
Diablo IV بیش از 150 سیاهچال برای کاوش خواهد داشت که همگی به سبک بصری متحرک هستند که تلاش می کند به آنچه بلیزارد به عنوان یکی از ستون های اصلی طراحی بازی معرفی کرده است – “بازگشت به تاریکی” وفادار بماند.
اطلاعات جدید در مورد ARPG مورد انتظار بلیزارد از طریق اولین آپدیت سه ماهه بازی برای سال 2022 به دست می آید، که غرق در چگونگی زنده کردن محیط و سیاه چال های Diablo IV توسط بلیزارد با استفاده از وسایل، نورپردازی، تعاملات و موارد دیگر است.
„Ние подхождаме към създаването на средата на Diablo IV чрез по-тъмна и по-обоснована интерпретация от предишните части“, пише Крис Райдър, арт директор за среди, в последната актуализация. „Целта е за правдоподобност, а не за реализъм… атмосферата е почти осезаема на места, с времето и играта на осветлението[ing] نقش بصری برجسته تر در Diablo IV.
تمام تجسمهای Diablo IV از طریق آنچه بلیزارد ستونهای دوگانه طراحی بصری «استادان قدیمی» و «بازگشت به تاریکی» مینامد، فیلتر میشوند.
رایدر میگوید: «ستون «استادان قدیمی» با توجه به تکنیکهای هنرمندان کلاسیکی مانند رامبراند که از آنها استفاده کردهاند، با استفاده کنترلشده از جزئیات، محدوده توناژ و استفاده تخصصی از پالتهای رنگی، لنزی به ما میدهد که از طریق آن هنرمان را فیلتر کنیم.» می نویسد. “ستون بازگشت به تاریکی یک خط انتقالی در همه چیز از سیاه چال تا روشنایی است و این ایده را تجسم می کند که پناهگاه یک دنیای گوتیک قرون وسطایی خطرناک و تاریک است.”
مناطق در Diablo IV شامل تغییرات در نور و آب و هوا، مانند مه و باران، و شامل وسایل پویا هستند. همانطور که چاز هد در بهروزرسانی اشاره میکند، کشتیهایی که در اقیانوس تاب میخورند و تورهایی که در بازار برای خشک شدن در منطقه ساحل اسکاسلن بازی آویزان شدهاند، وجود دارند تا زندگی را در معماری و آثار بزرگ زمین تنفس کنند. “و یک “مقیاس دنیای واقعی که نشان دهنده دنیای Diablo” است را ارائه دهید. سایر مناطق تحت پوشش در به روز رسانی فصلی شامل مراتع غبارآلود صومعه اوربی و روستای قرون وسطایی “ظالمانه” کوووشاد است.

این به روز رسانی همچنین در رویکرد تیم سیاه چال Diablo IV غوطه ور است. با توجه به تعداد زیادی سیاهچال که در شروع بازی درگیر بودند، تیم مجبور شد شیوه ساخت هنر محیطی را به گونه ای تغییر دهد که به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا به جای یک مکان در چندین سیاه چال مورد استفاده قرار گیرد.
برایان فلچر، مدیر هنری محیط زیست، مینویسد: «برای ایجاد محتوای بسیار با کیفیت، راههای هوشمندانهای برای استفاده مجدد از مجموعه کاشیهایمان و افزودن تنوع کافی برای پوشش بیش از 150 سیاهچال پیدا کردهایم. “همه چیز، هر بار ارائه تجربیات تازه.”
بلیزارد با «پوشیدن» مجموعههای کاشیهای مختلف با مضامین مختلف، متشکل از آیتمها و لوازم مختلف، به این مهم دست مییابد. این عناصر بر روی لایه ای قرار می گیرند که بسته به زیرزمین می تواند روشن یا خاموش شود، که منجر به مجموعه ای از کاشی ها می شود که بسته به آنچه مورد نیاز است، می تواند هم یک غار تاریک خالی از سکنه و هم محل دفن درویدها باشد.
جزئیات کوچک زیادی در به روز رسانی سه ماهه وجود دارد که نمی توان همه آنها را در اینجا فهرست کرد، بنابراین حتما پست کامل را بخوانید. بهروزرسانیهای فصلی قبلی Diablo IV سیستم پیشرفت جدید Paragon Board و همچنین نحوه نزدیک شدن تیم به ظاهر دست ساز بازی را نشان میداد. Diablo IV در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد. بلیزارد Diablo II: Resurrected را در سپتامبر 2021 منتشر کرد و ریمستر کلاسیک ARPG در 14 آوریل اولین تنظیم تعادل عمده خود را در بیش از یک دهه گذشته دریافت خواهد کرد.
زمانی که Diablo IV بالاخره راه اندازی شد، در بحبوحه یک دوره تغییرات چشمگیر برای Activision Blizzard رخ خواهد داد. این شرکت در ماههای اخیر تحت تأثیر پروندههای قضایی متعدد به دلیل فرهنگ ادعایی آزار جنسی و تبعیض قرار گرفته است. اکتیویژن بلیزارد نیز در حال خرید از مایکروسافت در یک معامله 69 میلیارد دلاری است که انتظار می رود تا تابستان 2023 نهایی شود.
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.