منو سایت

هیدئو کوجیما قصد داشت از تبلیغات در بازی استفاده کند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
هیدئو کوجیما قصد داشت از تبلیغات در بازی استفاده کند

هیدئو کوجیما یکی از مشهورترین نام‌های تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی است که گیمرها او را با ساختن سری Meal Gear می‌شناسند. حال طبق آخرین اخبار منتشر شده از این بازی، کارگردان بازی Death Stranding اعلام کرد که در یکی از پروژه های گذشته خود قصد داشته از تبلیغات درون بازی به عنوان راهی برای کاهش هزینه های بازی استفاده کند.

در طول سه دهه گذشته، هیدئو کوجیما با کمک علاقه‌اش به سینما و سینما، توانسته ایده‌هایی را به صنعت بازی‌های ویدیویی اضافه کند که باعث شده این نوع سرگرمی به عنوان شاخه‌ای از هنر شناخته شود. هیدئو کوجیما با توجه به توسعه Death Stranding 2 و پروژه های دیگر از جمله بازی مشترکش با مایکروسافت، این روزها بیش از گذشته شلوغ شده و اخبار مختلفی از او منتشر می شود. یکی از مواردی که سازنده سری متال گیر را از دیگر بازی سازان متمایز می کند، ایده های خلاقانه و در عین حال گیج کننده اوست. هیدئو کوجیما در سال های اخیر توانست بسیاری از ایده های خود را محقق کند، اما برخی از آنها رنگ واقعیت را نمی دیدند.

با توجه به توییت جدیدی که توسط بنیانگذار Kojima Productions منتشر شده است، هیدئو کوجیما در مورد تصمیم خود برای افزودن تبلیغات به یکی از پروژه های قبلی خود صحبت کرده است. کارگردان Death Stranding در ادامه گفت که هدفش استفاده از قسمت بالایی کنسول نینتندو DS به عنوان راهی برای درآمدزایی و در نهایت کاهش چشمگیر هزینه های تولید و قیمت بازی از طریق استفاده از تبلیغات بوده است. هیدئو کوجیما در یک توییت اضافی توضیح داد که به دلیل “موانع بسیار زیاد” مجبور شد این ایده را کنار بگذارد. در نهایت، کارگردان Death Stranding اضافه می کند که پیروی از چنین رویه ای در صنعت بازی های ویدیویی این روزها چندان غیرعادی نیست.

اثری که هیدئو کوجیما به آن اشاره کرد، شوالیه ماه است. این بازی اکشن نقش آفرینی که توسط کوجیما پروداکشنز ساخته شده است در سال های 2006 و 2007 بر روی کنسول نینتندو DS منتشر شده است. هیدئو کوجیما در تیم سازنده بسیاری از بازیکنان را شگفت زده خواهد کرد. بخش‌های دیگر رزومه کارگردان Death Stranding که افراد زیادی درباره آن‌ها نمی‌دانند عبارتند از: نظارت بر بومی‌سازی ژاپنی Castlevania: Lords of Shadow، موقعیت نامعلومی در تیم سازنده Beatmania، و نقش کوتاهی به عنوان یکی از NPCها در Cyberpunk 2077. نقل‌قول.

هیدئو کوجیما کارگردان Death Stranding است

هیدئو کوجیما Lunar Knight را برای Nintendo DS توسعه داد

ایده‌های هیدئو کوجیما که همیشه خلاق هستند، اغلب در مرز بین نبوغ و حماقت قرار دارند. با این حال نمی توان انکار کرد که سازنده سری متال گیر به صنعت بازی های ویدیویی اهمیت می دهد و می تواند مفاهیم جالبی را به مخاطب ارائه دهد. به عنوان مثال، هیدئو کوجیما اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد یک بازی شبیه به The Boys، سریال ابرقهرمانی محبوب Amazon Prime Video بسازد که هم اکنون در فصل سوم خود قرار دارد. با این حال، هیدئو کوجیما پس از اینکه متوجه شد ایده او بیش از حد شبیه به سریال است، تصمیم گرفت آن را رها کند.

هیدئو کوجیما که به عنوان مغز متفکر سری متال گیر شناخته می شود، نه تنها یکی از بهترین و قدیمی ترین بازی سازان تاریخ است، بلکه یکی از مشهورترین افراد در صنعت بازی های ویدیویی نیز هست. باید دید او در بازی های آینده اش چه ایده های خلاقانه و جالبی خواهد داشت. اخیراً شایعه شده بود که کوجیما پروداکشنز در حال توسعه Overdose است.

نظر شما در مورد استفاده از تبلیغات در بازی های ویدیویی چیست؟ آیا این به صنعت بازی های ویدیویی سود می رساند یا بازیکنان را از سرگرمی دور می کند؟ اگر هیدئو کوجیما از تبلیغات در آثارش استفاده کند، آیا بازی‌سازان دیگر نیز از آن پیروی خواهند کرد؟ افکارتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamerant