منو سایت

ویژگی مخفی Assassin’s Creed Unity فاش شد

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
ویژگی مخفی Assassin's Creed Unity فاش شد

طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبی سافت از ویژگی مخفی بازی Assassin’s Creed Unity برای پانزدهمین سالگرد سری Assassin’s Creed رونمایی کرده است.

در میان اخبار تاخیر در انتشار و تعطیلی تولید عناوین مختلف، برنامه ریزی برای سالگرد سری Assassin’s Creed همچنان در حال انجام است. امسال مجموعه مذکور رسما 15 ساله شد و یوبی سافت همراه با بازیکنان، انتشار آثار مختلف را جشن گرفت. با این حال، برنامه های یوبی سافت فقط شامل خبرهای خوب است. در ماه‌های آینده، شرکت مذکور خدمات آنلاین بازی‌های قدیمی سری Assassin’s Creed را متوقف کرده و انجمن منتورز نیز تعطیل خواهد شد. اما اثری که با توجه به اخبار جدید مورد توجه قرار گرفته، بازی Assassin’s Creed Unity است.

Assassin’s Creed Unity که در سال 2014 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد، بازیکنان را به انقلاب فرانسه می برد و آنها را تحت کنترل Arno Dorian قرار می دهد. بازی مذکور یک داستان عاشقانه کلاسیک را بین گروه های مختلف روایت می کند. در حالی که آرنو خود را یک قاتل می داند، با الیز، یکی از اعضای تمپلارها رابطه عاشقانه دارد. اگرچه بازی Assassin’s Creed از نظر داستانی عملکرد خوبی داشت، اما به دلایل مختلف این اثر نتوانست نظر منتقدان و بازیکنان را در زمان انتشار به خود جلب کند. به لطف پشتیبانی یوبی سافت، Assassin’s Creed Unity اکنون وضعیت بهتری نسبت به قبل دارد.

در راستای انتشار اطلاعات جدید از سری Assassin’s Creed، یوبی سافت قابلیت جالبی را معرفی کرده است که به نسخه نهایی Assassin’s Creed Unity راه پیدا نکرده است. همانطور که احتمالا می دانید نسخه جدیدی از سلاح Hidden Blade با نام Phantom Blade در اثر مذکور معرفی شده است. این سلاح در اصل یک هارپون مچی است که به شما اجازه می دهد تا دشمنان را از راه دور بیرون بیاورید. به گفته یوبی سافت، آرنو در ابتدا قرار بود طوری طراحی شود که هنگام هدف گیری به ساعت پدرش نگاه کند. بنابراین او از نگاه کردن به هدف خودداری کرد.

ویژگی مخفی بازی Assassin's Creed Unity

Phantom Blade سلاح جدید Assassin’s Creed Unity است

این با عناصر مخفی کاری و مخفی کاری در جوامع سری Assassin’s Creed مطابقت دارد. به همین دلیل، هیچ کس شک نکرد که آرنو مسئول کشتن هدف است و می تواند پنهان بماند. این ویژگی در عین کوچک بودن بسیار جالب است و در ایده کلی Brotherhood of Assassins می گنجد. اما یوبی‌سافت تصمیم گرفت رویکردی نمادین و عمومی‌تر را در Assassin’s Creed Unity اتخاذ کند تا Phantom Blade را متمایز کند. این تصمیم سازندگان اثر مذکور ایرادی ندارد، اما استفاده از روشی جالب و مخفیانه تر می توانست جذابتر به نظر برسد.

در ماه سپتامبر، یوبی سافت رویدادی با محوریت سری Assassin’s Creed برگزار خواهد کرد. به عنوان بخشی از این رویداد، بازی های آینده سری مذکور ارائه خواهد شد. انتظار می رود Assassin’s Creed Rift و Assassin’s Creed Infinity به طور رسمی رونمایی شوند.

نظر شما در مورد ویژگی پنهان Assassin’s Creed Unity چیست؟ آیا یوبی سافت باید در نسخه نهایی از آن استفاده می کرد؟ به نظر شما آینده سری Assassin’s Creed چگونه خواهد بود؟ افکارتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamerant