
Guerrilla Games به روز رسانی جدیدی برای Horizon Forbidden West در قالب پچ 1.06 منتشر کرده است که به مجموعه ای از مشکلات گزارش شده از جامعه می پردازد.
Guerrilla با به اشتراک گذاشتن یادداشت های تصحیح subreddit از بازیکنان به خاطر صبرشان در زمانی که تیم روی مسائلی که پس از شروع بازی به وجود آمدند کار می کرد تشکر کرد. او همچنین تایید کرد که اگرچه چندین مشکل حل شده است، اما همچنان روی موارد دیگر کار می کند و از طرفداران می خواهد که بازخورد خود را ادامه دهند.
Guerrilla започна, като говори за известните проблеми, заявявайки, че екипът продължава да разглежда редица графични проблеми, които причиняват блещукане, изостряне и насищане на екрана при преместване на камерата. Играчите също съобщават за проблем в страничния куест Breaking Even, когато не могат да разговарят с NPC, като по този начин блокират прогреса на мисията, както и съобщенията за конкретна музикална песен, която се възпроизвежда при повторение, наред с други грешки.
Що се отнася до подобренията, разработчикът е успял да приложи корекции за голям брой основни и странични куестове, включително няколко проблема с Reach for the Stars. Например такъв, при който Varl може да заседне в плуването, което доведе до липсваща подкана, което кара играча да бъде блокиран от напредване.
Безкраен бъг на черен екран, грешка на екрана за зареждане, мисията за спасяване: Изгубените доставки и още световни дейности, в допълнение към голям брой графични поправки и корекции на производителността, които засягаха основно обекти в света, артикули и режима за снимки на играта. Aloy също ще спре да се позовава на нейното скривалище по-рядко, когато играчът плячкосва материали в околната среда. Пълният списък с подобрения можете да намерите по-долу.
Бележки за корекция на Horizon Forbidden West 1.06
Основни куестове
- Коригиран е проблем в „Reach for the Stars“, при който Варл можеше да блокира плуване, което доведе до липсваща подкана за [Examine the Machine Carcass] در سایت رصدی Glinthawk، بنابراین مانع از توسعه بیشتر می شود.
- مشکلی در «Reach for the Stars» برطرف شده است که ظاهراً وارل بعد از درس اسکن فوکوس از راه دور خارج شده است.
- مشکلی را در «Reach for the Stars» برطرف کرد که در آن آلوی میتوانست در انیمیشنی که در حال سقوط است گیر کند، زمانی که او یک نقطه صعود در حال فروپاشی را میگیرد و در همان زمان از Pullcaster در نقطه ضبط استفاده میکند.
- مشکلی در «دسترسی به ستارگان» رفع شد که در آن هنگام عبور آلوی از نقطهای در برج شاتل، نور خورشید تغییر ناگهانی داشت.
- مشکلی در “درب مرگ” برطرف شد که در آن شارژ مجدد از یک نجات خاص باعث پخش مجدد انفجار Firegleam می شد.
- مشکلی در “سرزمین های در حال مرگ” برطرف شده است که در آن آلوی و همراهانش در حالی که در دیگ بخار هستند پوشیده از برف خواهند بود.
- مشکلی در “آسمان شکسته” برطرف شده است که در آن گاهی اوقات کوتالو می تواند حواسش پرت شود و از کار فعلی منحرف شود که ممکن است جلوی پیشرفت بیشتر را بگیرد.
- مشکل در «آسمان شکسته» برطرف شد، که در آن آلوی در موقعیتی ناخواسته هنگام بارگذاری مجدد یک نجات خاص قرار میگیرد.
- مشکلی در «کولروت» که در آن یک نشانگر هدف به جادهای مسدود میشد، برطرف شد.
- مشکلی را در “Seeds of the Past” برطرف کرد که در آن آلوا گاهی اوقات نمی توانست به کنسول دسترسی پیدا کند و جلوی پیشرفت را می گرفت.
- مشکلی در “دانه های گذشته” برطرف شده است که در آن بارگیری مجدد نجات پس از کشتن ماشین های خارج از ایستگاه آزمایش الم، باعث گیرکردن آلوی روی زمین می شود.
- مشکلی در “Singularity” که در آن بارگذاری مجدد یک ذخیره خاص باعث میشود خط خاصی از گفتگو به اشتباه بازتولید شود، برطرف شد.
ماموریت های جانبی
- مشکلی را در «خفگی خون» برطرف کرد که در آن آتکا در صورت نیاز به موقعیت خود حرکت نمی کرد، بنابراین پیشرفت را مسدود می کرد.
- مشکلی در “The Promontory” برطرف شد که در آن شارژ مجدد از یک نجات پس از گل “کاوش در پل” بازیکن را در Plainsong قرار می داد.
- هوشیاری سخت ماشین ها در “زخم در شن” به طوری که آنها دیگر بلافاصله پس از بارگیری مجدد از یک نجات خاص وارد حالت مشکوک نمی شوند.
- مشکلی در “A Tribe Apart” برطرف شد که در آن بارگذاری مجدد نجات ایجاد شده پس از باز شدن گل فلزی در Riverwatch منجر به احیای درختان انگور می شود.
فعالیت های جهانی
- یک صفحه سیاه بی پایان را که پس از مخفی کردن کپی قهرمان و سپس شروع یک درس یا چالش در Chainscrape Melee Pit یا یک چالش بار ثابت در Arena ظاهر می شود، رفع کرد.
- مشکلی در Cauldron Mu برطرف شد که در آن یک سکو در انتهای دیگ میتوانست دیر وارد شود و پخش کننده زیر را نگه دارد.
