منو سایت

Call Of Duty فصل 4 زامبی ها را با بهبودی غنی در Shi No Numa احیا می کند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
Call Of Duty فصل 4 زامبی ها را با بهبودی غنی در Shi No Numa احیا می کند

قبل از فصل 4 Call of Duty، حالت زامبی Vanguard برای یافتن پایه و اساس خود با ترکیبی از ویژگی‌های جدید و تغییر به سبک عینی تلاش می‌کرد. راه اندازی Der Anfang زامبی ها را به یک تجربه بسیار ساده تبدیل کرد، و اضافه شدن بعدی کارت Terra Maledicta فقط کمی بهتر بود و حالت همچنان مانند یک چرت خالی بود. نه تنها دیگر موج سنتی بقا نبود، بلکه از تمام زنگ ها و سوت هایی که زامبی ها را خاص می کرد، خالی بود. با این حال، کارت فصل 4 پتانسیل زامبی پیشتاز را نشان می دهد که برخی از ویژگی های بازی را با یک کارت گرد کلاسیک ترکیب می کند.

Shi No Numa در اصل یک DLC برای بازی Call of Duty: World at War از سال 2008 بود، بازی که اولین بار این حالت را معرفی کرد. این کارت در زمان بسیار ساده‌تری برای زامبی‌ها، قبل از ورود ماموریت‌های پیچیده با تخم‌مرغ‌های عید پاک، توانایی‌های مصنوع یا حتی سلاح‌های شخصی‌سازی شده منتشر شد. و در حالی که من هنوز نقشه اصلی را دوست دارم، تجربه Shi No Numa با داستان و ویژگی های کاملاً جدید در Vanguard بسیار سرگرم کننده است.

در حال پخش: بازگشت زامبی‌های «شی نو نوما» | Call of Duty: Avant-garde

این بهبود یافته Shi No Numa نه تنها گیم پلی دور سنتی را بازیابی می کند، بلکه سلاح نمادین Wunderwaffe DG-2 Wonder Weapon را نیز به نقشه برمی گرداند. Treyarch به جای اینکه ما را در اختیار جعبه رمز تصادفی حالت شانس برای بدست آوردن Wonder Weapon بگذارد، همانطور که در گذشته Shi No Numa بود، مراحل جستجو را اضافه کرد تا به ما امکان ساخت Wunderwaffe DG-2 و این مراحل را بدهد. همچنین در خط داستانی اصلی کارت تخم مرغ عید پاک ادغام شده اند.

تلاش اصلی Shi No Numa تقریباً به اندازه پرتاب Wunderwaffe DG-2 برای اولین بار رضایت بخش است. بخشی از کاستی های قبلی Vanguard Zombies این بود که بازی در سال گذشته با کارت Der Anfang بدون یک کوئست اصلی شروع شد و سپس کارت Terra Maledicta داستانی بسیار ساده و نامطلوب را دنبال کرد. بازیکنان زامبی عاشق شکار تخم‌مرغ‌های عید پاک خود هستند، و در حالی که Terra Maledicta با اضافه کردن تعدادی تخم‌مرغ جانبی اضافی، گامی در مسیر درست بود، ماموریت‌ها هنوز چالش یا چاشنی کافی برای اضافه کردن ارزش برای پخش مجدد کارت نداشتند.

به جای ساده کردن بیش از حد مراحل ماموریت و گرفتن بیش از حد دست، همانطور که تخم مرغ اصلی Terra Maledicta انجام داد، تلاش اصلی Shi No Numa به تلاش بسیار بیشتری نیاز دارد. با این حال، برای اکثر بازیکنان معمولی نباید خیلی پیچیده باشد. به علاوه، خسته کننده و آزاردهنده نیست، بنابراین بازیکنان باید بتوانند با آن سرگرم شوند. به طور کلی، به نظر می رسد که جستجوی Shi No Numa به نظر می رسد که Treyarch تلاشی واقعی برای ایجاد تعادل بین تجربه انجام داده است تا هم بازیکنان هاردکور و هم بازیکنان معمولی را خوشحال کند.

