منو سایت

  • خانه
  • اخبار بازی
  • Dying Light 2: Stay Human Patch 1.2 برخی از بزرگ‌ترین باگ‌های بازی را برطرف می‌کند

Dying Light 2: Stay Human Patch 1.2 برخی از بزرگ‌ترین باگ‌های بازی را برطرف می‌کند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
Dying Light 2: Stay Human Patch 1.2 برخی از بزرگ‌ترین باگ‌های بازی را برطرف می‌کند

Dying Light 2: Stay Human Patch 1.2 برخی از بزرگ‌ترین باگ‌های بازی را برطرف می‌کند

Dying Light 2: Stay Human به تازگی یک پچ کاملاً جدید منتشر کرده است که تعدادی از ویژگی های درخواستی بازیکنان را اضافه کرده و بسیاری از بدترین باگ های بازی را برطرف کرده است – از جمله deathloop های در حال انجام. به گفته توسعه دهنده Techland، این وصله در حال حاضر برای رایانه های شخصی منتشر شده است و به زودی بر روی کنسول قرار خواهد گرفت.

این وصله شامل تعدادی بهبود در کیفیت زندگی، از جمله فیزیک ragdoll بهتر، بهبود عملکرد برای رایانه‌های قدیمی‌تر، و آنچه Techland به عنوان «جزئیات همه‌جانبه‌تر در یک نبرد غوغا» توصیف می‌کند، است. با نگاهی به یادداشت‌های اصلاحی به‌روزرسانی 1.2، این جزئیات شامل تغییراتی می‌شود که وزن سلاح‌های بلانت مورد استفاده برای غوغا، تقویت برای Biter، و تغییرات در سلاح‌های تیز را در نظر می‌گیرد که امکان برش وحشیانه‌تر، قطعه قطعه کردن، و خونریزی عمومی را فراهم می‌کند.

در حال پخش: بررسی ویدیویی بازی Dying Light 2 Stay Human

از نظر تنظیمات، این وصله موارد شناخته شده دیگری را از آنچه “deathloop” نامیده می شود، پاک کرد، جایی که بازیکنان بارها و بارها تحت شرایط خاص خود را در حال مرگ می بینند. این وصله همچنین تعدادی اصلاحات را به ماموریت‌های داستانی اضافه می‌کند که به طور بالقوه می‌توان پیشرفت را مسدود کرد.

بخشی از کار همچنین بر روی مشکلات پایداری Dying Light 2 با رفع خرابی‌های شناخته شده و سناریوهای صفحه سیاه تمرکز دارد. یادداشت‌های تنظیم کامل موجود در زیر دارای تعدادی اصلاحات و تنظیمات اصلی هستند که به بازیکنان تجربه بهتری در دنیای باز Dying Light 2 می‌دهند.

با توجه به اینکه تبلیغات پیش از عرضه Techland برای Dying Light 2 اغلب بر روی اندازه و مقیاس بزرگ بازی متمرکز است، جای تعجب نیست که باگ های زیادی رخ داده است و توسعه دهنده سخت در تلاش است تا به روز رسانی ها و وصله ها را پس از انتشار منتشر کند. Techland متعهد است که بازی را به مدت پنج سال پس از انتشار آن حفظ کند، نه تنها اصلاحات، بلکه محتوای جدید شامل مکان‌های جدید، DLC داستان، شخصیت‌ها و موارد دیگر را نیز شامل می‌شود.

