منو سایت

Friday ‘Nite: داستان فصل دوم Fortnite یک درام درباره بازیافت است

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
Friday 'Nite: داستان فصل دوم Fortnite یک درام درباره بازیافت است

Friday ‘Nite یک ستون هفتگی Fortnite است که در آن Mark Delaney ویرایشگر GameSpot با تمرکز ویژه بر داستان، شخصیت ها و دانش بازی نگاه دقیق تری به رویدادهای جاری در دنیای گسترده Fortnite دارد.

چند هفته پیش، قبل از انتشار فصل 2 Fortnite، من برای فصل جدید ابراز امیدواری کردم و گفتم که علاقه مندم فصل دوم داستان محورتری را بازی کنم، پس از اینکه اولین فصل 3 کمی سبک بود. در این رابطه. . پس از دو هفته کامل ماموریت های داستانی و اتفاقات دیگر در جزیره، می توان گفت که آرزوی من برآورده شد. فصل 2 بازی Fortnite پر از شخصیت‌های جدید است که برای دانش بسیار مهم هستند و به نظر می‌رسد که قصد دارد هر هفته بسته‌ای از ماموریت‌های داستانی جدید را شامل شود. حیف که داستانی که در این فصل گفته می شود بسیار شبیه به فصل های قبلی است.

در فصل 2، فصل 7، حمله بیگانگان. ظاهر یک کشتی مادر ترسناک در تمام عرض فورتنایت به معنای عذاب تمام کسانی بود که در آپولو زندگی می کردند، یا ما فکر می کردیم. لوپرها خود را از نظر ایدئولوژیک بین کسانی که از مهاجمان بیگانه استقبال می کردند، مانند سانی، میزبان رقص کمیته استقبال، و کسانی که به شدت به دنبال دفع تهدید بیگانه بودند، مانند دکتر اسلون و نظم خیالی، تقسیم شدند.

به عنوان بازیکن، ما به سمت مقاومت پرتاب شدیم، حتی زمانی که به معنای همکاری با IO بود، یک سازمان سایه ای که به نظر می رسید تا به امروز نقش آدم های بد را بازی می کند. از طریق اتحاد بدمان، باید هر هفته با اسلون در مأموریت‌های شناسایی، عملیات‌های نظارتی و خرابکاری‌های جسورانه کار می‌کردیم که هدف جمعی آن‌ها یادگیری – و در نهایت تضعیف – آخرین واقعیت، نژاد بیگانگانی بود که در جزیره فورتنایت فرود آمده بود.

کار هم کرد. با گذشت زمان، کشتی مادر را ساقط کردیم و سفینه فضایی بیگانه را که به جزیره حیاتی حمله کرده بود، نابود کردیم. اما اسلون به جای قهرمان بودن، ما را مانند سطل زباله بیرون انداخت. آخرین ماموریت خرابکاری ما، عملیات: آتش آسمان، یک ماموریت انتحاری بود – ما فقط تا زمانی که خیلی دیر نشده بود از آن خبر نداشتیم. ما که فقط به‌طور تصادفی به لطف مکعب خودآگاه مداخله‌گر (لژیون مکعب‌ها، اساساً والدین بیگانگان) زنده ماندیم، به جزیره بازگشتیم، فقط برای اینکه توجه خود را به تهدید بزرگ‌تری معطوف کنیم که به یک فصل کامل نیاز دارد. ( فصل 8) برای تأمین هزینه‌های نظامی از طریق اهدای شمش‌های طلا در بازی، که منجر به سلاح‌ها و دم‌های جدید در بازی می‌شود.

همین امروز ادامه بده در حال حاضر، IO، نه یک تهدید بیگانه، به دنبال تصرف جزیره است. اسلون و شرکت بر این باورند که این مکان واقعی آنها در جهان است، اما The Seven کاملاً مخالف روش های IO برای به دست گرفتن اجباری قدرت هستند، بنابراین بازیکنان اکنون در میانه یک جنبش مقاومت دیگر هستند، با یک چرخه بازی بسیار آشنا در مرکز بازی. این پل داستان سرایی

در آن هفته های ابتدایی فصل، بازیکنان به عنوان یک مقاومت بازی می کردند که هر کاری از دستشان بر می آمد، شناسایی و خرابکاری انجام می دادند. به جای مطالعه بیگانگان و سفینه های فضایی آنها برای IO و Slone، ما به هفت نفر کمک می کنیم که توسط یک فرد جدید رهبری می شود (خب، جدید ماسک)، منبع. در حالی که برخی از ویژگی‌های کمک‌های مالی برای تلاش‌های نظامی جای خود را به سلاح‌های جدید می‌دهد، برخی دیگر دقیقاً مشابه هستند – برج‌های سوار شده و بازگشت برخی از بهترین سلاح‌ها در بازی تنها چند ماه پیش در فصل 2، فصل 8 سرمایه‌گذاری شد. و اکنون آنها دوباره برای فصل 3، فصل 2 اینجا هستند.

