Sniper Elite 5: بهترین مهارت ها برای باز کردن قفل اولیه

Sniper Elite 5: بهترین مهارت ها برای باز کردن قفل اولیه

Sniper Elite 5: بهترین مهارت ها برای باز کردن قفل اولیه

Sniper Elite 5 یک بازی چالش برانگیز است و برای غلبه بر سطوح اغلب طولانی و چند منظوره باید صبر و استراتژی زیادی را صرف کنید. اما سیستم مهارت بازی نیز می تواند با دادن مزایای بسیار مفید برای مواردی مانند سلامتی، ظرفیت تجهیزات و ثبات برد کمی به شما کمک کند. در این راهنمای کوتاه به شما خواهیم گفت که چه مهارت هایی را باید در ابتدای بازی کسب کنید تا برای پیروزی آماده شوید.

ارتقای سلامت I و II

ناگفته نماند که همه چیز همیشه طبق برنامه پیش نمی رود، بنابراین مواقعی پیش می آید که به دشمنان خود هشدار می دهید و خود را درگیر نبردهای نزدیک می بینید. احتمالاً در طول این برخوردها آسیب خواهید دید، بنابراین می خواهید با Health Boost I و II که بخشی از دایره مهارت های بدن. هر دو سطح به شما پهنای باند اضافی در اندازه‌گر سلامت می‌دهند، اما به خاطر داشته باشید که Health Boost I برای خرید فقط به یک مهارت نیاز دارد، در حالی که Health Boost II به دو مورد نیاز دارد.

برای تماشای ویدیوها به مرورگری با جاوا اسکریپت فعال نیاز دارید.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های خود به خاطر بسپارید؟

ثبت نام کنید یا وارد شوید

لطفاً از یک مرورگر ویدیوی HTML5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

با عرض پوزش، شما به این محتوا دسترسی ندارید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای تماشای این ویدیو وارد کنید

با کلیک بر روی “ورود”، با GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

در حال پخش: Sniper Elite 5 19 دقیقه اول بازی

تمرینات هوازی

شما زمان زیادی را صرف دور زدن نقشه خواهید کرد و گاهی اوقات برای گرفتن موقعیت های بهتر باید از دست دشمنان فرار کنید. بنابراین، شما می خواهید تمرینات قلبی را انجام دهید دایره مهارت های بدن و یک امتیاز مهارت هزینه دارد. این مهارت میزان افزایش ضربان قلب هنگام دویدن را کاهش می دهد، بنابراین وقتی به مقصد رسیدید، می توانید برای کاهش سرعت زمان و گرفتن عکس های عالی، Empty Lung را زودتر فعال کنید.

نفس عمیق

وقتی صحبت از ریه خالی شد، این توانایی شما برای ضربه زدن ایمن و آسان از فواصل طولانی خواهد بود، بنابراین در این زمینه کمک می خواهید. می توانید برای دو امتیاز مهارت به عنوان آخرین گزینه اجباری نفس عمیق بکشید دایره مهارت های بدن. این کار سرعت افزایش ضربان قلب شما را در هنگام استفاده از ریه خالی کاهش می دهد، که به طور موثر به شما زمان بیشتری می دهد تا عکس های خود را سازماندهی کنید و به طور مداوم توانایی خود را در صورت نیاز دوباره فعال کنید.

شکاف برای موارد اضافی I و II

هنگامی که حجم کاری خود را قبل از یک ماموریت جمع آوری می کنید، متوجه خواهید شد که فرصت حمل طیف گسترده ای از اقلام برای شفا و مفید بودن را دارید. هدف گذاری را فراموش نکنید دایره مهارت های تجهیزات یک مورد اضافی Slot I و II به ترتیب برای یک و دو امتیاز مهارت بگیرید تا ظرفیت مورد خود را یک بار افزایش دهید.

بازگشت به نبرد

اگر اخراج شدید، احتمالاً ترجیح می‌دهید به جای مردن به عقب برگردید و از نو شروع کنید، درست است؟ به همین دلیل است که می خواهید صرف یک امتیاز برای اولین مهارت خود را در اولویت قرار دهید دایره هنرهای رزمی به نام بازگشت در مبارزه. این به شما این امکان را می دهد که از کیت کمک های اولیه – به شرط داشتن آن – برای احیای خود در مواقعی که ناتوان هستید استفاده کنید. این می تواند در ماموریت های دشوارتر وقتی که متوجه می شوید برتر و بی موقعیت هستید بسیار ارزشمند است، بنابراین حتی اگر فوراً آن را انجام ندهید، قبل از سرمایه گذاری در این ماموریت زیاد منتظر نمانید.

دست ثابت

آخرین چیزی که هنگام پایین کشیدن می خواهید این است که هدف خود را تحریف کنید، اما این دقیقاً همان چیزی است که وقتی آسیب کوچکی به شما وارد می شود. برای اینکه این موضوع کمی نرم شود، به ادامه مطلب بروید دایره هنرهای رزمی و یک نقطه مهارت دست ثابت را صرف کنید، که به شدت لرزش بینایی را در هنگام هدف گیری به شما کاهش می دهد. اکنون می توانید روی هدف بمانید و تعداد بیشتری از این اشعه ایکس خونین را بگیرید.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.

زمان من در ساندروک نکاتی برای مبتدیان

زمان من در Sandrock به طرز مشکوکی در مورد اینکه چقدر سریع باید به اهداف خود برسید بی توجه است. او ممکن است بخواهد با سرعت خودش پیش برود، اما ممکن است شما را بی سر و صدا قضاوت کند. من نمی خواهم به مهارت های استاد و اخلاق کاری شما بد نگاه کنم، بنابراین در اینجا نکاتی برای مبتدیان وجود دارد که به شما سرعت خوبی از خط شروع می دهد.

در یک زمان مناسب به رختخواب بروید

این وسوسه انگیز است که فقط غذا را در صورت خود پر کنید استقامت خود را تکمیل کنید، اما در نهایت شخصیت شما به هر حال تسلیم می شود. اگر بعد از نیمه شب به رختخواب بروید، شخصیت شما روز بعد شکایت می کند که باید زودتر بخوابد. بعداً تا ساعت 3:00 بمانید و شخصیت دیجیتالی سبک شما این کار را انجام خواهد داد من دارم می میرم. اگر خوب بخوابی، شما یک علاقه مند به تجربه و حمله خواهید داشت.

یک استراتژی مناسب ایجاد یک روال برای ساعات کاری و اقامت است. زمان کار هر چیزی است که نیاز به تلاش دارد، چه تحقیق و چه جمع آوری منابع. زمان ماندن چیزی است که استقامت شما را از بین نمی برد، که شامل خرید، ساختن یا صحبت با NPCها می شود. سپس فقط زمان را پیگیری کنید و در زمان مناسب به رختخواب بروید. یک فرد بالغ هر شب به هشت ساعت خواب نیاز دارد و به نظر می رسد ساندروک هنوز قهوه پیدا نکرده است.

NPC را بشناسید

ممکن است مدتی طول بکشد تا به NPC نزدیک شوید. نیازی نیست مستقیماً برای عاشقانه عجله کنید تا زمانی که بتوانید آنها را با مهارت های ماهیگیری و صنایع دستی خود تحت تأثیر قرار دهید. با این حال، ارزش وقت گذاشتن را دارد همه آنها را برای اولین بار ملاقات کنید. هر یک از آنها به شما هدیه ای می دهند تا آن لحظه را فقط برای صحبت با آنها به یاد آورید. و هنگامی که شروع می کنید، به تمام کمکی که می توانید دریافت کنید نیاز دارید.

اگر در مورد روابط متعجب هستید، فقط برخی از NPC ها می توانند عاشقانه باشند. می توانید بفهمید که کدام یک در دسترس هستند، زیرا نشانگر زیر پانل پیوند قلب ها را به جای ستاره نشان می دهد.

فضای موجودی خود را افزایش دهید

حتی پس از مدت کوتاهی از جمع‌آوری منابع در My Time at Sandrock، احتمالاً با فضای موجودی کاملاً محدودی مواجه خواهید شد. تو می توانی جعبه هایی بسازید تا وسایلتان را نگه دارید. راحت است که همه این منابع از ابزارهای مختلف شما در دسترس هستند، بنابراین دریغ نکنید که همه منابع خود را در آنجا جمع کنید. اما یک راه بهتر وجود دارد.