Patch of Dying Light 2 1.2

    • تمام موارد شناخته شده “Deathloops” حذف شد.
    • بلوک های ثابت در بسیاری از ماموریت ها – Into The Dark، Assassination، سوفی در The Raid Quest، Hubert در The Only Way Out، Veronika، Nightrunners، The Lost Light، Double Time.
    • مشکلات ایمنی حل شد (ساعت بازی متوقف می شود، نمی توانم بخوابم).
    • رفع مشکلات پایداری: خرابی یا سیاه شدن صفحه نمایش در شرایط خاص
    • بسیاری از بلوک ها برای پیشبرد داستان رفع شده اند
    • رفع مشکلات مربوط به پذیرش دعوت نامه
    • مشکلات چالش برطرف شد: وقتی موجودی کامل است، هیچ سلاحی وجود ندارد، تعادل مشکلات بهبود یافته است، نیازهای ابزار به درستی انجام می شود
    • احزاب تعاونی ثابت که در نقاط دور تخم ریزی می کنند
    • بازتولید بهبود یافته / ثابت فعالیت های شهری جهان باز: آسیاب های بادی، قفس های آویزان، صندوقچه های غارت، مشکلات نجات NPC
    • رفع افتادن دشمنان و بازیکنان از طریق زمین در شرایط خاص
    • چندین کاهش در بهره وری رفع شده است
    • ارتقاء پاراگلایدر و قلاب قلاب را می توان به درستی برای بازیکنانی که آنها را در طول جلسات مشترک دریافت کرده اند اعمال کرد.
    • جایزه PK Crossbow به درستی به بازیکنان در حالت تعاونی داده می شود. این تنظیم از موارد جدید جلوگیری می کند.
    • پیشرفت های مهم رزمی
      • بهبود رفتار نیش در طول روز. دشمن بیشتر به بازیکنان می چسبد، که باعث تنوع در جلسات دشمن می شود.
      • عملکرد سلاح‌های بلانت برای منعکس کردن احساس سنگینی بهبود یافته است.
      • بهبود پاسخ دشمن بسته به نوع سلاح – برای انعکاس بهتر وزن سلاح.
      • حریفان انسانی اکنون می توانند در طی یک واکنش سبک، حملات بازیکنان را مسدود کنند.
      • پاسخ به ضربات سبک به دشمنان انسان کوتاه می شود.
    • مخالفان بیشتر وارد ragdolls می شوند.
    • Ragdoll طبیعی تر عمل می کند.
    • رفتار Ragdoll بسته به نوع سلاح مورد استفاده متفاوت است.
    • هنگام سقوط از ارتفاع و برخورد با نقاط مختلف بدن، نیروهای مناسبی اعمال می شود و نیروی وارده از جهت ضربه حفظ می شود.
    • هنگامی که ragdoll با محیط اطراف خود برخورد می کند – بسته به سطحی که بدن روی آن می افتد، صدا و جلوه های مناسب بازتولید می شود.
    • تشخیص اوج بهبود یافته دشمن در حال حاضر همیشه پس از یک ضربه بر روی خوشه ها مهر می زند. علاوه بر این، بازخورد صدا با سنبله ها قبلاً بهبود یافته و FX های جدیدی اضافه شده است (بر اساس اینرسی فیزیکی بدن نشان داده شده است).
  • بهبود و تعادل در شب

    • حواس هاولر گسترده شد.
    • مقاومت غرش در برابر سلاح های برد را افزایش دهید.
    • تعقیب و گریز زمانی آغاز می شود که غرش توسط یک سلاح دوربرد مورد اصابت قرار می گیرد و هنوز زنده است.
    • مواد فرار در طول تعقیب و گریز سریعتر از مخفیگاه خارج می شوند.
    • سطح 4 آزار و اذیت در حال حاضر دشوارتر است.
    • Survivor Sense اکنون به درستی کار می‌کند و می‌تواند پس از ضربه زدن یا انجام حرکات خاص پارکور، بدون خنک‌کننده فعال شود.
    • بهبود در معماری اطلاعات منوی گزینه ها، از جمله. بخش ویژه برای دسترسی
    • عملکردی برای نمایش، مخفی کردن یا نمایش پویا نوار سلامت پخش کننده، انتخاب آیتم ها و نشانگر زمان روز اضافه شده است.
    • تنظیم نوار سلامت پویا برای پخش کننده پیش فرض جدید است و زمانی که پخش کننده 100% سالم است نوار را پنهان می کند.
    • تنظیم دینامیک انتخابگر آیتم پویا به طور پیش فرض جدید است. انتخابگر آیتم در طول نبرد و هنگام مبارزه یا استفاده از D-Pad قابل مشاهده می شود.
    • تنظیم پویا برای نشانگر زمان روز، تنظیم پیش فرض جدید است. نشانگر زمان روز در طول دوره های انتقال روز به شب قابل مشاهده می شود.
    • همه ویجت هایی که به صورت مخفی یا پویا تنظیم شده اند در Extended HUD قابل مشاهده می شوند.
    • پیشرفت های بصری HP HP و نوار استقامت. این عناصر روشن تر و رنگ های آنها خنثی تر است.
    • پیشرفت‌های بصری در موقعیت‌سنج دشمن برای نشان دادن واضح‌تر ارتباط آن با سلاح‌های بلانت.
  • بهبود در نبرد نهایی با رئیس

