
Rainbow Six Siege Year 7, Season 2: Vector Glare چیزی برای هیجان انگیز کردن در مورد طرفداران موجود دارد، اما فکر می کنم برای بازیکنانی که مدتی است Siege را بازی نکرده اند یا اصلاً بازی را امتحان می کنند، هیجان انگیزتر خواهد بود. اکنون زمان مناسبی برای بازگشت به بازی است – Siege’s Year 7 آخرین تغییر در روایت های تیراندازی چند نفره تاکتیکی است، تمرکز مجدد جالبی بر این واقعیت که اپراتورهای آن برای سربازان متخصص طراحی شده اند، نه ورزشکاران حرفه ای.
Y7S2 نهایتاً موارد مورد نیاز طرفداران میدان تیر را اضافه می کند و به بازیکنان این فرصت را می دهد که آزمایش کنند که چگونه پلاگین های مختلف بر پس زدن، دقت و سر و صدای هر سلاح تأثیر می گذارد. شما حتی می توانید بین یک هدف سنتی که الگوی سلاح گرم را ردیابی می کند و یک ساختگی تمرینی که کارایی سلاح را هنگام تلاش برای ضربه زدن به نقاط خاصی روی بدن اپراتور دشمن آزمایش می کند، جابجا شوید.

برای کسی مثل من، بازیکن Siege که گاهی اوقات بین جلسات ماهها طول میکشد و در پیگیری تنظیمات انجامشده در بازی مشکل دارد، محدوده تیراندازی یک موهبت است. Siege در حال حاضر شامل بیش از 100 سلاح گرم مختلف است، بنابراین ردیابی نحوه مقایسه شما با بقیه می تواند دشوار باشد. محدوده تیراندازی فقط یک راه عالی برای انجام چند شوت تمرینی قبل از مسابقه است تا اطمینان حاصل شود که مهارت های من هنوز واضح است.
همچنین راهی برای ما برای نشان دادن محتوایی است که از قبل در بازی وجود دارد [for existing players]ماتیو لاکومب طراح محاصره به من گفت. “ما سلاح های زیادی داریم. چگونه آنها را از یکدیگر متمایز می کنید؟ میدان تیر یک راه عالی برای انجام این کار است، زیرا گاهی اوقات شما یک راند بازی می کنید، و سپس یک راند دیگر بازی می کنید و به خودتان می گویید: “اوه، آره، ضربه زدن به این یکی، من آن را احساس می کنم، اما نمی دانم. در مورد آن فکر کنید.” با این حال، اگر آنها را در همان 30 ثانیه مقایسه کنید، درک بهتری خواهید داشت. مانند، “اوه، بله. این یکی خیلی لگد میزنه این یکی ندارد.”
فصل جدید بیشتر فهرست اپراتورها را به تیم های جداگانه تقسیم می کند. اول از همه، این ویژگی جدید نشاندهنده تمرکز مجدد Siege بر روی داستانگویی، نشان دادن اتحادهایی است که بین اپراتورها شکل میگیرد و به بازیکنان جدید یا حذف شده اطلاع میدهد که چرا هر شخصیتی که میتوان بازی کرد، یکدیگر را درک نمیکند.
الکساندر کارپازیس، مدیر خلاقیت Siege به من گفت: “برای ما، این راهی است که به بازیگران قدیمی خود شانس بیشتری برای بازگشت به شیوه ای معنادار بدهیم.” ما بیش از 60 شخصیت در بازی داریم. بنابراین تلاش برای گفتن داستان فقط با 60 شخصیت تصادفی واقعاً سخت است. بنابراین تقسیم آنها به گروههایی که شبیه خانههای هری پاتر هستند، به شما این حس را میدهد که آنها چه کسانی هستند.»

فقط دو تیم برای شروع وجود دارد: Nighthaven و Wolfguard. Nighthaven توسط Kali اداره می شود و شامل اپراتورهایی می شود که به شرکت نظامی خصوصی آن تعلق دارند یا از ابزارهای بسیار پیشرفته با فناوری پیشرفته استفاده می کنند. در همین حال، Wolfguard توسط Doc هدایت می شود و شامل اپراتورهایی با تجربه در جستجو و نجات یا پزشکی است یا دستگاه هایی برای درمان یا کمک به اپراتورهای دیگر دارند.
کارپازیس گفت: “ما قصد داریم در طول سال تیم های بیشتری را آزاد و معرفی کنیم.” این فقط کمی روایت به ما می دهد تا داستانی را تعریف کنیم که برای هر شخصیتی در بازی ما که بتواند از آن استفاده کند، معنای کمی دارد.”
تیم های جدید هم در بازی شعبه دارند. “[The squads] بیشتر برای داستان سرایی هستند، اما ما مطمئن شدیم که وقتی تیمها را ایجاد کردیم، تیمهای مناسبی برای انتخاب وجود داشته باشد. احساس، مفهوم. اگر بخواهم با چهار دوست بازی کنیم و در یک تیم بازی کنیم، می توانیم همه اپراتورها را از یک تیم انتخاب کنیم و تیم ما قابل اجرا خواهد بود.»
من فکر می کنم این یک است عالی سیستم. به هر حال حداقل روی کاغذ – آزمون واقعی اینکه آیا این تیمها واقعاً راهی برای مدیریت تیمهای متعادل هستند، زمانی خواهد بود که Y7S2 راهاندازی شود و بازیکنان بتوانند آن را درست کنند. اما فقط با نگاهی گذرا به لیستهای Nighthaven و Wolfguard، آنها نقشههای خوبی برای پایه یک تیم ایدهآل به نظر میرسند.
