
Bethesda از یک استودیوی Double Eleven برای کار روی Fallout 76 کمک گرفت. Double Eleven با توسعه دهندگان بزرگ دیگری مانند Mojang برای Minecraft Dungeons و Facepunch Studios برای Rust کار کرده است.
لی هاچینسون، مدیرعامل Double Eleven در بیانیهای گفت: داشتن اعتماد به نفس برای کار روی یکی از نمادینترین فرنچایزهای تاریخ بازیها، یک امتیاز است. تیمی که ما برای کار روی Fallout 76 گرد هم آوردهایم، بسیار مشتاق این سری هستند، کار با Bethesda رویایی است که به حقیقت پیوسته است.”
این دو در اواخر سال 2020 شروع به گفتگو با یکدیگر در مورد کار بر روی Fallout 76 کردند، اما اکنون Double Eleven می تواند به طور عمومی همکاری خود را اعلام کند. کار این استودیو شامل ایجاد چالش های جدید برای بازیکنان در بازی خواهد بود.
Fallout 76 برای اولین بار در نوامبر 2018 با بررسی های جزئی عرضه شد. در بررسی بازی Fallout 76 از GameSpot، ادموند ترن گفت: “Fallout 76 در تلاش است تا ایدههای جدید و قابل توجهی را برای این سری پیادهسازی کند، اما به جز چند استثنا، آنها جنبههای اصلی بازی را بهطور قابل توجهی محدود میکنند.”
با این حال، Bethesda به حفظ بازی در طول سالها ادامه داده است و از آن زمان نقشه راه محتوای جدید 2022 را منتشر کرده است. علاوه بر این، سکوی راهاندازی Bethesda اواخر امسال بسته میشود و این شرکت احتمالاً برای همگام شدن با مایکروسافت به Steam مهاجرت خواهد کرد. مانترا پس از به دست آوردن، زیرا عناوین مایکروسافت در درجه اول در Steam هستند.
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.