منو سایت

  • خانه
  • اخبار بازی
  • Dev فاش می‌کند که اسب‌های Assassin’s Creed در واقع اسکلت‌های انسان پیچ خورده بودند

Dev فاش می‌کند که اسب‌های Assassin’s Creed در واقع اسکلت‌های انسان پیچ خورده بودند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
Dev فاش می‌کند که اسب‌های Assassin's Creed در واقع اسکلت‌های انسان پیچ خورده بودند

مانند بسیاری از بازی‌های sandbox، Assassin’s Creed از سال 2007 به شما امکان دسترسی به اسبی را داد که می‌تواند به شما کمک کند تا نقشه را سریع‌تر دور بزنید. با این حال، چیزی که ممکن است نمی دانستید این است که اسب Altair در واقع یک اسکلت انسانی بود که مهندسان Ubisoft آن را کشیده و به اسب تبدیل کرده بودند، زیرا ابزار توسعه دهنده فقط از شخصیت های دو پا پشتیبانی می کرد.

چارلز رندال، توسعه‌دهنده سابق Rabisoft، می‌گوید: «اسب در AC1 فقط یک اسکلت انسانی لعنتی پیچ خورده بود، زیرا زنجیره‌ای از ابزارهای ما فقط با دوپاها در 3ds max کار می‌کردند. توییت ها. “به سلامتی انیماتورها و تدوینگران شگفت انگیزی که توانستند این مرد را شبیه اسب کنند!”

توسعه دهندگان شما آنقدر درگیر این بودند که آیا می توانند یا نه، آنها به این فکر می کردند که آیا باید انجام دهند یا خیر.
توسعه دهندگان شما آنقدر درگیر این بودند که آیا می توانند یا نه، آنها به این فکر می کردند که آیا باید انجام دهند یا خیر.

رندال همچنین چندین داستان سوخت کابوس‌آمیز دیگر از توسعه Assassin’s Creed را به اشتراک گذاشت. برای شخصیت مالیک که تنها یک بازو داشت، یوبی‌سافت بودجه لازم برای یک اسکلت شخصی‌سازی شده را نداشت، بنابراین تصمیم این بود که اندام اضافی او را به سمت بیرون بچرخاند و آن را به سمت شکم فشار دهد. راندال در توییتر خود نوشت: «حدس می‌زنم اگر بتوانید دوربین را به داخل آن بچسبانید، یک بازوی کوچک و خمیده را در عضله دوسر خود خواهید دید.

اگر تا به حال متوجه شده اید که به دلیل اینکه از مرزهای Assassin’s Creed فراتر رفته اید به طور غیرمنتظره ای در حال مرگ هستید، می توانید راندال را نیز به خاطر آن سرزنش کنید، زیرا تصمیم او در آن زمان صرفاً این بود که اگر بازیکن بیش از حد به دیوار مرزی نزدیک شود، او را بکشد. رندال توضیح داد: “تا به حال، من همیشه گفته بودم، “اگر همه چیز شکست خورد، بازیکن را بکش.” بسیار خوشحالم که بالاخره توانستم آن را عملی کنم.»

توسعه‌دهنده بازی توییتر در حال حاضر مملو از داستان‌های دیگر از افرادی است که اسرار نحوه ساخت بازی‌ها را پس از یک توییت درباره سنجاب های نامرئی به عنوان تایمر در بازی در Titan Quest استفاده می شوند ویروسی شد اگرچه Assassin’s Creed احتمالاً از اسکلت های دیجیتال فلج شده در عناوین فعلی استفاده نمی کند، می توانید انتظار داشته باشید که در ماه سپتامبر آینده این فرنچایز را ببینید.

یوبی سافت “آینده Assassin’s Creed” را در رویدادی که پانزدهمین سالگرد این سری را نیز جشن می گیرد، فاش خواهد کرد. در مورد آنچه که می توان نشان داد، می تواند پروژه جاه طلبانه Assassin’s Creed Infinity (نام رمز) یا شایعات مربوط به عنوان بزرگتر Assassin’s Creed باشد که بر شخصیت Valhalla Basim تمرکز دارد.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.

محصولات مورد بحث در اینجا مستقل از ویراستاران ما انتخاب می شوند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot می تواند سهمی از درآمد را دریافت کند.