شی نو نوما حتی تخم‌مرغ‌های موزیکال کلاسیک و سایر قطعات آشکار پنهان دارد، چیزی که زامبی‌های پیشتاز قبلاً فاقد آن بودند. نقشه Shi No Numa از نظر ویژگی های غنی به نظر می رسد، اما همه آنها بسیار اختیاری هستند. بازیکنان قدیمی می‌توانند تمام موارد اضافه شده ونگارد را دور بزنند و فقط به بقای کلاسیک بروند، اما داشتن برخی از ویژگی‌های جدیدتر حالت زامبی، مانند نیمکت تجهیزات زرهی، حجم مراسم و محراب میثاق، خوب است. . بازگرداندن آخرین گزینه قرعه کشی کارت نیز یک امتیاز خوب برای Shi No Numa است زیرا به بازیکنان این فرصت را می دهد تا بازی را با شرایط خود به پایان برسانند، اما این چیزی است که بازیکنان هرگز احساس نمی کنند مجبور به استفاده از آن هستند.

شرحی ارائه نشده است

گالری

من نمی گویم که این یک پیشرفت عالی در Shi No Numa است، اما کارت واقعاً خوبی است. نسخه توسعه‌یافته نقشه Treyarch علاوه بر حالت زامبی Black Zps Cold War، که در آن سطوح ارتقا و توانایی‌های پرک جالب‌تر و ارزش پرداختن برای افزایش سطح را دارد، حتی قوی‌تر خواهد بود. سطوح مزیت Vanguard به شما اجازه نمی دهد قابلیت های جدیدی اضافه کنید، اما در عوض شما به سادگی 25٪ افزایش اضافی برای مزیت خاص هر فواره دریافت می کنید.

در غیر این صورت، تنها شکایت بزرگ من اضافه شدن آزاردهنده ترین نوع دشمن Vanguard – Zaballa the Deceiver – از نقشه Terra Maledicta است. کشتن این نوع خاص از دشمن چندان دشوار نیست، اما از بین بردن سه ماسک آن زمان می برد. زابلا پس از 15 دور ظاهر می شود و تقریباً در هر دور بعد از آن ظاهر می شود. این خیلی اوقات احساس می شود و سرعت دایره های بالاتر را کاهش می دهد. با توجه به این که Zaballa با تلاش اصلی Shi No Numa گره خورده است، می دانم که درگیر آن هستیم، اما امیدواریم Treyarch بتواند سرعت تخم ریزی را کاهش دهد.

در حالی که من به Treyarch برای تلاش متفاوت با طرح اصلی Vanguard تبریک می‌گویم، Shi No Numa تأیید می‌کند که Zombies قابل بازی‌تر است و بهترین حالت زمانی است که روی نقشه‌هایی که به‌عنوان یک بقا مبتنی بر دایره‌ای سنتی طراحی شده‌اند، تمرکز کند. اگر زامبی‌های هدف‌گیری شده به عنوان آینده بازگردند، بهتر است به عنوان یک غذای جانبی مانند حالت Outbreak در Black Ops Cold War سرو شود، که به بازیکنان حالت هدف معمولی و لذت‌بخش‌تری را بدون منحرف شدن از تجربه کلاسیک می‌دهد.

برای کسانی که یا از دو کارت اول زامبی Vanguard لذت نبرده‌اند، یا حتی در امتحان کردن آنها تردید کرده‌اند، Shi No Numa ارزش شیرجه زدن در باتلاق‌ها و ساخت Wunderwaffe DG-2 را دارد.

اگر برای اولین بار قصد پرش را دارید، حتماً راهنمای کامل جایزه Shi No Numa ما را بررسی کنید، و همچنین نکات کلی را برای زنده ماندن در دورهای بالا ارائه می دهیم.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.

محصولات مورد بحث در اینجا مستقل از ویراستاران ما انتخاب می شوند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot می تواند سهمی از درآمد را دریافت کند.