شما به سرعت در Sandrock به فضای موجودی بیشتری نیاز خواهید داشت.

هنگام بررسی موجودی خود، یک نماد نسبتاً آسان در انتهای سهام شما وجود دارد. این یک کاشی خالی با علامت مثبت (+) روی آن است. این را انتخاب کنید و از شما خواسته می شود فضای موجودی اضافی را خریداری کنید. با 10 هدف ناچیز برای ارتقا شروع می شود، اما با خرید بیشتر و بیشتر گران تر می شود. خوشبختانه کم کم گران می شود، پس شک نکنید تا جایی که می توانید بسته بندی کنید. کیف پول شما ممکن است از شما متنفر باشد، اما جیب شما از شما تشکر خواهد کرد.

تجهیزات خود را حفظ کنید

برای اینکه کارها در کارگاه خود به خوبی اجرا شوند، باید تجهیزات خود را در بهترین شکل نگه دارید. هر دستگاه به سه چیز نیاز دارد: سوخت، آب و گرد و غبار.

سوخت بسیار ساده است. هنگام استفاده از دستگاه، می توانید منوی سوخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه چیزی در آن قرار گیرد. این می تواند چوب، کریستال های انرژی یا حتی فقط لجن باشد. آنها زمانی که به طور فعال چیزی نمی سازند از سوخت استفاده نمی کنند، بنابراین از این کار نترسید آنها را کامل کنید.

نیاز بعدی آب است و هر دستگاه فعال از لوله کشی شما برداشت می کند. این مخزن بزرگ کنار خانه شماست. شما می توانید آب را از دو مکان دریافت کنید: اولی با جمع آوری شبنم از تقریباً هر گره منبع و ایجاد آنها در آب است. یک واحد آب به مقدار زیادی شبنم نیاز دارد، اگرچه با بهبودهای مناسب می توان این مقدار را کاهش داد. شما احتمالا از فروشگاه آب بخرید در انتهای واحه (رو به خیابان). اگر آب شما تمام شود، همه دستگاه‌های شما خاموش می‌شوند، بنابراین حتماً به طور مرتب انبار کنید.

وقتی صحبت از تمیز کردن گرد و غبار می شود، پس از اولین طوفان شن با این مشکل مواجه خواهید شد. توده‌های شن روی ماشین‌های شما جمع می‌شوند و سرعت آن‌ها را کاهش می‌دهند. برای خلاص شدن از شر آنها، ابتدا باید با استفاده از دستور العمل فروخته شده در فروشگاه، پودر برای پرها درست کنید. سپس فقط زمانی از آن استفاده کنید که دستگاه علامت گذاری شده است و باید شن و ماسه را پاک کند. حتی بدون طوفان شن، شن در آثار شما جمع می شود، بنابراین مطمئن شوید که آنها را گردگیری کنید هر از گاهی مطمئن شوید که به شکل یک کشتی هستند.

فقط کمیسیون هایی را انتخاب کنید که می دانید می توانید آنها را برآورده کنید

انتخاب پردرآمدترین مشاغل از روی خبرنامه بسیار وسوسه انگیز است، اما مراقب باشید. اگر یکی را انتخاب کنید که نتوانید آن را تمام کنید، با او می مانی تا زمانی که مهلتش تمام شود و سپس مجازات برای شکست. My Time at Sandrock هیچ نگرانی در مورد انجام کارهایی که نیاز به تجهیزاتی ندارند را ندارد. اطمینان حاصل کنید که آنچه را که می توان به راحتی انجام داد را در نظر داشت. کمیسیون های آسان، که به طور منظم انجام می شوند، بسیار سریعتر از کارهای دشوارتر که شما را مجبور به مبارزه برای ارتقای دستگاه خود می کند، اضافه می شود. هوشمندانه‌تر کار کنید، نه سخت‌تر.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.

بازی BTS Rhythm در بتای باز در کانادا است

می ترسم اعلام کنم که Bangtan Boys که بیشتر با نام BTS شناخته می شود، با یک بازی موبایل ریتم جدید به این کار بازگشته است. این بازی BTS Dream نام دارد و یک بازی ریتم موبایل است که شامل موسیقی گروه به همراه آواتارهای TinyTAN است که مجموعه ای از آواتارهای چیبی هستند که توسط گروه در اشکال مختلف رسانه ایجاد و استفاده می شود.

علاوه بر ریتم هنوز تعریف شده بازی، بازیکنان همچنین به عنوان مدیران گروه عمل می کنند و می توانند “دنیای رویایی” خود را تزئین کنند تا “پیام رویاها و شادی” را در سراسر جهان ارائه دهند. همچنین می‌توانید آواتارهای TinyTAN را با لباس‌هایی از جمله صحنه و لباس حیوانات سفارشی کنید و به آنها شلیک کنید.

این بازی در حال حاضر در کانادا در نسخه بتای باز است، اما ما با ناشر Netmarble تماس گرفتیم تا از زمان عرضه بازی در مناطق دیگر و همچنین اطلاعات بیشتر در مورد ریتم بازی مطلع شویم.

آنها تا زمانی که در هر بازی ویدیویی حضور نداشته باشند متوقف نمی شوند.

این اولین بار نیست که BTS با یک بازی ویدیویی همکاری می کند. همراه با آهنگ های BTS که در Beat Saber ظاهر می شوند، گروه در Dead by Daylight، Garena Free Fire، Fall Guys و MapleStory نیز حضور دارند. همچنین یک بازی ویژه موبایل BTS، BTS Universe Story و یک بازی ریتم موبایل کاملا مجزا با همکاری Rhythm Hive وجود دارد.

فاینال فانتزی 16: هر آنچه که می دانیم

شش سال از آخرین قسمت اصلی سری نه چندان نهایی فاینال فانتزی می گذرد، که آن را به یکی از بزرگترین شکاف های بین بازی ها در تاریخ 35 ساله این سری تبدیل می کند – اگرچه به نظر می رسد این همه انتظار دلیل خوبی باشد. ما فقط یک تریلر برای Final Fantasy 16 داریم، اما آنچه که دیدیم باعث می‌شود بازی شبیه به یک حماسه فانتزی بالا به نظر برسد که عظمت عناوین قدیمی‌تر را با آخرین فناوری در بازی‌های جدیدتر ترکیب کرده است، که به ما امیدواری می‌دهد. ارزش صبر کردن را دارد

با این حال، با توجه به اینکه Summer Game Fest Live و تعداد زیادی نمایشگاه Not-E3 در گوشه و کنار است، به نظر می رسد که انتظار ما تقریباً به پایان رسیده است. در طول چند هفته آینده، انتظار داریم کمی بیشتر در مورد RPG مورد انتظار بشنویم – و حتی شاید تاریخ انتشار آن را نیز دریافت کنیم. تا آن زمان، این تنها چیزی است که تا کنون در مورد Final Fantasy 16 می دانیم.

تاریخ انتشار

Final Fantasy 16 ممکن است تاریخ انتشار رسمی نداشته باشد، اما مصاحبه اخیر با تهیه کننده بازی، نائوکی یوشیدا، به نظر می رسد که بازی دیر یا زود عرضه می شود. در 5 می، یوشیدا به مجله UNIQLO گفت که بازی در حال نزدیک شدن به پایان توسعه خود است قبل از اینکه کمی بیشتر در مورد انتظارات طرفداران به اشتراک بگذارد.

یوشیدا به UNIQLO گفت: «ما اکنون در مراحل نهایی توسعه بازی جدید FF16 هستیم. «برخلاف یک بازی آنلاین که چندین بازیکن در آن حضور دارند، FF16 بر روی یک فرد تمرکز می کند، بنابراین وضعیت غوطه ور شدن در داستان متفاوت خواهد بود. من احساس می کنم که داستان بسیار عمیق خواهد بود.”

در مجموع، به نظر می رسد که FF16 در اواخر امسال عرضه شود. از این گذشته ، چندین سال است که در حال توسعه بوده است. علاوه بر این، تابستان گذشته یوشیدا تأیید کرد که تیم سازنده قبلاً فیلمنامه اصلی Final Fantasy 16 و همچنین بازیگران انگلیسی را تکمیل کرده است.