- مشکلی در قرارداد نجات The Stillsands: Pristine Bellowback که در آن بدنه نادرست دستگاه به دلیل بارگیری مجدد از نجات پس از پیروزی بر دستگاه ایجاد شده بود، برطرف شد.
- مشکلی در Machine Strike که در آن بازیکن پس از انتخاب تکرار دستورالعملهای مربوط به قدرت رزمی واحد دیگر نمیتوانست حمله کند، برطرف شد.
- مشکلی در Machine Strike برطرف شد که در آن قطبنما بعد از اینکه بازیکنی بازی را دوباره امتحان کرد، روی صفحه ظاهر شد.
- مشکلی که در آن ممکن است صفحه بوت وحشی ظاهر شود در حالی که در منوی Arena پس از بازگشت از یک چالش ظاهر می شود، برطرف شد.
- رفع مشکلی که در آن ماشینهای پاککننده پس از کشتن انواع دیگر ماشینها در زیستگاههای خاص ظاهر نمیشوند.
- رفع مشکل نماهای گنبدی که در آن نمادها پس از بارگیری مجدد ضبط به درستی نمایش داده نمی شوند.
- رفع یک مشکل در قرارداد نجات: تدارکات گم شده در شرایطی که ماموریت در شرایط خاص قابل واگذاری نبود.
- اگر بازیکن پس از بالا رفتن از برج سیگنال از سفر سریع استفاده می کرد، مشکل تکرار آهنگ “The World on Her Shoulders” برطرف شد. لطفاً توجه داشته باشید که این مورد برای بازیکنانی که قبلاً با این مشکل روبرو شده اند اصلاح نشده است، ما در حال بررسی یک تنظیم جداگانه برای این هستیم.
UI / UX
- اگر لغزنده شدت ارتعاش روی 0 تنظیم شده باشد، هنگام ایستادن در کنار آتش و در سفر سریع، بازخورد لمسی حذف شده است.
- مشکلی که در آن تصویری از ویستا در جلوی منوی جعبه سیاه یک کلکسیونر ظاهر شد، برطرف شد.
گرافیک
- موارد متعددی از اشیاء در جهان که به وضوح بین سطوح مختلف جزئیات پرش می کنند، رفع شده است.
- مشکلی در حالت عکس رفع شد که در آن قسمتهایی از لباس و بدن آلوی در حالتهای خاصی تار میشد.
- بهبود تمایز بصری نشانگرهای حمله و حرکت در Machine Strike.
- مشکل زیبایی نقشه مکعبی زیر آب برطرف شد.
- رفع مشکلی که در آن هنگام استفاده در نبرد، یک مصنوع تار در اطراف یک کمان پولادی سنگین دیده میشد.
- چندین مورد از لرزش دوربین و رفتار غیر ارادی اصلاح شده است.
- چندین آیتم quest الگوی نادرستی در رابط دسکتاپ داشتند، اکنون با دارایی های نهایی جایگزین شده اند.
- با حذف مقیاس ارتفاع متغیر به نفع یک مقدار ثابت، مشکل Parallax Mapped Foam برطرف شد. وقتی مقدار ورودی دینامیکی اولیه خیلی زیاد شد، شروع به جداسازی لایه های اختلاف منظر کرد. برای اصلاح جداسازی ناخوشایند لایه ها در زوایای دید، مقیاس ارتفاع با کمی منطق مبتنی بر فرنل تنظیم می شود.
- چندین مورد از NPCها در مناطق پرجمعیت که سطح دقیق جزئیات را هنگام اجرای نسخه PS4 بازی نشان نمیدهند، برطرف شدهاند.
- مشکلی در Chainscrape Tavern که در آن جابجایی دوربین به یک مکان خاص باعث تغییرات ناگهانی در نور میشد، برطرف شد.
- کاهش نویز بهبود یافته در انسداد فضای صفحه نمایش محیط.
- هنگام فعال کردن Valor Surges و زمانی که Aloy از سلامتی ضعیفی برخوردار است، شدت جلوه صفحه وینیت کاهش مییابد.
بهره وری و ثبات
- تعداد زیادی اصلاحات خرابی
- دارایی های متعدد تنظیم شده که در طول فیلم به طور قابل مشاهده ظاهر می شوند یا پخش می شوند.
- چندین صفحه بوت غیر ارادی/صفحه نمایش سیاه که در نقاط خاصی فعال می شدند، رفع شد.
یک چیز دیگر
- آلوئه به همان اندازه قبل از مخفیگاه خود صحبت نخواهد کرد.
- تعداد زیادی تصحیح محلی سازی و اصلاحات تراز متن.
- پیشرفت های بصری و صوتی متعدد در سینما.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن آلوی هنگام تعویض اسلحه در یک حمله غوغا سنگین در موقعیت خاصی یخ زد.
- مشکلی که در آن هدایت کردن کنترلهای آتش اولیه به R1 مانع از پرتاب سنگ توسط بازیکن میشد، برطرف شد.
- هنگام استفاده از “Strike From Above” که اکنون اضافه شده است، هیچ افکت صوتی در هنگام ضربه زدن با یک کپی وجود نداشت.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن بازیکن کنترل Aloy را از دست داد، اگر با سرعت در حال سر خوردن به داخل آب در مکانی در خرابههای شمال Landfall بود.
- مشکل دوربین در طول تیتراژ پایانی رفع شد.
- چندین نمونه از رفتار آشفته نصب در مکان های خاص در هنگام رانندگی در جاده ها رفع شد.
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.