اپراتور جدید Y7S2، Sens، عضو یکی از این جوخه ها است، بنابراین تازه واردان بلافاصله می دانند که کدام اپراتورها انتخاب خوبی برای جفت شدن با چهره جدید هستند. اولین شخصیت بازی غیر باینری Siege، Sens، در اوایل این فصل به عنوان یک مهاجم به Wolfguard ملحق شد و از ویجت فوق العاده دوستدار مواد مخدر خود به عنوان وسیله ای برای جلوگیری از دید دشمن یا منحرف کردن تمرکز تیم استفاده کرد و آنها را در نجات متحدان سرنگون شده با کمک به هم تیمی ها عالی کرد. که توسط یک جوخه ریشه دار تحت فشار یا کمین قرار می گیرند.
گجت Sens یک توپ کوچک و لذت بخش از جادوی پیشرفته است که می تواند روی زمین بغلتد تا دیواری از (باور نکردنی پراکنده) نور سبز آبی درخشان. و از آنجایی که می تواند سطوح را کمانه کند، یک بازیکن بیلیارد باتجربه (یا هر کسی که در هندسه نیمه ماهر است) می تواند با یک غلتک با دقت قرار داده شده، خطوط دید متعددی را در کل اتاق مسدود کند. شایان ذکر است که این پوشش کاملاً حسی است – بازیکنان (از جمله Sens و متحدان آنها) نمی توانند از طریق آن ببینند، اما هرکسی می تواند بدون هیچ مشکلی شلیک کند یا از آن عبور کند. تنها استثناهای این قاعده Glaz و Warden هستند که هر دو با استفاده از ابزارهای مربوطه خود می توانند از طریق دیوار ببینند.
“[Sens] کارپازیس گفت: قطعاً مخالفت با یک سبک بازی خاص نیست، اما می تواند به فعال کردن چیزی که در گذشته دیده بودیم کمک کند که واقعاً برای خط دید شما استراتژیک است.” با آن در حالی که تیم اطراف شما در یک جبهه دیگر اجرا خواهد کرد. این مرده است و Sens در این نوع استراتژی کمی هوای تازه تنفس می کند که در آن اکنون می توانید قطعاً گلاز را با خود ببرید، با Sens به یک میدان بدوید و سپس شروع به انجام برخی کارها کنید. بازیهای جالبی در اطراف آن وجود دارد. همچنین به مدافعانی مانند Warden ارزش بیشتری میدهد، جایی که او میتواند واقعاً از طریق squalls Sens ببیند. بنابراین اکنون او چندان جای انتخابی ندارد. او کمی هدف بیشتری در ترکیب دارد.”
از مدت زمان کوتاهی که باید به عنوان سنس بازی کنم لذت بردم. مانند اپراتور Y7S1، Azami، Sens قادر است میدان جنگ را به روشهای جالبی متحول کند و با ایجاد یک دیوار در همه جا، حتی دقیقترین برنامههای آمادهشده را به هم بزند. اکثر گجتهای اپراتور نصب یا راهاندازی میشوند، و تمام – یا از آنها دور میشوید و آنها کار خود را انجام میدهند، یا یکبار مصرف است. اما اعظمی و سنس از گجتهایی استفاده میکنند که تاثیر آنی است و چند ثانیه طول میکشد و اطمینان حاصل میکند که چندین عضو هر دو تیم میتوانند آنها را احساس کنند – هر دو اپراتور این توجه را ارائه کردهاند که هر دیدی که میتوانستید روی آن حساب کنید. سالها اکنون میتوان آن را در هر زمانی ناگهان از شما جدا کرد. این می تواند هر نوع استراتژی را از بین ببرد.
افزودن Sens، مانند اعظمی، باید به تغییر استراتژیهایی کمک کند که مدتهاست در Siege ایجاد شده است، و فرصتهای بیشتری را ایجاد میکند که در آن تیم برنده از کسانی تشکیل میشود که بهتر فکر میکنند و با شرایط در حال تحول سازگاری دارند، نه به کشوری که به سادگی وجود دارد. بازیکنان با تجربه تر این بدان معنا نیست که من فکر میکنم اپراتورهای 6 ساله بد بودند، اما وقتی صحبت از Siege میشود، اپراتورهای 7 ساله (در حال حاضر) از آنهایی هستند که میخواهم بیشتر ببینم.
لاکومب گفت: «فکر میکنم در سال هفتم گجتهای خلاقانهای وجود خواهند داشت که به بازیکنان اجازه میدهند تا خود را خیلی بیشتر بیان کنند.
به طور کلی، انتظاراتی در مورد Siege Y7S2 وجود دارد. و در حالی که بازیکنان طولانی مدت Siege احتمالاً از محدوده تیراندازی و Sens جدید لذت خواهند برد، من فکر میکنم که این موارد اضافهشده، قرعهکشی ایدهآلتری برای بازیکنان جدید و حذف شده است. سال 7 به سرعت در حال تبدیل شدن به سالی عالی برای Siege است، با ظاهری عالی، فصل 2 پس از یک فصل عالی. مردم در این میان
فصل 2 Rainbow Six Siege، سال هفتم، باید در ماه ژوئن شروع شود.
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.