منو سایت

  • خانه
  • اخبار بازی
  • فیلمنامه نویس Tomb Raider در بازی جدید کمتر «مشکل با پدر» می خواهد

فیلمنامه نویس Tomb Raider در بازی جدید کمتر «مشکل با پدر» می خواهد

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
فیلمنامه نویس Tomb Raider در بازی جدید کمتر «مشکل با پدر» می خواهد

فیلمنامه نویس Tomb Raider در بازی جدید کمتر «مشکل با پدر» می خواهد

ریحانا پراچت، فیلمنامه نویس، که بیشتر برای نوشتن بازی Tomb Raider در سال 2013 و دنباله Rise of the Tomb Raider شناخته می شود، به اعلام اخیر بازی Tomb Raider توسط Crystal Dynamics واکنش نشان داده است. پراچت در صحبت با یوروگیمر بفتا با تایید این که روی این بازی کار نمی کند شروع کرد. پراچت همچنین روی آخرین بازی مهم Tomb Raider، Shadow of the Tomb Raider کار نمی کند.

پرچت گفت که “بسیار هیجان زده” است تا ببیند کریستال داینامیکس با بازی بعدی که در رویداد Epic State of Unreal این هفته معرفی شد، چه می کند. هنوز برای بازی خیلی زود است و تنها چیزی که تاکنون می دانیم این است که روی Unreal Engine 5 اجرا می شود.

در حال پخش: نقد و بررسی بازی Shadow Of The Tomb Raider

اگرچه پرچت روی بازی بعدی Tomb Raider کار نمی کند، اما گفت که کار روی لارا کرافت به عنوان یک شخصیت و شکل دادن به سفر او در سه گانه اخیر سرگرم کننده است. برای بازی بعدی Tomb Raider، پراچت گفت که امیدوار است ببیند داستان از شر یک عنصر خاص خلاص شود.

او گفت: «دوست دارم مشکلات کمتری با پدر ببینم.

علاوه بر این، پراچت گفت که دوست دارد لارا کرافت به سفر خود ادامه دهد تا به یک دزد واقعی مقبره تبدیل شود.

“من دوست دارم ببینم او به تنهایی شکسته می شود و او واقعا از کاری که انجام می دهد لذت می برد. چون وقتی بازی Restart را نوشتیم، واقعاً در شرف تبدیل شدن به یک مهاجم مقبره بود. بنابراین او مانند Proto-Tomb Raider بود. و تمام صفاتی که با توم ریلر مرتبط می‌کنید، مانند پشتکار، شجاعت، مدبر بودن، در او ظاهر شده است، “او گفت.” اما می‌دانی، او هنوز در آن مرحله نبود، هنوز اعتماد به نفسش را نداشت.»

کریستال داینامیکس گفت که کار روی Tomb Raider جدید به تازگی آغاز شده است. استودیو گفت که معتقد است Unreal Engine 5 به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا «داستان‌گویی و تجربیات سطح بعدی» را باز کنند.

این اولین رکورد جدید در این سری پس از Shadow of the Tomb Raider از سال 2018 خواهد بود که توسط Eidos Montreal ساخته شده است. او وقایع سه گانه جدیدی را که در سال 2013 آغاز شد، به پایان رساند.

پس از معرفی بازی جدید Tomb Raider به کارگردانی Days Gone جف راس تایید کرد که به عنوان مدیر طراحی به کریستال داینامیکس پیوسته است.

Crystal Dynamics مشغول است زیرا او همچنین با مایکروسافت روی بازی جدید Perfect Dark with The Initiative کار می کند. این استودیو همچنین به حفظ آخرین بازی خود، Marvel’s Avengers از سال 2020 ادامه می دهد.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.