Final Fantasy 16 یک بازی جهان باز نخواهد بود، اما نبرد با Eikon منحصر به فرد خواهد بود

Final Fantasy 16 یک بازی جهان باز نخواهد بود، اما نبرد با Eikon منحصر به فرد خواهد بود

Final Fantasy 16 یک بازی جهان باز نخواهد بود، اما نبرد با Eikon منحصر به فرد خواهد بود

فاینال فانتزی شانزدهم یک بازی جهان باز نخواهد بود، اما طبق گفته تهیه کننده نائوکی یوشیدا، سطوح آن از بازی های نقش آفرینی جهان باز سه گانه اخیر الهام گرفته شده است. یوشیدا در مصاحبه ای توضیح داد که تیم توسعه با ایده یک فضای واحد با دنیای باز محدود شده و در عوض بر ایجاد مناطق منحصر به فرد مستقل از یکدیگر تمرکز کرده است.

یوشیدا به IGN گفت: «در تحقیقات گسترده‌ای که در مورد مصرف‌کنندگان انجام دادیم، متوجه شدیم که بسیاری از گیمرهای نسل جوان هرگز Final Fantasy بازی نکرده‌اند یا علاقه‌ای به این سری ندارند. “برای ایجاد یک بازی که بتواند نه تنها برای طرفداران اصلی ما، بلکه با این نسل جدید نیز هیجان انگیز و طنین انداز شود، ما خودمان بازی های زیادی انجام دادیم و بنابراین، بله، در [Final Fantasy XVI] از جدیدترین بازی های نقش آفرینی جهان باز با تریپل A الهام خواهید گرفت.

برای تماشای فیلم ها به مرورگری با جاوا اسکریپت فعال نیاز دارید.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های خود به خاطر بسپارید؟

ثبت نام کنید یا وارد شوید

لطفاً از مرورگر ویدیوی HTML5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

با عرض پوزش، شما به این محتوا دسترسی ندارید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای تماشای این ویدیو وارد کنید

با کلیک بر روی “ورود”، با GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

در حال پخش: تریلر بازی Final Fantasy XVI وضعیت بازی سونی ژوئن 2022

به گفته یوشیدا، این رویکرد به داستان اجازه می دهد تا کل دنیای Final Fantasy XVI را در بر بگیرد و به بازیکنان این امکان را می دهد تا به لطف طراحی مستقل بازی بر اساس مناطق، ماجراجویی را در «مقیاس جهانی» تجربه کنند.

این محیط‌ها همچنین مرحله‌ای خواهند بود که در آن نبرد بین Eikon و Eikon رخ می‌دهد، چیزی که یوشیدا می‌گوید احساس منحصربه‌فردی خواهد داشت و از یک سیستم دوبار استفاده نخواهد کرد. یوشیدا به Game Informer گفت: «به عنوان مثال، شاید نبرد Eikon در برابر Eikon، اگر Eikon A در برابر Eikon B داشته باشید، این نبرد یادآور یک تیرانداز سه بعدی خواهد بود.

این مصادف است با اظهارات سازنده در مصاحبه GameSpot Final Fantasy XVI، که در آن یوشیدا یکی از این نبردهای Eikon علیه Eikon را شبیه به “کشتی حرفه ای” و استفاده از کل منطقه به عنوان میدان جنگ توصیف کرد. «نبرد به خودی خود مراحل مختلفی را پشت سر می گذارد، مراحل مختلفی را طی می کند و همه آنها در زمان واقعی تغییر می کنند. یوشیدا توضیح داد که بازیکن در نهایت چیزی را تجربه می کند که در مقیاس بزرگ، پر اکشن و اکتان بالا است.

Final Fantasy XVI قصد دارد در تابستان 2023 به طور انحصاری برای PS5 عرضه شود. در دیگر اخبار Final Fantasy XVI پس از تریلر اخیر ارائه PlayStation State of Play، تیم سازنده بازی لیستی از استعدادهای ستاره Devil May Cry و Dragon Quest را درج کرده است. همچنین می‌توانید مصاحبه دیگری با یوشیدا ببینید، که در آن او توضیح می‌دهد که چرا Final Fantasy XVI رتبه‌بندی بالغی دارد، چیزی که تنها تعداد انگشت شماری از بازی‌های نقش‌آفرینی Square Enix با آن عرضه شده‌اند.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.

محصولات مورد بحث در اینجا مستقل از ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot می تواند سهمی از درآمد را دریافت کند.