
هی، شوالیه توخالی ابریشم،
دلم برات تنگ میشه. خیلی وقت است که از شما خبر ندارم. امروز 14 فوریه است – ممکن است برخی آن را روز ولنتاین بنامند، اما بسیار خاص تر از این است. این روزی است که من و خیلی های دیگر شما را برای اولین بار دیدیم. تریلر پیام شما در چنین روزی، سه سال پیش، عرضه شد.
از آن زمان چیز زیادی در مورد شما نشنیدم.
پس از افشای شگفت انگیز شما، ما توانستیم به E3 2019 متصل شویم – من شگفت زده شدم که بالاخره بخشی از Pharloom را بازی کردم، پادشاهی که به طرز شومی شبیه و بسیار متفاوت از Hollow Knight’s Hollownest است. و سپس Team Cherry با تکههایی از اطلاعات درباره شما در پستهای وبلاگی که در دسامبر 2019 متوقف شد و همچنین مقالات منتشر شده در مجلاتی مانند Edge و همچنین مقالات منتشر شده در مجلاتی مانند Edge و [lock-on] (من همه آنها را خواندم – رژیم غذایی من در این دوران سخت). هر از گاهی از طریق سرور Discord Team Cherry اخباری درباره شما می شنوم، مانند اینکه چگونه در E3 2021 حضور نخواهید داشت. اوه، و آن معماهای رمزگذاری شده ای وجود داشت که Team Cherry سال گذشته به جامعه معرفی کرد – واقعا عالی بود. !
تا الان با این همه شوخی کوچولو حالم خوبه. من دوست دارم تعداد بیشتری از شما را ببینم، اما خوشحالم که بدانم شما همچنان وجود دارید.
با این حال، یک موضوع وجود دارد که مایلم زودتر در مورد آن بیشتر بشنوم: کارت شما. شما ممکن است یک دنباله باشید، اما شما یک بازی هستید که به عنوان یک توسعه دهنده از سلف خود شروع شده است. بنابراین منطقی است که عناصری از شوالیه توخالی اصلی را در DNA خود داشته باشید، از جمله نقشه آن.
آکا، بهترین قسمت از Hollow Knight.
من عاشق Hollow Knight هستم زیرا به یک کارت سنتی محدود شده است. اکثر بازی های ویدیویی این کار را نمی کنند – آنها سیستم های GPS را در بازی دارند. اکثر «کارتها» در بازیها بهطور خودکار به بازیکن میگویند که کجاست و وقتی برای اولین بار از یک مکان جدید بازدید میکنید، فوراً نشان میدهند که ناحیه اطراف بازیکن چگونه به نظر میرسد. کارت ها واقعا نمی توانند این کار را انجام دهند. وقتی شخصی در زندگی واقعی یک نقشه کاغذی باز می کند، معمولاً یک دقیقه طول می کشد تا بفهمد بر اساس آنچه در اطرافش است کجاست و کجا بوده است. و حتی بعد از اینکه بدانند کجا هستند من فکر می کنم آنها هستند، کار کمی می توانند انجام دهند دانستن جایی که آنها فراتر از یافتن یک نقطه عطف قابل توجه هستند.
کل گیم پلی Hollow Knight بر اساس این فرض ساخته شده است. بازی می خواهد که بازیکن در دنیای خود گم شود. و اولین بار که کسی نقش شوالیه هالو را بازی می کند، این کار را انجام خواهد داد. زیاد. زمان کافی که می تواند خسته کننده باشد. Hollownest مکانی عمیقاً گیج کننده برای کاوش است – به همان اندازه که عبور از آن دشوار است اگر شخصی بدون دسترسی به Google Maps به شهری در یک کشور خارجی پرتاب شود و گفته شود که راه خود را به مکانی که قبلاً هرگز نرفته است، بیابد. اما این سردرگمی هدفی را دنبال میکند – با آموزش مهمترین جنبه Hollownest، شما را مجبور به شکست، زودهنگام و اغلب اوقات میکند.
که این یک پادشاهی است ساخته شده روی بقایای شکست ها

یک پادشاه نتوانست قدرت را به اشتراک بگذارد. یک الهه نتوانست ببخشد. یک شاهزاده همکاران خود را شکست داد. پدری حتی در آن زمان نتوانست فرزندانش را دوست داشته باشد واقعا لعنتی به خاطر دوست داشتن بچه ای که نباید داشته باشه یک شاهزاده خانم نتوانست از خانه خود دفاع کند. سه نفر از رویاپردازان نتوانستند کابوس را مهار کنند. یک جامعه شکست خورده است – مردم آن در برابر بیماری تسلیم شده اند که درک آن مانند بقایای زودگذر یک رویای دیرینه دشوار است، و به عنوان یک فکر اجتناب ناپذیر است که به شما گفته می شود فکر نکنید.
در شوالیه توخالی، مردم او از طریق شکست آموختند. پس شایسته است که بازیکن نیز همین کار را انجام دهد. اول، ناتوانی در درک اینکه کجا هستند و چه باید بکنید، سپس به طور کامل متوجه نشدید که شوالیه ناشناس واقعاً چیست، و سپس در نهایت با ناتوانی در ندانستن توانایی های قهرمان کاملاً کنار آمدید.
