منو سایت

  • خانه
  • اخبار بازی
  • غذاهای ناسالم، اعضای بدن جدید بخرید و خود را در پمپ بنزین آینده در Flat Eye شبیه سازی کنید

غذاهای ناسالم، اعضای بدن جدید بخرید و خود را در پمپ بنزین آینده در Flat Eye شبیه سازی کنید

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
غذاهای ناسالم، اعضای بدن جدید بخرید و خود را در پمپ بنزین آینده در Flat Eye شبیه سازی کنید

پمپ بنزین ها در آمریکا همیشه زیبا نیستند. آنها اغلب می توانند یک لنز کثیف برای اساسی ترین و گاهی ناخوشایندترین نیازهای افراد باشند. وقتی ناامید از حمام کردن هستیم یا وقتی مجبوریم غذای ناخواسته، سیگار، آبجو مشکوک و بلیط بخت آزمایی بخریم، به آنها تکیه می کنیم تا قبل از اینکه ماشین خود را پر از بنزین کنیم و طوری دور شویم که گویی هرگز نرفته ایم، امیدها و رویاهایمان را رقم بزنیم. آنجا برای شروع

بازی جدید Monkey Moon، Flat Eye، به پمپ بنزین آینده نگاه می کند – آینده ای بسیار باورپذیر و حتی ضد اتوپیایی.

این عمل در جهانی در آستانه تبدیل شدن به یک مدینه فاضله اتفاق می افتد که در آن ماشین ها جایگزین کافی برای کار انسان هستند. قبل از اینکه ساندویچ شما را از یک پنجره کوچک بیرون بیاورید، به جعبه های مستقل، توالت های خود تمیز شونده، آلاچیق هایی که سفارش شما را می پذیرند و ماشین هایی که ساندویچ شما را برای صبحانه درست می کنند فکر کنید. این دنیایی است که در آن به ندرت باید با یک انسان شاغل روبرو شوید.

در این آینده جایگزین، پمپ بنزین ها (که با نام Flat Eyes مشخص شده اند) هنوز مکانی هستند که در آن غذای ناسالم، بنزین و استفاده از حمام دریافت می کنید، اما همچنین مکانی است که در آن از فناوری های کاملاً جدید استفاده و به نمایش گذاشته می شود، بنابراین Flat Eyes نیز نامیده می شود. ایستگاه های خدمات و نقاط دسترسی “خودرو”. بنابراین علاوه بر سوخت گیری و خرید هات داگ بد، می توانید اعضای جدید را از یک دستگاه فروش اندام بخرید، از یک ماژول پزشکی خودکار درمان پزشکی دریافت کنید یا حتی خودتان را شبیه سازی کنید.

این بازی یک شبیه‌ساز کنترلی است که در آن نیازها را نادیده می‌گیرید و یک مکان با چشم صاف را گسترش می‌دهید که در آن اشاره می‌کنید و از نمای بالا کلیک می‌کنید (حتی اگر دوربین کاملاً متحرک است)، روی ماژول‌ها کلیک می‌کنید و چیزها را در جای خود بکشید و رها کنید و رها کنید. چیدمان شبکه مانند در تظاهرات عملی مختصر خود، به یک کارمند دستور دادم که قفسه‌ها را پر کند، تجهیزات را تعمیر کند، و امکانات جدیدی مانند سرویس‌های بهداشتی، گاوصندوق‌های مستقل، و ماژول‌های پزشکی را نصب کند، در حالی که در این فرآیند از سایر مشتریان پول نقد می‌گیرد. مشتریان به صورت شبح‌های رنگارنگ، البته نامشخصی به تصویر کشیده می‌شوند که با عجله وارد و خارج می‌شوند تا از حمام استفاده کنند یا پول برداشت کنند.

Flat Eye وابستگی فزاینده بشریت به فناوری را بررسی می کند. این سناریویی را به تصویر می‌کشد که در آن افراد خودشان به اندازه ماشین‌هایی که برای زنده ماندن در زندگی روزمره‌شان به آن‌ها تکیه می‌کنند، خودکار و مکانیکی می‌شوند. علیرغم چشم انداز تیره و تار خود از آینده احتمالی، توسعه دهنده Monkey Moon در برنامه به وضوح می خواست که در نهایت داستانی مثبت از بشریت تعریف کند. مردم بیش از یک حضور ماشینی در Flat Eye تجسم می‌کنند و در خلبان خودکار در دنیایی تمیز و بی‌نقص کار می‌کنند. اما هنوز هم بدون شخصیت ها و شخصیت های متمایز نیست.

در حین اجرای Flat Eye، مشتریان ویژه شما را ملاقات می‌کنند و به شما این فرصت را می‌دهند که با آن‌ها صحبت کنید و در گفتگوهای شاخه‌ای که اجمالی از زندگی افرادی را که در این دنیای شبه اتوپیایی زندگی می‌کنند، حرکت کنید. وقتی در ابتدا احساس می‌کردم یک مدیر شناور در حال سفارش دادن به یک کارمند است، این مکالمه‌های شاخه‌ای ناگهان احساس صمیمیت می‌کردم که من پاسخ‌های کارمند را انتخاب می‌کردم. همچنین در طول این مکالمات، شما با هوش مصنوعی Flat Eye در تعامل هستید، شخصیتی که خراب نمی شود، اما من انتظار دارم که نقش پررنگی در داستان تا حدودی مرموز بازی داشته باشم.

در مقدمه این هوش مصنوعی و گفتگو با آن بود که من بیشتر مشتاق بودم ببینم Flat Eye به کجا خواهد رسید. در اینجا یک داستان دوگانه است که در ارتباط با یک شبیه ساز کنترل جالب کار می کند.

در پایان هر روز، می‌توانید در داده‌های عملکرد Flat Eye غواصی کنید و یک تخمین کلی از میزان عملکرد خود را دریافت کنید. همچنین، در طول انتقال بین روزها، این فرصت را خواهید داشت که ایمیل‌های مدیران شرکت Flat Eye را مشاهده کنید و پیام‌های شرکت ارسال شده در میان سایر پمپ بنزین‌ها را مشاهده کنید – یک عنصر انسانی در موقعیتی نسبتاً دور به عنوان یک مقام پایین رتبه.

شرحی ارائه نشده است

گالری

توسعه دهنده Monkey Moon توانایی گفتن داستان را از طریق منشور شخصیت های طبقه کارگر که به ندرت در کانون توجه بازی ها قرار می گیرند، ایجاد می کند. در عنوان قبلی او، بانگ شب، شما به عنوان یک راننده تاکسی در پاریس بازی می‌کردید، به داستان‌های مسافرانش گوش می‌دادید، درگیر گفتگو می‌شدید و پیچیدگی‌های صمیمی‌ترین داستان‌های مردم را فاش می‌کردید. اما مانند Flat Eye، Night Call از سطح سطح خود فراتر می رود، با داستان ها و مضامین چند لایه در همه جا پخش می شود.

علیرغم زمان کوتاهی که با بازی داشتم، مفاهیم، ​​مضامین و مکانیک آن فوراً کلیک شد. علاوه بر این، بذرهایی برای تاریخچه جامع تری کاشته شده اند که به نظر می رسد بر روی چشم اندازی رستگارانه از آینده ای دیستوپیایی تمرکز دارد.