بستر، زمینه

مانند Final Fantasy 7 Remake، Final Fantasy 16 نیز برای مدتی محدود در انحصار پلی استیشن خواهد بود. برخلاف FF7 Remake، این یک نسل متقابل نخواهد بود، به این معنی که دارندگان PS4 باید برای بازی به PS5 سوئیچ کنند.

اسکوئر انیکس این خبر را در جریان تریلر فاش‌کننده بازی به اشتراک گذاشت و خاطرنشان کرد: «محتوای زیر بر روی رایانه‌ای ضبط شده است که تجربه PS5 را شبیه‌سازی می‌کند»، قبل از افزودن آخرین ورودی به حماسه فاینال فانتزی، «نه [be] پس از عرضه PS5 برای مدت زمان محدودی روی پلتفرم های دیگر موجود است.

آیا بازی Final Fantasy 16 برای PC یا Xbox عرضه می شود؟

شاد باشید ای گیمرهای رایانه! این تریلر همچنین بیان می‌کند که بازی پس از پنجره انحصاری برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود، اگرچه در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد مدت زمان ماندگاری آن وجود ندارد. اگر همان روند FF7 Remake را دنبال کنید، احتمالاً FF16 حدود یک سال و نیم پس از عرضه اولیه کنسول به رایانه تغییر خواهد کرد. چنین نخواهد بود هم با توجه به اینکه تعداد انگشت شماری از عناوین Final Fantasy در حال حاضر روی پلتفرم های Xbox وجود دارند، اگر FF16 در مقطعی به ایکس باکس بیاید، یک شگفتی بزرگ است.

تریلرها

اولین تریلر بازی FF16 «بیداری» نام دارد و چهار دقیقه تاریخچه، کات سین و گیم پلی را ارائه می دهد. همچنین دارای یک تم هماهنگ شده قدرتمند با چند لمس Final Fantasy، مانند نماد کریستال Prelude است. اگر بخواهیم حدس بزنیم، کمی شبیه کار آهنگساز Masayoshi Soken در FFXIV: Heavensward است.

برای تماشای ویدیوها به مرورگری با جاوا اسکریپت فعال نیاز دارید.

تریلر Final Fantasy XVI – Awakening ویترین PS5

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های خود به خاطر بسپارید؟

ثبت نام کنید یا وارد شوید

لطفاً از یک مرورگر ویدیوی HTML5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

با عرض پوزش، شما به این محتوا دسترسی ندارید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای تماشای این ویدیو وارد کنید

با کلیک بر روی “ورود”، با GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

پشت صحنه

علاوه بر تریلر دقیق رونمایی، اسکوئر انیکس همچنین یک وب سایت رسمی با بینش عمیق از دنیای جدید و شخصیت های FF16 راه اندازی کرده است تا شروع به درک پس زمینه کند. چیزی که در مورد این رکورد قابل توجه است، به ویژه این است که توسط Creative Business Unit III در حال توسعه است – که نام نه چندان پر زرق و برق بخش پشت MMORPG Final Fantasy XIV باورنکردنی است. با توجه به اینکه نائوکی یوشیدا تولید FF16 را رهبری می‌کند – او تیم را در پشت تولد دوباره FFXIV رهبری می‌کند و به رهبری MMO ادامه می‌دهد، که همچنان پیشرفت می‌کند و بالاترین سطح در داستان‌گویی بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. خود FF16 توسط هیروشی تاکای کارگردانی شد که سابقه طولانی با Final Fantasy و Square Enix دارد و حتی بخشی از توسعه راه‌اندازی مجدد FFXIV بود.

داستان تا اینجا

از آنچه که از تریلر و وب سایت رسمی می توانیم بگوییم، درگیری بین پادشاهی ها (عمدتاً ملل) در دنیای Valisthea و مجموعه ای از درام های سیاسی وجود دارد، اما همچنین تمرکز بر Dominants. Domnants معدود افراد خاصی هستند که می توانند بر قدرت Eikons تسلط یابند، که در دنیای FF16 (و FFXIV) جوایز نامیده می شوند.

به نظر می رسد که شما در حال گذراندن دو بازه زمانی جداگانه در تاریخ FF16 هستید که می توانید از تکامل شخصیت اصلی کلایو راسفیلد از یک مرد جوان زیبا با مدل موی زیبا گرفته تا یک کهنه سرباز خاکستری با ریش لاغر و زخمی خالکوبی شده را مشاهده کنید. در چهره او در اواخر زندگی او پسر شاه دوک پادشاهی خود است و نیروهایی در نبرد با ایکون دارد، اما نه لزوماً خود Dominant. او قول داد از برادرش جاشوا، پسر جوانی که در تریلر حضور داشت، محافظت کند، که در عوض به عنوان غالب محاکمه شد. با این حال، همانطور که در تریلر نشان داده شده است، جاشوا نمی تواند Eikon خود را کنترل کند – او پس از تماشای کشته شدن شخصی که احتمالاً مهم است درست جلوی چشمانش، فینیکس را احضار می کند. این وقایع توسط نبرد بین فینیکس و Ifrit محدود می‌شوند، که ممکن است تراژدی (در نمایه‌های رسمی شخصیت‌ها ذکر شده) باشد که Clive را در FF16 هدایت می‌کند.

شخصیت دیگری که در تریلر دیده می شود جیل واریک است. او دختر جوان با موهای خاکستری است که جاشوا را همراهی می کند. می گویند زندگی پیچیده ای دارد و از رشته دیگری می آید. او اساسا توسط Rosfields پذیرفته شد و به عنوان یک واسطه بین کشورهای متخاصم عمل کرد. گفته می شود که او یکی از افراد مورد اعتماد کلایو و جاشوا است.

در سرتاسر تریلر، شخصیت‌های دیگری را در نبرد و مکالمات در مورد تحولات سیاسی می‌بینید که به نظر می‌رسد به جنگ در Wallistea دامن می‌زند. شما دیگران را می بینید نمادین Aacon هایی مانند Shiva و Titan در میدان جنگ استفاده می شوند. به نظر می رسد که Eikons و Dominants به عنوان یک پسوند شبیه به سلاح های جنگی قدرتمندی هستند که توازن قدرت بین پادشاهی های Valisthea را تغییر می دهند. همچنین نبردی در برابر یک اژدهای زره ​​پوش با نیزه وجود دارد که گفته می شود افعی امپراتوری است که شخصیت ها را تکان می دهد – یکی دیگر از بخش های اصلی سریال.

دنیای FF16 نیز حول Mothercrystals می چرخد، که گفته می شود زمین را با اتر (بیشتر جادو) برکت می دهد. اما نیروی مخربی به نام The Blight نیز در حال سیل در جهان است. شایان ذکر است که شعار FF16 این است که “میراث کریستال ها به اندازه کافی تاریخ ما را شکل داده است”. ما مطمئن نیستیم که این به چه معناست، اما تحریک آمیز است و ممکن است مربوط به اتفاقی باشد که با Wallistea در حال رخ دادن است.

آنچه که لوگو می تواند به ما بگوید

ما همیشه می‌توانیم روی هنرمند Yoshitaka Amano حساب کنیم تا یک لوگوی جدید برای هر Final Fantasy ایجاد کند، که چیزی در مورد تاریخچه بازی به ما می‌گوید. در مورد لوگوی FF16، نشان دهنده Ifrit و Phoenix رو در رو در نبردی است که نبردی است که تریلر را به پایان می رساند. با ایفریت به عنوان حریف کلیدی و فینیکس نماد رازفیلدها، به نظر می‌رسد که این درگیری محوری بازی است. همچنین به نظر می‌رسد که Eikons در نحوه عملکرد دنیای FF16، بیشتر از بازی‌های Final Fantasy قبلی، کلیدی است.

گیم پلی

از تکه‌های گیم‌پلی موجود در تریلر، FF16 دارای یک سیستم رزمی سبک اکشن RPG است و به نظر می‌رسد شباهت‌هایی با FF15 و FF7 Remake دارد. کلایو می‌تواند گلوله‌های آتشین پرتاب کند، با شمشیر و توانایی‌های شبیه به تغییر شکل خود در فاصله نزدیک درگیر شود و از نیروهای متعددی استفاده کند که به نظر می‌رسد مربوط به ایکون‌ها هستند (که با مشت سنگی که در نبرد علیه اژدها نامیده می‌شود مشخص شده است).