با هر شکست در Hollow Knight، بازیکن بیشتر در مورد جهان یاد می گیرد – او ممکن است کشف کند که چگونه با یک دشمن خاص مبارزه نکند یا یاد بگیرد که کجا نباید برود. و اگر برای لحظهای به این شکستها فکر کنند و سعی کنند بفهمند چرا بازی آنها را در چنین مشکلی قرار میدهد، ممکن است شروع به دیدن داستان تلخ (اما بسیار جذاب) کنند که زیر جلوههای بصری زیبا و موسیقی متن فوقالعاده آن قرار دارد.
البته این روند کندی است و تا زمانی که بازیکنان در بازی پیشرفت زیادی نکرده باشند، نتیجه ای ندارد. اما نتیجه عاطفی حاصل از این نشان می دهد – در نهایت درک اینکه چگونه و (مهمتر از آن) چرا Hallownest توسط یک پادشاه بسیار مغرور که به دنبال پنهان کردن شکست های خود و مردمش است با دقت طراحی شده است – باورنکردنی است. یکی از بهترین هایی که از هر بازی داشتم.

اما من فقط وزوز می کنم. من مجبور نیستم این را به شما بگویم. شما همه اینها را می دانید. و اگر این سیستم را به حال خود رها کنید، عصبانی نخواهم شد. من از این شانس استقبال میکنم که دوباره قربانی یک متروی اسرارآمیز شوم و راه خود را پیدا کنم تا بفهمم چه خبر است، کجا باید بروم و چه کاری باید انجام دهم.
همه اینها گفت – من بی دقت خواهم بود، اگر نگوییم که سیستم نقشه برداری Hollow Knight مقرون به صرفه ترین نیست. پس از برنده شدن در بازی و درک اسرار آن، می دانم که چرا کارت آن به این شکل طراحی شده است، اما همچنین می دانم که چنین کارتی باعث شده بسیاری از بازیکنان نتوانند دلیل خوب بودن Hollow Knight را درک کنند.
همانقدر که کارت Hollow Knight شگفتانگیز است، لطفاً Silksong، در روشی که بازیکن را گیج میکنید تغییراتی ایجاد کنید و او را به داستان Pharloom و Hornet بکشید. به جای تبدیل قطب نما به کالایی که باید خریداری شود، شاید فقط آن را از ابتدا در اختیار پخش کننده قرار دهید (با گزینه روشن یا خاموش کردن) تا به افرادی که با آگاهی فضایی دست و پنجه نرم می کنند و استفاده از آن برایشان سخت است کمک کند. کارت Hollow Knight در حال حاضر چنین کار فوقالعادهای را انجام میدهد، قبل از اینکه بازیکن را آزاد کند تا هر راهی را که انتخاب میکند دنبال کند، به شهر اشکها سوق میدهد، بنابراین در نظر داشته باشید که از همان جزئیات هوشمند محیط در طول تجربه استفاده کنید، نه فقط در قسمت اول داستان. و داشتن یک NPC ماجراجویانه که بازیکنان می توانند به طور منظم برای مشاوره به آن مراجعه کنند (مانند والدین شما در Chicory: A Colorful Tale) یکی دیگر از ملاحظات اختیاری عالی برای یک بازی امتیازدهی مرکزی است. بازیکنان احتمالاً همچنان با صعود به قلههای آهنگ و ابریشم گم میشوند، اما علائم منظم و راهنماییهای اختیاری برای بازگرداندن مردم به جاده بسیار مفیدتر از اتکا به بازیکنان برای پشتکار کافی برای یافتن آن هستند. راه رو به جلو
من نمیخواهم قبل از اینکه حتی این فرصت را داشته باشید که به مردم نشان دهید چه کاری میتوانید انجام دهید، خیلی انتقادی باشم. اما در مورد شوالیه هالو نایت اصلی شک و تردیدهای زیادی وجود دارد. و اگرچه من هرگز آن را به آنها اعتراف نمی کنم (لطفاً این نامه را پس از خواندن آن بسوزانید)، می توانم به شما اطمینان دهم که همانقدر که من Hollow Knight را دوست دارم، حق با این افراد است. این بازی درخشان است، اما همچنین برای هر کسی که هنوز تصمیم به پایان دادن به این تجربه نکرده است عمیقاً غیرقابل دسترسی است و برای بسیاری از بازیکنان به سادگی غیرقابل دسترسی است. من این را برای شما نمی خواهم من می خواهم شما بهتر باشید.
اما باز هم، من فقط خوشحال خواهم شد که دوباره شما را ببینم، مهم نیست که چه شکلی هستید. پس بیایید یک تاریخ تعیین کنیم – من دوست دارم شما را در نینتندو دایرکت بعدی ببینم. شاید نزدیک به آخر همدیگر را ببینیم؟ من می روم و شما را در کنار همه بازی های دیگری که سایه می اندازند پیدا می کنم.
ارادتمند همیشگی،
یک طرفدار متواضع
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.