حتی کشتی های هوایی IO نیز مانند هواپیماربایان فصل 7 بسیار زیاد هستند.
حتی کشتی های هوایی IO نیز مانند هواپیماربایان فصل 7 بسیار زیاد هستند.

دیدن بازگشت Epic به این چاه کمی ناامید کننده است، یکی از مهاجمان قدرتمند و چریک های لاغر (و گاهی اوقات گوریل ها) که باید سیستم قدرت را یکبار در یک مبارزه از بین ببرند. البته، این یک بازی ویدیویی خوب است به طور کلی نمی توان در برابر نوشیدن مقاومت کرد. یوبی سافت 15 سال گذشته خود را بر روی ایجاد یک بازی در تنظیمات مختلف متمرکز کرده است – همیشه با یک ظالم در راس و مقاومت رو به رشدی که به دنبال آزادی شهروندان است.

با این حال، با توجه به اینکه این داستان برای مدت طولانی در فورتنایت مورد توجه قرار نگرفته است، برای Epic عجیب است که به این زودی داستان فصل 7/8 را مرور کند. تقریباً من را به این فکر می‌اندازد که آیا برخی از این ایده‌ها در آخرین لحظه جمع‌آوری نشده‌اند، زیرا استودیو تلاش می‌کرد تا تاریخ نظامی خود را در میان یک جنگ واقعی زندگی که بر سرفصل‌ها تسلط داشت، ارائه کند. در پایان، فکر نمی‌کنم این حجم از کار در چند هفته‌ای که Epic باید با آن کار می‌کرد، انجام شده باشد، که نشان می‌دهد که فصل همیشه به همین شکل خواهد بود، حتی زمانی که موازی با فصل‌های قدیمی‌تر برای بازیکنان بسیار پر زرق و برق باشد. درگیر تاریخچه بازی است.

ارزیابی نهایی تلاش های داستان سرایی این فصل را تا زمانی که پایان آن را ببینم حفظ می کنم. به اندازه کافی عجیب، من فکر می کنم مرور پایان فصل 7 واقعاً برای فصل جاری شگفتی ایجاد می کند. زمانی که فصل 7 با خیانت اسلون به پایان می رسد – که با نگاهی به گذشته، باید شاهد آمدن آن بودیم – فکر می کنم چنین چرخشی دقیقاً همان چیزی است که داستان Fortnite به آن نیاز دارد.

خاستگاه صدای راهول کولی ما را ملزم می کند که خودمان را با علت ثابت کنیم و در این چند هفته اول به وضوح نشان دهیم که او به ما به عنوان مبارزان فرضی در یک نبرد خوب اعتماد ندارد. اما احساس متقابل است. قبلاً در مورد اینکه چگونه مطمئن نیستم بتوانم به بنیاد اعتماد کنم و روحیه مشابهی را از The Origin دریافت کنم، نوشته ام. او تا کنون خواستار حمایت های بی دریغ شده است، تا جایی که به نظر می رسد ما را برای پیروی از دستورات اشتباه در آینده آماده می کند. همانطور که به بنیاد فکر می‌کنم، نمی‌دانم که آیا نیت The Origin درست و خوش‌نیت است، اما در عین حال بد است. از آنجایی که هدف The Seven قطع کردن The Loop است، نمی‌دانم اگر این کار را انجام دهند چه اتفاقی می‌افتد.

چرخشی که نشان می‌دهد همه چیزهایی که ما فکر می‌کردیم در مورد جهان می‌دانیم اشتباه است، به نظر می‌رسد فصل بعدی هیجان‌انگیزی در تاریخ Fortnite است که در آن می‌توانیم سرانجام با Geno ملاقات کنیم و شاید نیروهایی بزرگتر از The Imaginary Order یا The Seven را کشف کنیم. . اما اگر این اتفاق نیفتد یا تا زمانی که این اتفاق نیفتد، کل داستان فصل 2 “آنجا بود، با این بودجه تامین شد.”