هیچ عنصر UI یا HUD نشان داده نشد، بنابراین نمی‌توان گفت که آیا و چگونه شامل بخش‌هایی از سیستم نمادین ATB (نبرد زمان فعال) سری، نحوه کار این طلسم یا حتی نحوه عملکرد رویدادهای رزمی می‌شود یا خیر. ما همچنین Clive را فقط در عمل دیده‌ایم، بنابراین مطمئن نیستیم که آیا یک سیستم حزبی وجود دارد یا چگونه کار می‌کند (در صورت وجود).

ریوتا سوزوکی که طراح مبارزاتی برای Devil May Cry 5 و Dragon’s Dogma بود، نبرد FF16 را کارگردانی می کند که می تواند به چیزی بسیار هیجان انگیز منجر شود. و علیرغم تمرکز مجدد روی اکشن، تهیه کننده Naoki Yoshida خاطرنشان کرد که این رویکرد جدید به قیمت تاریخ بازی تمام نخواهد شد.

نحوه سفارش از قبل

متاسفم مردم برای شروع پیش‌سفارش‌ها باید کمی بیشتر منتظر بمانید، اما مطمئن باشید که در صورت انجام آنها به شما اطلاع خواهیم داد.

انتشار Replaced به سال آینده موکول شد

جنگ در اوکراین روند ساخت بازی های مختلف را با مشکل مواجه کرد. حال طبق آخرین اخبار از بازی، حمله روسیه به این کشور تاثیر دیگری داشته است. در نتیجه، استودیوی گربه غمگین مجبور شد انتشار بازی Replaced را به سال آینده موکول کند.

استودیوی دام کت در توییتی اعلام کرد که انتشار Replaced به دلیل موقعیت مکانی آن به تعویق افتاده است. در این توییت آمده است: «استودیو گربه غمگین در بلاروس مجموعه ای از اعضای با استعداد بلاروس و اوکراین است.

متأسفانه، جنگ جاری در اوکراین تأثیر عمیقی بر توسعه بازی تکراری داشته است. زیرا اکثر اعضای تیم سازنده در کشورهای همسایه زندگی می کنند. اولین اولویت استودیو کت کت، امنیت اعضای تیم و خانواده آنهاست. در نتیجه، بخشی از تیم جابجا شد و تولید Replaced به تازگی از سر گرفته شده است.

علیرغم این واقعیت که تیم سازنده بازی تکراری پس از انتقال به مناطق امن تر، سخت در تلاش است تا این کار را انجام دهد، توییت های استودیو Sad Cat به وضوح نشان می دهد که حتی اگر عرضه Replaced به تاخیر بیفتد، سلامت روحی و جسمی سازندگان باقی می ماند. این یک اولویت است.

Replaced یکی از مورد انتظارترین بازی های Xbox است

پخش مجدد برای اولین بار در E3 2021 معرفی شد. این اثر قرار بود امسال بر روی پلتفرم های Xbox و PC در دسترس باشد. Replaced یک بازی اکشن پلتفرمینگ 2.5 بعدی است که شما را در قالب یک هوش مصنوعی به نام REACH قرار می دهد. این هوش مصنوعی برخلاف میل او در بدن انسان به دام افتاده است. استودیو گربه غمگین یک پلتفرم سینمایی را با طراحی هنری پیکسلی و کمپین‌های اکشن ترکیب می‌کند تا یک بازی تکراری ایجاد کند و از پس‌زمینه‌ای تخیلی از دهه 1980 استفاده می‌کند.

جایگزینی تنها شغلی نیست که جنگ در اوکراین با مشکل مواجه شده است. Advance Wars 1 + 2: Re-Boot Camp، Little Orpheus و STALKER 2: Heart of Chonobyl از جمله آثاری هستند که با حمله روسیه به اوکراین به تعویق افتاد.

نظر شما در مورد تاخیر در انتشار Replaced چیست؟ آیا این شما را ناامید می کند یا شرایط نامناسب سازندگان را درک می کنید؟ به ما بگویید چه فکر می کنید.

منبع: IGN

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، می‌گوید که اتحاد نرم‌افزار Raven را به رسمیت می‌شناسد

به گزارش Kotaku، مدیر عامل ایکس باکس، فیل اسپنسر، امروز در یک جلسه عمومی گفت که اتحاد نرم افزار Raven را در انتظار خرید Activision Blizzard توسط Xbox به رسمیت می شناسد.

در این جلسه، اسپنسر به کارکنان خود گفت: «پس از انجام معامله، ما کاملاً حمایت خواهیم کرد [an] کوتاکو با ویدئوی ارائه شده توانست اتفاقات جلسه را تایید کند.

اسپنسر گفت: “ما فکر می کنیم که این حق یک کارمند است و چیزی است که می تواند بخشی از رابطه بین یک شرکت و افرادی باشد که برای شرکت کار می کنند.”

این تایید از سوی اسپنسر چند روز پس از آن صورت می گیرد که Raven Software اولین اتحاد را در یک استودیوی بزرگ با 19-3 رای تشکیل داد. اسپنسر، که در گذشته اعتراف کرده بود که مانع تلاش‌ها برای اتحاد اتحادیه‌ها نمی‌شود و گفت که تجربه کمی با اتحادیه‌ها دارد، امروز به حاضران گفت که برای آنها آموزش دیده است.

با وجود اعلام و ژست، اسپنسر گفت که مایکروسافت در حال حاضر هیچ ارتباطی با Communication Workers of America یا Game Workers Alliance، اتحاد تازه تاسیس Raven Software ندارد.

خرید ایکس باکس توسط Activision Blizzard هنوز در دست بررسی است، اما از زمانی که سال گذشته برای اولین بار در سرفصل اخبار منتشر شد تا فرهنگ جنسیتی در محل کار را ترویج کند، شکایت ها علیه ناشر ادامه دارد. خارج از دعوی قضایی، Activision Blizzard درگیر بحث هایی است، از جمله لغو حکم واکسیناسیون برای کارکنان اداری، که ماه ها پیش منجر به استعفا شد و از زمانی که بخش QA استودیو برای اولین بار در سال گذشته ترک شد، مکرراً تلاش های سندیکایی Raven Software را با مشکل مواجه کرده است.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.

استیم از انتشار بازی Returnal برای PC خبر داد

نمایه سازی جدید در پایگاه داده شبکه Steam یک نسخه را نشان می دهد بازگشت بازی برای کامپیوتر این بازی انحصاری پلی استیشن 5 یکی از بهترین عناوین سال گذشته است که جوایز مختلفی را کسب کرده است. وب سایت SteamDB فاش می کند که Returnal تحت عنوان Oregon به Steam اضافه شده است و این اثر Ruglake به عنوان دنباله ای برای بازی های کامپیوتری انحصاری سونی در دسترس خواهد بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی و استیم دیتابیس، بازی انحصاری بعدی پلی استیشن که برای رایانه های شخصی منتشر می شود؛ بازگشت. این بازی با برچسب های ویژه “Ruglaike” و “علمی تخیلی” دسته بندی شده است. اما بزرگترین نشانه این نسخه PC نکات واضح در مورد وضعیت برج سیزیف است که مربوط به retrenalum است. همه این سرنخ ها نشان می دهد که جدیدترین بازی انحصاری پلی استیشن 5 در راه است تا به پلتفرم رایانه های شخصی برسد.

یکی از معتبرترین منابع ویدئویی را در رسانه VGC ارائه کرده است که نشان می دهد بازی Returnal در حال اجرا بر روی رایانه است. این تصویر کار تحسین برانگیز Housemarque در کامپیوترهای شخصی را تایید می کند. جیم رایان، مدیرعامل سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، از عرضه انحصاری ترین بازی های رایانه شخصی پلی استیشن تا سال 2025 خبر داده است. پیش از این، شایعاتی مبنی بر عرضه این رایانه منتشر شده بود.

بازگشت به جاده کامپیوتر

Returnal اثری انقلابی است و سازندگان موفق شده اند سبک طراحی دو بعدی تیراندازهای آرکید را به صورت سه بعدی ارائه کنند. کارگردان بازی مدتی قبل از چالش های طراحی Returnal و چگونگی یادگیری دوباره طراحی سه بعدی گفته بود. موفقیت این بازی سونی را بر آن داشت تا استودیو Housemarque را بخرد که در حال ساخت بازی بعدی برای پلی استیشن 5 است.

