
آخرین بهروزرسانی Genshin Impact، Three Realms Gateway Offering، با ماموریت قسمت اول برای باز کردن قفل قسمت دوم شلوغتر آغاز میشود. قسمت اول از سه تست مختلف تشکیل شده است که هر کدام از بازیکنان باید به چهار Flames در High Gate در مکان های مشخص شده دسترسی داشته باشند. در زیر اطلاعاتی در مورد نحوه غلبه بر پازل ها و چالش های موجود در ماموریت مقدماتی Three Realms Gateway آورده شده است.
محاکمه یاچیماتاهیکو
توجه داشته باشید که مکانیسمهای پازلی آشنا از رویداد قبلی Enkanomiya وجود دارد: مکانیسمهای مثلثی که میتوانند با حملات عناصر و همچنین دیوارها و دروازههای متحرک فعال شوند. شما می توانید به هر ترتیبی به چهار شعله نزدیک شوید، اما در اینجا دنباله توصیه شده من برای تمیز کردن آسان است.
شعله 1

- به مرکز مجتمع بروید و به Whitenight بروید.
- همانطور که در عکس نشان داده شده است به مکانیسم مثلثی نزدیک شوید (این تنها مکانی است که در ابتدا می توانید به طبقه همکف برسید) و با یک حمله ساده به آن ضربه بزنید. دروازه به سمت بالا می لغزد و مکانیسم مثلثی دیگری را نشان می دهد که هنوز فعال نشده است.
- به مرکز برگردید و به Evernight تغییر دهید. اکنون مکانیسم مثلثی شکسته شده قبلی قابل مشاهده و ضربه زدن است. پس از اتمام، درب کشویی سر می خورد و دسترسی به شعله بسته را باز می کند.
- سود. (بروید Flame رایگان دریافت کنید.)
شعله 2

- با Evernight بمان. همانطور که در تصویر نشان داده شده است روی مکانیسم مثلثی زوم کنید. (در بالاتر از شعله اول قرار دارد.)
- با یک حمله ابتدایی به او ضربه بزنید. سپس دیوار متحرک می لغزد و شعله دیگری آزاد می کند.
- شعله را بردارید.
شعله 3

این سوم کمی پیچیده تر از دو مورد قبلی است. متوجه خواهید شد که صرف نظر از Whitenight یا Evernight، سومین شعله پشت یک مانع آبی شفاف پنهان شده است. همچنین توجه داشته باشید که در طول شب سفید، سه ستون نور در بالای ساختمان ظاهر می شود. این مطابق با روشی است که باید دیوارها و دروازه ها را حرکت دهید تا مانع ناپدید شود.
این مراحل را دنبال کنید:
- به Whitenight تغییر دهید. مطمئن شوید که گیت فعال شده در شعله 1 همچنان بالا است.
- هیچ یک از دیوارها را از جایی که آنها را فشار داده اید حرکت ندهید تا به دو شعله اول دسترسی پیدا کنید.
- سپس مانع باید برداشته شود و شعله قابل دسترسی باشد.
شعله 4

این یکی در نقطه بلندی است که سه ستون نور در شب سفید ظاهر می شوند. برای رسیدن به آن، به ارتفاعی بالاتر بروید و به پایین بلغزانید تا شعله را بگیرید.
محاکمه Yachimatahime

پس از مشاهده چاه، چهار عکس از هر یک از مکان های Flames دریافت خواهید کرد. هیچ معما در اینجا وجود ندارد – فقط مسیر بالا را برای حداکثر کارایی دنبال کنید.
محاکمه کونادو

این، بر خلاف تلاش های اول و دوم، یک آزمایش رزمی است. پس از اینکه تمام توتم ها را با حملات عنصری Pyro (که در پایه مجسمه ها یافت می شود) روشن کردید، چهار دایره از دشمنان بسیار آزار دهنده ظاهر می شوند. اگر تیم DPS شما حتی تا نیمه مناسب است، این نباید مشکلی ایجاد کند.
- گروه تازی های ریفت: آنها حالت خوردگی را به اعضای گروه شما اعمال می کنند، اثری که به طور مداوم HP را کاهش می دهد. همچنین، اگر به Rifthound های کوچک با عنصر مشابه آنها حمله کنید، حملات آنها وحشیانه تر می شود.
- Mages of the Abyss: این گروه دارای یک سه نفر ابتدایی واقعا آزاردهنده است – جادوگران Electro، Pyro و Hydro Abyss. سپر آنها را بشکنید و یکی یکی بکشید.
- ویزای حمام: احتمالاً در سفر خود با Encanomia با بسیاری از آنها مبارزه کرده اید. و باید دوباره اینجا این کار را انجام دهید. فقط آنها را DPS پایین بیاورید.
- سیاره های شیطانی ابیس هرالد: دشمن Hydro که می تواند زمان خنک سازی اعضای سی دی گروه را افزایش دهد.
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.