزی می گردد؟ بالاخره چرا یک روح می خواهد کندو را اداره کند؟
ساواتون با ادامه رهبری ما چه چیزی به دست می آورد؟
تلاشهای محراب بازتاب خاطرات ساواتون را به ما نشان میدهد، جایی که او مستقیماً از طریق پیامهایی که قبل از مرگش گذاشته با ما ارتباط برقرار میکند. سوال اینجاست که چرا؟ او با کمک کردن (یا ممانعت از) تهاجمات ما به دنیای تاج و تختش چه چیزی به دست می آورد؟ چرا این پیام ها را برنامه ریزی کنید، نه تنها قبل از اینکه او را بکشیم، بلکه قبل از او نور داشت؟ و اگر ساواتون برای ما پیام گذاشت، به این معنی نیست که قتل او بوده است بخشی از برنامه او?
من دارم زیاد سوالات بیشتر، آنقدر زیاد که احتمالاً آنها را در جایی جمع آوری خواهم کرد تا حتی عمیق تر شوم. اما در حال حاضر، اینها برخی از بزرگترین ها هستند. احساس رایگان برای پست خود را در نظرات زیر.
در ضمن، امیدوارم بیشتر در مورد ملکه جادوگران بنویسم، زیرا این تنها چیزی است که به ذهنم می رسد. ماجراجویی ما در هرم وجود دارد به طور قابل ملاحظه تاریخچه Destiny 2 را آنقدر تغییر داد که من حتی در اینجا وارد آن نمی شوم – به راحتی طول این ستون را دو برابر می کند. اگر شما من میتوانم Raid را بازی کنید، به شما پیشنهاد می کنم این کار را انجام دهید زیرا بسیار عالی است. در همین حین، با شروع سفر خود به فصل بعدی آن: Lightfall، منتظر بحث های بیشتری در مورد آنچه در داخل است و معنای آن برای آینده Destiny است، باشید.