احتمال خرابی کامپیوتر سال گذشته توسط پایگاه داده GeForce Now فاش شد. بیشتر اسامی این لیست بعداً روی رایانه منتشر شد. با توجه به اینکه جیم رایان عرضه بازی های سونی برای کامپیوتر را تایید کرده و قول انتقال آنها را داده است. ما می توانیم تصور کنیم که بیشتر بازی ها بر روی کامپیوتر در دسترس خواهند بود. سونی انتظار دارد در سال جاری حدود 300 میلیون دلار از فروش بازی های رایانه ای درآمد کسب کند.

از دیگر بازی های پلی استیشن منتشر شده برای کامپیوتر می توان به Remaster Uncharted 4 اشاره کرد که نسخه PS5 آن چند ماه پیش برای دانلود آماده شد. سونی هنوز در مورد انتشار Returnal برای PC اظهار نظری نکرده است و باید دید این اثر چه زمانی به PC منتقل می شود. نطر شما چی هست؟

منبع: VGC

Pokemon Go: The Go از اول ژوئن شروع می شود

فصل جدید Pokemon Go در طول تابستان، از 1 ژوئن تا 1 سپتامبر برگزار می شود. برای مربیان، این به معنای پاداش، پاداش و چرخش جدید پوکمون های وحشی است. طبق توضیحات Niantic، در زیر پاداش‌های فعال در طول Season of Go آمده است.

جوایز

  • افزایش خسارت پاداش برای حملات دوستی
  • افزایش آسیب به Pokemon در حملات دوربرد
  • ماژول های طعمه 1 ساعته
  • 1 معامله ویژه اضافی در روز
  • 1 آب نبات پوکمون اضافی هنگام معامله با پوکمون
  • Candy XL تضمینی هنگام معامله با پوکمون
  • هدایای تضمینی از چرخش های PokeStop

مناسبت ها

  • پوکمون گو فست– از 4 ژوئن شروع می شود. برای همه چیزهایی که تاکنون درباره این رویداد شناخته شده است، به کتاب درسی Pokemon Go Fest ما بروید.
  • هفته ماجراجویی–از 7 ژوئن تا 12 ژوئن، فسیل های سنگ و پوکمون را کشف کنید
  • رویداد متقاطع Pokemon TGC–از 16 ژوئن تا 30 ژوئن، پوکمون TGC و پوکمون گو یک کراس اوور دریافت می کنند. هنوز جزئیاتی در دست نیست، پس منتظر آنچه در انتظار شماست باشید.

حملات مگا پنج ستاره

  • Mega Stylix، Kiogre–1-7 ژوئن
  • مگا آئروداکتیل، گرودن–7-16 ژوئن
  • مگا ونوس، میوتو (Charged Attack Shadow Ball) – 16 – 23 ژوئن
  • Mega Blastoise، Mewtwo (Charged Attack Psystrike) – 23 – 1 ژوئن

ساعات نورافکن پوکمون

  • پاس بینی–7 ژوئن، 2 × آب نبات پوکمون
  • مانتینا– 14 ژوئن، 2 × آب نبات انتقال پوکمون
  • اسپینارک– 21 ژوئن، 2 × XP برای Pokemon در حال تکامل
  • Pikachu با کلاه Pokemon TCG–28 ژوئن، 2 × گرد و غبار ستاره را بگیرید

برای مشاهده لیست کاملی از جوایز، جوایز و پوکمون های قابل کشف، صفحه Pokemon Go Season of Go را بررسی کنید. بلیت‌های Pokemon Go Fest 2022 15 دلار است و حول محور پوکمون افسانه‌ای جشن شکرگزاری به نام Shaymin است. بازیکنان شانس بیشتری برای فیلمبرداری Shinies، در میان سایر فعالیت ها، در طول جشنواره خواهند داشت.

برای تماشای ویدیوها به مرورگری با جاوا اسکریپت فعال نیاز دارید.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های خود به خاطر بسپارید؟

ثبت نام کنید یا وارد شوید

لطفاً از یک مرورگر ویدیوی HTML5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

با عرض پوزش، شما به این محتوا دسترسی ندارید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای تماشای این ویدیو وارد کنید

با کلیک بر روی “ورود”، با GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

در حال پخش: تور Pokémon GO 2022

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.

Sony Interactive Entertainment راه اندازی بازی های رایانه شخصی و موبایل را اعلام کرد

طبق آخرین اخبار بازی، رئیس بخش سرگرمی های تعاملی سونی اعلام کرده است که این شرکت انتظار دارد تا سال 2025 نیمی از بازی های سالانه پلی استیشن را روی رایانه های شخصی و دستگاه های تلفن همراه عرضه کند.

جیم رایان، رئیس سرگرمی های تعاملی سونی (SIE)، تصمیم سونی برای گسترش پلی استیشن به پلتفرم های بزرگتر را طی یک جلسه توجیهی تجاری در روز پنجشنبه اعلام کرد. به نظر می رسد که حداقل 12 بازی زنده در سال های آینده در دسترس خواهند بود، که نقطه عطفی در تجارت بازی های ویدیویی سونی است.

جیم رایان می‌گوید: «استودیوی پلی‌استیشن در طول تاریخ خود در ارائه مجموعه‌ای از بازی‌های تک‌نفره با داستان‌گویی غنی و گرافیک دیدنی عملکرد خوبی داشته است. اما مطمئناً ما را به بخش خاصی از بازار بازی های ویدیویی محدود کرد. با ظهور پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و موبایل و همچنین راه‌اندازی بازی‌های زنده، ما این فرصت را داریم که در تمام بخش‌های بازار بازی‌های ویدیویی حضور داشته باشیم.»

رئیس شرکت سرگرمی های تعاملی سونی گفت: “من معتقدم اگر این کار را درست، هوشمندانه و بدون نقص انجام دهیم، فرصت های زیادی خواهیم داشت که تعدادی از افرادی که بازی های ما را انجام می دهند لذت می برند و لذت می برند.” هزینه ها برای آنها به طور تصاعدی در حال افزایش است. به عنوان مثال، اگر بتوانیم تعدادی از 12 بازی زنده در دست ساخت استودیو پلی استیشن را تجاری سازی کنیم و منتقدان را جذب کنیم، تأثیر آنها به مرور زمان کسب و کار ما را متحول خواهد کرد.»

در جریان ارائه جیم رایان، اسلایدی نشان داده شد که نشان می دهد بازی تا سال 2025 روی پلی استیشن 4 ادامه خواهد داشت و پس از آن کنسول نسل هشتمی کنار گذاشته می شود. اولین محصول کامپیوتری سونی در سال های اخیر Horizon Zero Dawn بود. Days Gone، God of War و Uncharted: Legacy of Thieves Collection (از جمله Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy) نیز به پلتفرم رایانه های شخصی رسیدند.

جدیدترین آثار از سری Uncharted به زودی برای PC منتشر خواهند شد

جیم رایان قبلاً تأیید کرده است که بسیاری از بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار خواهند گرفت. سونی اخیراً نرم افزار Nixxes را خریداری کرده است که بیشتر به دلیل کار بر روی نسخه رایانه شخصی محصولات Square Enix از جمله Tomb Raider، Deus Ex، Hitman و Thief شناخته شده است.

بخش سرگرمی های تعاملی سونی مدت هاست به دنبال ورود به بازار بازی های موبایلی بوده است. در اکتبر سال گذشته، نیکلاس سباستینی، مدیرعامل سابق اپل آرکید، به عنوان رئیس بخش موبایل سونی منصوب شد. پیش از این چندین آگهی استخدام منتشر شده بود که در قالب آن از ایجاد واحد تجاری جدید برای انتشار بازی های موبایلی بر اساس مجموعه های معروف سونی خبر داده شده بود.

یک ماه بعد، جیم رایان تایید کرد که سونی به عنوان مالک پلتفرم پلی استیشن، قصد دارد برخی از محبوب ترین آدرس های IP خود را در سال مالی جاری به پلتفرم موبایل اضافه کند. «سال مالی در مارس 2022 به پایان رسید.» او گفت: ما به این فکر می‌کردیم که چگونه بازیکنان می‌توانند از محتوای ما لذت ببرند و با راه‌اندازی آزمایشی بازی‌ها و برنامه‌های تلفن همراه به موفقیت اولیه دست یافتیم تا به بازیکنان حق انتخاب بیشتری بدهیم. پلتفرم موبایل تنها یکی از حوزه‌هایی است که ما در حال بررسی برای دسترسی به میلیون‌ها بازیکن خارج از پلتفرم‌هایمان هستیم.»

