منو سایت

  • خانه
  • اخبار بازی
  • سازندگان The Witcher 4 می گویند که با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته شده است

سازندگان The Witcher 4 می گویند که با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته شده است

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
سازندگان The Witcher 4 می گویند که با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته شده است

CD Projekt Red قبلا The Witcher 2 و The Witcher 3 را با استفاده از موتور RedEngine خود ساخته بود. اما حالا این استودیو قصد دارد با استفاده از موتور Unreal Engine 5 جدیدترین بازی از سری Witcher یعنی Witcher 4 را بسازد. طبق آخرین اخبار منتشر شده از بازی، سازندگان The Witcher 4 در مورد تاثیرات تغییر موتور بازی صحبت کرده اند.

سی دی Project Red با خلق آثاری مانند سری The Witcher به یکی از ارکان صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شده است. چندی پیش این استودیو Witcher 4 را به عنوان آخرین اثر خود معرفی کرد. فرض بر این است که این بازی باید روندی متفاوت از گذشته داشته باشد. در The Witcher 4 با مدرسه جدیدی آشنا خواهیم شد. همچنین این کار با موتوری متفاوت نسبت به گذشته انجام می شود. این موتور Unreal Engine 5 است که ویژگی ها و فناوری های آن صنعت بازی های ویدیویی را متحول می کند.

این بخشی از قرارداد چند ساله Project Red Studio با Epic است. بر اساس این قرارداد، سازندگان The Witcher 4 می توانند در بخش های مختلف Unreal Engine 5 با Epic همکاری کنند. به عنوان بخشی از رویداد State of Unreal، استودیوی بازی سازی Witcher 4 نحوه رد شدن از رد موتور و استفاده از موتور Unreal را توضیح داد. موتور 5.

Pavel Zaudeni، مدیر ارشد فناوری استودیو CD Projekt Red، نکاتی را در این زمینه بیان کرد. بر همین اساس آپدیت های Unreal Engine 5 تاثیر بسزایی در توسعه بازی های جهان باز که این استودیو با آن ها شناخته می شود خواهد داشت و بازیکنان بیشتری را جذب می کند. پاول زاودنی گفت: «استفاده از Unreal Engine پنج فصل جدید را برای ما آغاز خواهد کرد. به این ترتیب، ما می خواهیم ببینیم که چگونه تجربه ما در ساخت بازی های جهان باز با قدرت مهندسی Epic ترکیب می شود.

در همین رابطه جیسون اسلام، کارگردان The Witcher 4 گفت که در مقایسه با بازی های خطی، ایجاد Open World چالش های خاص خود را دارد. به گفته وی، Unreal Engine 5 به Project Red CD Studio کمک خواهد کرد تا بر این چالش ها غلبه کند. جیسون اسلاما می‌گوید: «در بازی‌های جهان باز، مشکلاتی که ممکن است ایجاد شود یا سناریوهایی که باید در نظر گرفته شوند، به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از بازی‌های آنلاین است. از نظر تئوری، بازیکنان می توانند به هر کجا که می خواهند بروند و محتوای موجود را به هر شکلی تجربه کنند. برای اینکه چنین ویژگی واقعاً وجود داشته باشد، ما باید محیط را به روشی پایدار طراحی کنیم که به راحتی بتوان بدون حذف 1600 نقطه دیگر آن را تغییر داد.»

ویچر 4

مدال بازی Witcher 4 متعلق به یک مدرسه جدید است

سازندگان The Witcher 4 اشاره می کنند که به لطف Unreal Engine 5، تکرار و نمونه سازی سریعتر از همیشه انجام می شود. این به توسعه دهندگان بازی اجازه می دهد تا ایده های جدید را با اطمینان بیشتری آزمایش کنند.

اگرچه استودیو CD Projekt Red همکاری نزدیکی با Epic دارد، اما Witcher 4 انحصاری فروشگاه Epic Games نخواهد بود. جیسون اسلاما قول داد که هیچ یک از بازیکنان در حین انجام این کار تحت فشار و بحران قرار نگیرند. همچنین مشخص شد که مدال موجود در تصویر The Witcher 4 نماد سیاه گوش و متعلق به یک مکتب جدید است.

Unreal Engine 5 به همراه چندین پروژه رایگان به صورت عمومی در اختیار گیمرها قرار گرفت. بیش از 85 استودیو بازی سازی با کمک Unreal Engine 5 آثار خود را خلق می کنند که از جمله این استودیوها می توان به Crystal Dynamics اشاره کرد. بر این اساس بازی جدید از سری Tomb Raider با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته شد.

نظر شما در مورد تصمیم سازندگان The Witcher 4 برای استفاده از Unreal Engine 5 چیست؟ آیا اکشن Witcher 4 آنها یک بازی عالی و عالی خواهد ساخت؟ به ما بگویید چه فکر می کنید.

منبع: GameSpot