منو سایت

کارگردان The Witcher 4 از عدم وجود بحران خبر داد

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
کارگردان The Witcher 4 از عدم وجود بحران خبر داد

استودیوی CD Projekt Red همیشه به دلیل حجم کاری که در بازی های The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 ایجاد کرد مورد انتقاد قرار گرفته است، البته کار جدید این استودیو شرایط دیگری نیز خواهد داشت. طبق آخرین اخبار منتشر شده از بازی، کارگردان The Witcher 4 قول داده است که تولید این اثر بدون فشار کاری و کرانچ خواهد بود.

سریال Witcher یکی از معروف ترین و بهترین سریال های تاریخ بازی های ویدیویی است. محبوب ترین اثر این مجموعه The Witcher 3 است که حدود 7 سال است که اکران شده است. گیم پلی عالی، داستان سرایی بی نظیر، طراحی شگفت انگیز جهان، نبردهای نفس گیر و جلوه های بصری، Witcher 3 را به یکی از بهترین آثار تاریخ تبدیل کرد و به دومین اثر پرافتخار تاریخ تبدیل شد. با وجود دستاوردهای The Witcher 3: Wild Hunt، استودیو Project Red تصمیم گرفت بر روی Cyberpunk 2077 تمرکز کند.

پس از سال ها انتظار، استودیو CD Projekt Red بازی بعدی سری The Witcher را در این هفته معرفی کرد. نام این اثر هنوز مشخص نشده است و در حال حاضر با نام Witcher 4 شناخته می شود. بر خلاف بازی های قبلی Witcher، The Witcher 4 با استفاده از موتور REDengine ساخته نشده است. در عوض، استودیو Project Red از Unreal Engine 5 استفاده می کند. یکی از کاربران توییتر به بازی های کرانچ Witcher 3 و Cyberpunk 2077 اشاره کرد. کارگردان The Witcher 4 پاسخ داد که این کار چنین شرایطی نخواهد داشت.

جیسون اسلاما در توییتی اعلام کرد که ویچر 4 را کارگردانی خواهد کرد. او پیش از این به عنوان برنامه نویس در تیم سازنده The Witcher 3 و نسخه مستقل Gwent کار می کرد. او همچنین از اواخر سال 2018 کارگردانی Gwent را بر عهده داشته است. اما اکنون Jason Islama آماده کارگردانی بازی بزرگ بعدی در استودیو Project Red است. این یک پیشرفت بزرگ برای او است.

ویچر 4

تصویر بازی Witcher 4 به یک مدرسه جدید اشاره دارد

توییت های کارگردان The Witcher 4 و معرفی اولیه این اثر، بیشتر به عنوان ابزاری برای جذب نیروهای جدید عمل می کند. با این حال، جیسون اسلاما در توییت بعدی خود به سابقه فشار کاری CD Projekt Red واکنش نشان داد. جیسون اسلاما گفت جایی برای کرانچ “در دولت او” وجود ندارد. در نتیجه، او قول می دهد که شرایط مناسبی را برای کارمندان برای کار روی The Witcher 4 ایجاد کند.

جای تعجب نیست که CD Project Red Studios به دنبال بهبود تصویر عمومی خود است. این استودیو پس از انتشار گزارش های مربوط به بحران Cyberpunk 2077 با مشکلات مختلفی مواجه شد، استودیو CD Projekt Red متعهد شده است که برای تولید اثر به کارکنان خود فشار نیاورد.

از زمان انتشار سی دی Crunch Reports، Red Studios سعی در تغییر محیط کاری خود داشته است. در به روز رسانی استراتژی کاری استودیو برای سال 2021، مشخص شد که استودیو CD Projekt Red سخت تلاش می کند تا استرس را به حداقل برساند، از فرسودگی شغلی جلوگیری کند و تمام نیازهای کارمندان را برای تمرکز بر کار با تفکر کاملا مثبت برآورده کند.

نظر شما در مورد صحبت های کارگردان The Witcher 4 چیست؟ آیا طبیعی است که بازی های فوق العاده ای مانند Witcher 4 با کرانچ و تنش کاری بسازید؟ به ما بگویید چه فکر می کنید.

منبع: GameSpot