    • رفع مشکلی که در آن حریف به درستی به بازیکنان دیگر پاسخ نمی‌دهد و رفتار خود را تغییر نمی‌دهد، که می‌تواند منجر به مشکلات متعددی در حین بازی CO-OP شود.
    • رفتار جایگزین حریف در فاز 2 در طول بازی CO-OP.
    • حریف بیشتر در طول جلسات CO-OP حمله می کند.
    • کوتاه کردن صحنه های روایی بین مراحل در نبرد با یک رئیس.
    • بهبود در سرعت مبارزه با رئیس.
    • بهبود توالی پایان بازی صحنه های دیگری نیز در پایان بازی اضافه شده است تا گیم پلی و صحنه های پایانی بهتر هماهنگ شوند.
    • کمان های با رتبه بالاتر اکنون به راحتی در خرده فروشان و در سراسر جهان در دسترس هستند.
    • Banshees و Chargers در حال حاضر راحت تر در انبوهی آلوده در شب دیده می شود.
    • یک پیش تنظیم با کارایی بالا معرفی کرد که گرافیک نمایش داده شده را بهینه می کند و به شما امکان می دهد Dying Light 2 را در رایانه ها و لپ تاپ های قدیمی تر بازی کنید.
    • بهبود حافظه نهان کامپیوتر DX12. بازی اکنون در اولین راه اندازی روان تر اجرا می شود.
    • فناوری AVX دیگر در بازی استفاده نمی شود و مشکلات مربوط به خرابی بازی در هنگام راه اندازی را بهبود می بخشد.
    • بهبود در نورپردازی در فضای باز.
    • بهبود سایه خورشید
    • پیشرفت های کانون توجه
    • پیشرفت‌های Motion Blur – افزایش شدت و سفارشی‌سازی تاری فاصله.
    • ضربات بازیکنان با سلاح های تیز اکنون دقیق تر است و به بازیکنان این امکان را می دهد که قسمت هایی از بدن حریف خود را بریده و راحت تر (عمودی و افقی) آنها را از وسط برش دهند.
    • صدای بازطراحی شده برای پاسخ به حملات دشمن – صداهای مختلفی بسته به قدرت ضربه و آسیبی که بازیکن وارد می کند پخش می شود.
    • هنگامی که بازیکن به حریف ضربه می زند، پاشش خون روی زمین ظاهر می شود.
    • اگر بازیکنی در هنگام حملات نزدیک به دشمن باشد، خون حریف روی صفحه می‌پاشد.
    • بهبود اثرات خون بر بدن دشمن پس از سکته مغزی.
    • دشمن مرده در حال حاضر تعاملی است و دقیقاً به ضربات و جراحات پاسخ می دهد.
    • تاثیر جدید لکه خون بر بدن دشمنان پس از ضربه.
    • اثرات خونی جدید اضافه شده است

… و بسیاری از رفع اشکال اضافی و بهبود کیفیت.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.