جیم رایان در پایان گفت: «پلی‌استیشن مجموعه عظیمی از آدرس‌های IP شخص اول دارد که می‌توانند وارد پلتفرم موبایل شوند و علاوه بر بازی‌ها و خدمات زنده AAA راه‌اندازی شوند. ما در حال بررسی بازار بازی های موبایلی با چندین سری شگفت انگیز پلی استیشن هستیم. “به همین دلیل است که شما با ما بمانید.”

نظر شما در مورد راه اندازی بازی های موبایل و خدمات زنده توسط Sony Interactive Entertainment چیست؟ آیا شما با این موافق هستید؟ آیا فکر می کنید سونی باید حوزه های جدیدی را امتحان کند یا خود را به کنسول های پلی استیشن محدود کند؟ به ما بگویید چه فکر می کنید.

منبع: Video Games Chronicle.com

Sniper Elite 5 نکته برای مبتدیان

Sniper Elite 5 یک بازی خیلی آسان نیست که نیاز به تمرکز شدید، صبر زیاد و چشم تیزبین دارد. اگر قصد دارید نازی‌ها را در این داستان جنگ جهانی دوم شکست دهید، باید آماده باشید تا به هر لحظه از گیم‌پلی مخفیانه بازی توجه کامل داشته باشید – که می‌تواند بسیار طول بکشد. در این راهنما، سعی می کنیم با چند نکته که می تواند به شما کمک کند خود را برای موفقیت آماده کنید، مقداری از این وزن را از روی شانه های شما برداریم.

مهارت های مناسب را زود انتخاب کنید

Sniper Elite 5 دارای مجموعه‌ای از مهارت‌ها است که می‌توانید با استفاده از امتیازاتی که در هر مرحله بالا می‌روید، روی آنها سرمایه‌گذاری کنید. انتخاب خوب در ابتدای کمپین می‌تواند با دادن موهبت‌هایی که به طور کامل زمین بازی را تغییر می‌دهد، به طور چشمگیری نتیجه دهد. به عنوان مثال، شما قطعاً می خواهید هم مهارت های سلامتی و هم مهارت هایی مانند تنفس عمیق و کاردیو را انجام دهید که هر دو نقش بسیار زیادی در کاهش سرعت افزایش ضربان قلب دارند. راهنمای ما در مورد بهترین مهارت‌ها برای خرید را برای فهرستی از بهترین دستاوردهای اولیه در حلقه‌های مهارت ببینید.

مدتی را صرف کامل کردن بار کنید

اگرچه می‌توانید با هر بار قدیمی با کمترین سختی بازی کنار بیایید، اما می‌خواهید بدانید که در هنگام بازی در تنظیمات بالاتر کدام عناصر به بهترین وجه به سبک بازی شما می‌آیند. قبل از هر ماموریت، مطمئن شوید که قبول کرده اید و به این فکر کنید که چه گزینه هایی با نیازهای شما مطابقت دارد.

اگر می‌خواهید آهسته اما دشوار باشید، سعی کنید وسایلی مانند Shu-minis و نارنجک‌ها را بسته‌بندی کنید، که دومی می‌تواند به یک گزینه چسبنده در بازی تبدیل شود. هر دو ابزار را می توان در نقاط خفگی قرار داد تا وقتی دشمنان به آنها نزدیک می شوند منفجر شوند و به شما این امکان را می دهند که دشمنان خود را در موقعیت های بد فریب دهید و بهای آن را بپردازید.

در عین حال، اگر کمی تهاجمی‌تر هستید، مطمئن شوید که تعداد زیادی باند برای بهبودی بعد از تیراندازی بسته‌اید. البته می‌توانید نارنجک‌هایی را با خود حمل کنید تا در گروه‌های دشمنان را برای سرگرمی انفجاری پرتاب کنید.

وقتی صحبت از سلاح ها به میان می آید، نام بازی در اینجا تک تیرانداز است، بنابراین این مهم ترین انتخاب شما هنگام رفتن به یک ماموریت است. اگر از آن دسته افرادی هستید که در حال حرکت می‌مانید و سعی می‌کنید چندین دشمن را پشت سر هم پرتاب کنید، ممکن است تفنگی مانند Gewehr 1943 را با سرعت شلیک سریع‌تر بردارید. اگر کمی روشمندتر و چابک هستید، می توانید از انتخابی مانند M.1903 بهره بیشتری ببرید، زیرا افت گلوله کمتر و برد استثنایی دارد که به عنوان یک سازش برای سرعت شلیک پایین تر آن است.

همیشه یک تپانچه با صدا خفه کن همراه داشته باشید

مهم نیست که چقدر سعی می کنید از برخورد نزدیک با دشمنان خودداری کنید، مکان های زیادی در بازی وجود دارد که شما را مجبور می کند وارد ساختمان ها و دیگر فضاهای کوچک شوید. و در حالی که می توانید مخفیانه وارد شوید و دشمنان خود را با اعدام های وحشیانه بکشید، می خواهید با یک تپانچه خاموش آماده شوید تا دشمنان نزدیک را از کمی دورتر دستگیر کنید.

در منوی بوت، می‌توانید تفنگ خود را (و SMG، در صورت تمایل) با سرکوبگرهای مختلف سفارشی کنید که با باز کردن قفل دسک‌تاپ‌های جدید از طریق سطوح، قفل را باز می‌کنند. برخی از سرکوبگرها ساکت‌تر از سایرین هستند، اما معمولاً به قیمت چیز دیگری مانند زمان پس زدن و هدف‌گیری تمام می‌شوند. این معاوضه‌ها بدون شک ناخوشایند هستند، اما تلاش برای بی‌صداترین گزینه ممکن معمولاً یک قانون سرانگشتی است، بنابراین خطر کمتری برای هشدار دادن به سایر دشمنان نزدیک با شلیک‌های خود می‌پذیرید.

از فریب استفاده کنید

سعی کنید برای هر ماموریت یک یا دو فریب بیاورید و وقتی آنها را در سراسر نقشه پیدا کردید آنها را بردارید. آنها کلاه ایمنی را روی یک چوب قرار می دهند و می توانند ابزارهای انحرافی بسیار مفیدی باشند که به شما امکان می دهند دشمنان را کنار بزنید در حالی که آنها اساساً به هیچ چیز شلیک نمی کنند.

بهتر از آن، می‌توانید انتخاب کنید که فریب‌های خود را روی یک تایمر قرار دهید و سپس سر و صدا ایجاد کنید، این فرصت کافی را به شما می‌دهد تا قبل از بیرون آمدن آن‌ها در موقعیت پهلو قرار بگیرید و در مورد هر تفاله نازی در نزدیکی هشدار دهید.

هوش کلیدی است

هدف شما در Sniper Elite 5، به طور کلی، این است که مخفیانه هر کسی را که می توانید قبل از اینکه کشف کنید، نابود کنید. به عبارت دیگر، برنامه ریزی به این معنی است که شما می خواهید از دوربین دوچشمی خود برای کاوش در مناطق مقابل خود استفاده کنید و تا حد امکان دشمنان را علامت بزنید. اطمینان حاصل کنید که تا جایی که می توانید در اطراف نقاط اصلی مورد علاقه حرکت می کنید، همه چیزهایی را که می توان به نفع خود استفاده کرد را تعریف کنید و اهداف خود را مشخص کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید وارد و خارج شوید.

در صورت امکان صدای خود را ماسک کنید

ساکت نگه داشتن چیزها بسیار موفق تر از تیراندازی با سلاح خواهد بود، بنابراین پوشاندن صدای شلیک گلوله حیاتی است. شما متوجه عناصر مختلفی مانند ژنراتورها، وسایل نقلیه و موارد دیگر خواهید شد که می توانند برای ایجاد سر و صدا در نزدیکی آن ها خراب شوند. وقتی به این اجسام نزدیک می شوید، متوجه نواری در بالای صفحه خود خواهید شد که وقتی نویز کافی برای پوشاندن عکس های شما وجود داشته باشد، گسترش می یابد، بنابراین از این فرصت استفاده کنید و در این لحظات دشمنان خود را نابود کنید تا شناسایی نشوند.

