منو سایت

  • خانه
  • اخبار بازی
  • Call Of Duty: Vanguard لیست پخش آزمایشی را برای آزمایش امتیازهای بازتولید بهتر معرفی می کند

Call Of Duty: Vanguard لیست پخش آزمایشی را برای آزمایش امتیازهای بازتولید بهتر معرفی می کند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
Call Of Duty: Vanguard لیست پخش آزمایشی را برای آزمایش امتیازهای بازتولید بهتر معرفی می کند

Call Of Duty: Vanguard لیست پخش آزمایشی را برای آزمایش امتیازهای بازتولید بهتر معرفی می کند

نقاط تولید مثل همیشه موضوع مهمی در بازی‌های Call of Duty بوده است، و اکنون Sledgehammer Games در حال آزمایش نقاط پرورش با کیفیت بالاتر در یک لیست پخش آزمایشی جدید برای Call of Duty: Vanguard است.

توسعه دهنده توضیح داد: “هدف اصلی سیستم پرورش Vanguard این است که از پرورش بازیکنان در موقعیتی که بازیکن دشمن بلافاصله آنها را تهدید می کند جلوگیری کند.” ما متوجه هستیم که این سیستم اغلب بر اساس تجزیه و تحلیل و بازخورد بازیکنان، امتیاز کیفی را برای کارت های کوچکتر انتخاب نمی کند.”

در حال پخش: CoD: Vanguard & Warzone – تریلر گیم پلی بارگذاری شده برای فصل دوم

با توجه به یادداشت‌های اصلاحی Sledgehammer Games در ۲۵ مارس، یک لیست پخش جدید به Vanguard اضافه شده است که شامل یک سیستم رخداد اصلاح‌شده است که توسعه‌دهنده می‌گوید باید کمتر تصادفی باشد، به خصوص در حالت‌های مبتنی بر شی. این اولین تکرار از آنچه توسعه‌دهنده به‌عنوان یک لیست پخش آزمایشی تکرارشونده توصیف می‌کند است، جایی که بازیکنان ترکیبی از نقشه‌ها و حالت‌های فهرست‌شده در زیر را تجربه خواهند کرد.

  • نقشه ها: تحویل، داس هاوس و گنبد
  • حالت ها (هسته): Team Deathmatch، Kill Confirmed، Domination و Hardpoint

Sledgehammer Games از بازیکنان دعوت می‌کند تا لیست پخش جدید را امتحان کنند و همچنین بازیکنان را تشویق می‌کند تا در یک نظرسنجی ویژه بازخورد خود را در مورد لیست پخش ارائه دهند.

علاوه بر لیست پخش آزمایشی، چندین تغییر دیگر روی چند نفره Vanguard در آپدیت جدید تأثیر گذاشته است. هر دو سری کشتار هواپیمای جاسوسی و هواپیمای ضد جاسوسی کاهش سرعت دریافت کردند، در حالی که گلاید-بمب و اجرای بمب گذاری دیگر محدود نیستند، در حالی که هواپیمای ضد جاسوسی دشمن فعال است. تغییرات جزئی شامل توانایی بازیکنان برای تجهیز نقشه های اسلحه ها در Ranked Play است و تنظیمات متعددی برای بهبود رابط کاربری بازی انجام شده است.

اگرچه در یادداشت های پچ ذکر نشده است، Sledgehammer Games توییت کرد که درصد کسب تجربه برای سلاح ها 20 درصد افزایش یافته است، بنابراین بازیکنان باید تفاوت را هنگام تراز کردن سلاح های خود احساس کنند. این درصد سود به روز شده برای سلاح های مورد استفاده در حالت زامبی نیز اعمال می شود.

در حال حاضر در Warzone و Vanguard یک رویداد زنده با XP دوگانه است که شامل دو برابر درصد پرداخت برای پیشرفت بازیکن، XP برای سلاح، XP XP و پاس نبرد است. بازیکنان Vanguard همچنین می توانند یک قبیله XP دوگانه را برنده شوند که یک ویژگی برجسته برای عنوان است.

یادداشت‌های کامل در مورد اصلاح Vanguard را می‌توانید در زیر ببینید، همانطور که توسط Sledgehammer Games به اشتراک گذاشته شده است.

مولتی پلزر

لیست پخش آزمایشی

هدف اصلی سیستم تخم ریزی ونگارد این است که بازیکنان را از تولید مثل در موقعیتی که بازیکن دشمن بلافاصله آنها را تهدید می کند، جلوگیری کند. ما متوجه هستیم که این سیستم اغلب بر اساس تجزیه و تحلیل و بازخورد بازیکنان نمی تواند یک نقطه کیفیت برای ظهور کارت های کوچکتر انتخاب کند.

در لیست پخش آزمایشی جدید، سیستم تکراری را تغییر داده‌ایم تا کیفیت سایت تکرار نقشه را بهتر تعیین کنیم. با این تغییرات، بازیکنان باید احساس کنند که پرتاب‌ها تصادفی کمتری دارند، به خصوص در حالت‌های مبتنی بر شی. در اولین تکرار از آنچه که یک لیست پخش آزمایشی تکرارشونده خواهد بود، بازیکنان نقشه‌ها و حالت‌های زیر را تجربه خواهند کرد.

  • نقشه ها: تحویل، Das Haus و Dome

  • حالت ها (هسته ای): Team Deathmatch، Kill Confirmed، Domination و Hardpoint

لیست پخش آزمایشی اکنون در دسترس است! سعی کنید نظرات خود را در نظرسنجی با ما در میان بگذارید.

پیوست ها

هدف از تغییرات بعدی انتقال بخشی از جریمه های تیوپ سرعت 18 اینچی شاریوت به BMG Mags .50 است. بازیکنان باید متوجه شوند که BMG BAR 0.50 اکنون چالش برانگیزتر است، در حالی که اتصال بشکه گزینه مناسبی برای انواع مختلف شارژ است. توجه: این تغییرات در 22 مارس ارائه شد.

جایزه

ارتقاء میدانی

Killstreaks

حالت ها

  • مسابقه تسلیحاتی

    • بازیکنان دیگر نمی توانند روی هم تیمی هایی که در یک پایگاه مورد مناقشه هستند ظاهر شوند.

    • به محض خرید ارتقاء میدانی ایستگاه خرید، تجهیزات مرگبار و تاکتیکی دیگر شارژ نمی شوند.

    • بازیکنان دیگر با سلاح های مجهز از زمین احیا نخواهند شد.

    • رابط کاربری بهبود یافته برای برد و باخت در پایان مسابقه.

    • توجه به سوء استفاده ای شده است که به بازیکنان در منطقه حفاظت شده پایگاه متعلق به آن اجازه می دهد توسط روبنای میدان Goliath کشته شوند.

بازی رتبه بندی شده

  • نقاشی های سلاح

    • اکنون می‌توان نقشه‌ها را در Ranked Play مجهز کرد و با تجسم‌های صحیح در بازی نمایش داد.

    • پیوست‌های محدود شده در Create-a-Class علامت‌گذاری می‌شوند و اگر Blueprint در بازی مجهز باشد، به‌طور خودکار حذف می‌شوند.

  • بهبود رابط کاربری

زامبیت ها

ماموریت های جانبی

سلاح ها

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.