دراز کشیدن هدف شما را تایید می کند

با توجه به تاب خوردن سلاح و افتادن گلوله، نظم دادن به تیرهای شما می تواند چالش برانگیز باشد. یک ترفند آسان برای تثبیت هدفتان این است که صاف روی زمین دراز بکشید، که به شما انگیزه بیشتری می دهد تا مکان هایی را در اطراف نقشه پیدا کنید که به شما امکان می دهد از این مزیت استفاده کنید. مراقب ساختمان های بلند و پست های امنیتی باشید که لانه های تک تیرانداز عالی ایجاد می کنند. با این حال، هنگامی که مورد توجه قرار گرفتید، معمولاً کنسرت شروع می شود، بنابراین باید حرکت کنید و مکان جدیدی برای راه اندازی پیدا کنید.

مراقب تهاجمات محور باشید

برخلاف هجوم Dark Souls که به طور فزاینده ای محبوب می شود، حملات Axis به شخص واقعی دیگری اجازه می دهد تا به بازی شما حمله کند. آن‌ها می‌توانند مخفیانه در اطراف نقشه بچرخند، اشیاء را ضبط کنند، آگاهی نازی‌های اطراف شما را افزایش دهند و در نهایت وقتی فرصتی را دیدند، شما را بکشند.

می‌توانید در ساختمان‌ها به دنبال تلفن‌هایی بگردید که به شما امکان می‌دهند اطلاعاتی درباره مکان مهاجم خود به دست آورید، که می‌تواند باعث شود که این کشف برای شما کمی جذاب‌تر و استرس‌زا باشد. با این حال، به خاطر داشته باشید که آنها می توانند تلفن ها را ضبط کنند تا در هنگام استفاده منفجر شوند و تمام اطلاعاتی را که برای دانستن اینکه دقیقاً چه کار می کنید به آنها نیاز دارند، در اختیار آنها بگذارند، پس مراقب باشید.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.

God of War Ragnarok یک قدم به رهایی نزدیکتر است

طبقه بندی سنی خدای جنگ راگناروک این بازی ویدیویی که در کره جنوبی ساخته شده است، پس از دریافت رتبه بندی سنی بزرگسالان (18 سال) یک قدم به راه اندازی نزدیک تر است. بازی God of War بازی Regnarok مدتی پیش در عربستان سعودی رتبه بندی شد و این بازی در اواخر سال 2022 معرفی شد. کمیته ارزیابی سن کره جنوبی محتوای بازی را بررسی کرد و به این نتیجه رسید که خشونت بیش از حد برای کودکان مناسب نیست و فقط افراد بالای سن مناسب نیستند. 18 آنها می توانند ادامه تاریخ کرت را تجربه کنند.

به گزارش پارسی گیم، دریافت رتبه در کره جنوبی به این معنی است که انتشار God of War Ragnarok در روزهای آینده اتفاق خواهد افتاد. سونی هنوز تاریخ نهایی را تعیین نکرده است و یکی از توسعه دهندگان قول داده است که بازی در سال 2022 منتشر خواهد شد. این تاریخ ممکن است در اوایل سال 2023 تغییر کند. برای مثال، در نوامبر 2021، Horizon Forbiden West گواهی رده بندی Sun را دریافت کرد. در کره جنوبی؛ اما بازی به مدت سه ماه به تعویق افتاد و در نهایت در فوریه 2022 شاهد انتشار آن بودیم.

رده بندی سنی بازی God of War Ragnarok

کمیته ارزیابی سرگرمی کره جنوبی یک مرد 18 ساله را برای خشونت بیش از حد و واقع بینانه مانند چاقو زدن و خون نشان دادن در جنگ انتخاب کرده است. در دیالوگ های بازی نیز کلمات نامناسب برای بزرگسالان وجود دارد که اصلا مناسب کودکان نیست. دلیل دیگر تجربه مستقیم روان است. کمیسیون در توضیح می نویسد که شخصیت های بازی در حال نوشیدن الکل در میخانه ها دیده می شوند و تماشای چنین صحنه ای برای کودکان مناسب نیست.

کوری بارلوگ، کارگردان God of War ماه گذشته ویدیوی کوتاهی منتشر کرد و از طرفداران برای حمایت آنها تشکر کرد و از آنها خواست که صبور باشند. در این ویدئو، او گفت که توسعه دهندگان سخت کار می کنند و به دلیل اینکه کمال گرا هستند. در حال حاضر امکان نمایش بازی وجود ندارد. این شایعات طرفداران بازی را نگران عرضه God of War Ragnarok در سال جاری میلادی کرده است. کارگردان تیم انیمیشن در پاسخ به نگرانی ها گفت: رگناروک امسال می آید.

تصویر جدیدی از بازی Regnarok God of War منتشر شده است که دسترسی و ویژگی های ویژه افراد دارای معلولیت را نشان می دهد. کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که گرافیک بازی God of War Ragnarok نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. تاریخ انتشار بازی Regnavark God of War در حال حاضر مشخص نیست و ما منتظر PlayStation Shockis جدید هستیم.

منبع: VGC

توسعه دهنده مافیا مشاغل خود را کاهش می دهد – گزارش

بر اساس گزارش‌های متعدد، توسعه‌دهنده Mafia 3 Hangar 13 توسعه‌دهندگان را در دفتر مرکزی خود در نووتو، کالیفرنیا و مکان‌های بین‌المللی آن اخراج می‌کند.

کوتاکو اعلام کرد که کمتر از 50 نفر در دفتر نواتو اخراج شده اند. گزارش شده است که این دفتر قبل از اخراج 87 کارمند داشت، بنابراین اخراج ها قابل توجه است. میزان اخراج ها در دفاتر بین المللی Hangar 13 مشخص نیست. بلومبرگ همچنین امروز در Hangar 13 اخراج شد.

برای تماشای ویدیوها به مرورگری با جاوا اسکریپت فعال نیاز دارید.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های خود به خاطر بسپارید؟

ثبت نام کنید یا وارد شوید

لطفاً از یک مرورگر ویدیوی HTML5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

با عرض پوزش، شما به این محتوا دسترسی ندارید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای تماشای این ویدیو وارد کنید

با کلیک بر روی “ورود”، با GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

در حال پخش: Mafia III: Definitive Edition – تریلر رسمی معرفی

هیدن بلکمن، مدیر استودیو اوایل این ماه استعفا داد. نیک بینز جایگزین او شد، که بنا بر گزارش‌ها، در جلسه امروز، 26 می، کارکنان را در مورد کاهش هزینه‌ها مطلع کرد. به نقل از Kotaku، بینز گفت: “می دانم که بد است.”

Hangar 13 در سال 2014 تأسیس شد. Mafia III را در سال 2016 و Mafia: Definitive Edition را در سال 2020 راه‌اندازی کرد. این آخرین دور اخراج‌ها در Hangar 13 است، زیرا این استودیو در سال‌های 2017 و 2018 کار خود را کاهش داد.

به گفته Kotaku، بازی جدید Hangar 13، Volt، در سال 2021 پس از اینکه شرکت مادر Take-Two ادعا می‌کرد 50 میلیون دلار برای آن هزینه کرده بود، لغو شد. با نگاهی به آینده، دفتر دیگر Hangar 13 در برایتون، بریتانیا، اکنون در حال توسعه پیشینه مافیایی در Unreal Engine 5 است و بر اساس گزارشی در حال توسعه در ایتالیا است.

علاوه بر این، این گزارش می‌گوید که Hangar 13 اکنون تا حدی به‌عنوان یک استودیوی «منبع» برای Take-Two استفاده می‌شود، پروژه‌های برون‌سپاری از شبکه گسترده‌تر این شرکت، مانند Tiny Tina’s Wonderlands، Midnight Suns و Kerbal Space Program 2.

علاوه بر این، اکنون گزارش شده است که Hangar 13 در حال ساخت بازی جدید تنیس Top Spin با نام رمز Project Hammer است. قرار است قبل از داستان جدید مافیا منتشر شود. Top Spin 4 از سال 2011 آخرین رکورد این مجموعه است.

GameSpot در تلاش برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد این گزارش ها با 2K تماس گرفت.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.

رده بندی سنی بازی Forspoken اعلام شد

طبق آخرین اخبار منتشر شده از این بازی، بنیاد اطلاعات بازی های اروپا (PEGI) بازی Forspoken را رتبه بندی کرده است که بر اساس آن افراد بالای 18 سال می توانند این شغل جدید را در Square Enix تجربه کنند.

بنیاد اطلاعات بازی اروپا معتقد است که Forspoken فقط برای بزرگسالان به دلایلی مانند استفاده از کلمات توهین آمیز و سطح بالای خشونت چه در فضای واقعی و چه در فضای خیالی مناسب است. سایر دلایل PEGI برای تعیین گروه سنی 18 سال و بالاتر برای بازی Furaspoken شامل در دسترس بودن نوشیدنی های الکلی و گنجاندن خریدهای درون بازی است.

در توضیحی در وب سایت بنیاد بازی های اروپایی آمده است: «قهرمانان تحت کنترل بازیکنان می توانند مشروبات الکلی سفارش دهند. این نوشیدنی ها بر آمار شخصی شما تأثیر می گذارد. اما این ممکن است عواقب منفی داشته باشد.»

به گفته PEGI، «Forspoken صحنه‌های واقعی خشونت دارد. در این قسمت گروهی از اراذل و اوباش با لگد زدن و ضربه زدن به زنی اسلحه را به سر او می زنند و همچنین خشونت علیه شخصیت های حاضر در فضای خیالی وجود دارد. این شخصیت‌ها در نتیجه حملات به عقب پرتاب شده‌اند و در حال تبدیل شدن به خون زرد هستند.» اما موجودی مرموز او را نجات می دهد.

Forspoken از قدرت بالای پلی استیشن 5 استفاده خواهد کرد

Foraspoken در سال 2020 معرفی شد. این اثر اولین محصول شرکت Luminous Productions است. بر اساس گزارش ها، نسخه کنسولی Forspoken به مدت دو سال در انحصار سونی بوده و در اختیار دارندگان ایکس باکس قرار نخواهد گرفت. علاوه بر کنسول پلی استیشن 5، کاربران کامپیوتر نیز می توانند این بازی را تجربه کنند.

فری شخصیت اصلی فیلم Forspoken است که بازیگر نقش فرشتگان چارلی، الا بالینسکا، بازی می کند. این اثر قرار بود در ماه جاری منتشر شود که با تصمیم اسکوئر انیکس به تعویق افتاد. بازی Foraspoken در تاریخ 11 اکتبر (19 اکتبر) در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد رده بندی سنی Forspoken چیست؟ به نظر شما این رده سنی درست انتخاب شده است؟ آیا انتظار گروه سنی پایین تری را داشتید؟ به ما بگویید چه فکر می کنید.

منبع: Video Games Chronicle.com

قابلیت های خورشیدی Destiny 2 پس از 20 میلیون کابوس باز می شود

فصل Destiny 2: Ghostbusters با بازسازی کامل زیرکلاس Solar فرا رسیده است، اگرچه همه عناصر این درخت مهارت Guardian باز نشده است. همانطور که Bungie توضیح داد، در نظر گرفته شده است که بازیکنان بتوانند با انجام یک سری دستگیری کابوس‌آمیز، رویداد عمومی جدید فصل، قطعه‌های اضافی را برای Solar 3.0 باز کنند.

کلید تکمیل این کار کار تیمی خواهد بود، زیرا Bungie اضافه کرد که تیم های آتش نشانی کامل امتیاز پیشرفت جامعه را دو برابر خواهند کرد. به عنوان مثال، نگهبانی که یک مسابقه Nightmare Restriction را کامل می کند به عنوان یک امتیاز کامل محسوب می شود، اما یک تیم آتش نشانی سه نفره به عنوان شش امتیاز محاسبه می شود. Bungie در پست هفتگی وبلاگ خود توضیح داد که هنگامی که جامعه Destiny 2 به 20 میلیون تکمیل Nightmare Containment برسد، قطعه های زیر باز می شوند:

برای تماشای ویدیوها به مرورگری با جاوا اسکریپت فعال نیاز دارید.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های خود به خاطر بسپارید؟

ثبت نام کنید یا وارد شوید

لطفاً از یک مرورگر ویدیوی HTML5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

با عرض پوزش، شما به این محتوا دسترسی ندارید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای تماشای این ویدیو وارد کنید

با کلیک بر روی “ورود”، با GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

در حال پخش: Destiny 2: The Witch Queen – تریلر رسمی فصل خالی از سکنه

  • آتش از امپراتوری
  • اخگر چار
  • خاکستر
  • اخگر شگفتی

در حالی که این چهار قطعه قفل شده اند، Bungie اشاره کرد که چندین بازیکن کهنه کار قبلا Ember of Ashes و Ember of Wonder را باز کرده اند، همانطور که قبلاً در زیر کلاس Solar تعبیه شده بودند.

برخی از بازیکنان همچنین نتوانستند قطعاتی را که باید برای همه در ابتدای Season of the Haunted باز می‌کردند، به ویژه Ember of Eruption و Ember of Sering. در حالی که Bungie در حال تلاش برای اصلاح این وضعیت است، هرکسی که Solar Fragments را زودتر باز کند نگران حذف شدن از مجموعه‌های Guardian خود نخواهد بود.

در صورتی که آن را از دست دادید، می‌توانید تریلر Solar 3.0 را تماشا کنید تا ببینید که چگونه زیرکلاس بازطراحی شده Guardian شما را به خدای آتش تبدیل می‌کند. اگر به دنبال راهنما هستید، ما همچنین ویژگی هایی در مورد نحوه دریافت Trespasser Exotic Catalyst، بهترین ارتقاهای اولیه از سوی تامین کنندگان، نحوه دستیابی به سلاح های غنی و محل یافتن سرهای Calus را داریم.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.

بیش از یک میلیون نسخه از V Rising در هفته اول فروخته شد

طبق آخرین اخبار منتشر شده از این بازی، استودیو Stunlock با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که بیش از یک میلیون نسخه از V Rising در هفته اول انتشار بازی توسط طرفداران خریداری شده است.

هر ساله بازی‌های بزرگ زیادی از بازار بازی‌های ویدیویی بیرون می‌آیند که برای جذب بازیکنان در زمان‌های خاص با هم رقابت می‌کنند. با این حال، همیشه بازی های جدید و متفاوتی وجود دارند که به شکلی بی سابقه مورد استقبال بازیکنان قرار می گیرند. محصول جدید استودیو Stunlock، V Rising، تنها یکی از این آثار است. یک هفته پیش نسخه دسترسی زودهنگام V-Rising منتشر شد که مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفت.

تنها سه روز پس از انتشار V Rising، 500000 نسخه فروخته شد. حالا با گذشت یک هفته از انتشار این اثر، استودیو Stunlock به دستاورد جدیدی دست یافته است. این استودیو در یک پست توییتری اعلام کرد که فروش بازی Rising آن به بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است. دستیابی به چنین آماری در یک هفته چشمگیر است.

V Rising با قیمت 20 دلار به فروش می رسد

استودیوی سازنده این اثر علاوه بر ارائه آمار فروش V Rising، آپدیت جدیدی را منتشر کرده است که یک ویژگی مهم و حیاتی را به آن اضافه می کند. در حالی که قبل از تجربه V-Rising بدون اتصال مداوم به اینترنت امکان پذیر نبود، به لطف به روز رسانی جدید بازی یک حالت LAN وجود دارد که به لطف آن می توانید V-Rising را به صورت آفلاین بازی کنید. برای استفاده از این حالت کافی است به صورت آفلاین وارد استیم شوید و سپس بازی را شروع کنید.

بازی Rising او از طریق Steam بر روی پلتفرم کامپیوتر منتشر شد. این اثر در حال حاضر به عنوان نسخه اولیه در دسترس است و استودیو Stunlock قصد دارد آن را به مدت 12 ماه نگه دارد.

نظر شما در مورد فروش V Rising چیست؟ آیا این اثر را تجربه کرده اید؟ به نظر شما این شغل شایسته چنین پذیرشی است؟ به ما بگویید چه فکر می کنید.

منبع: Gamingbolt