منو سایت

  • خانه
  • اخبار بازی
  • راهنمای پیروزی ملکه جادوگر سرنوشت 2: کجا هر شب پره پنهان را پیدا کنیم

راهنمای پیروزی ملکه جادوگر سرنوشت 2: کجا هر شب پره پنهان را پیدا کنیم

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
راهنمای پیروزی ملکه جادوگر سرنوشت 2: کجا هر شب پره پنهان را پیدا کنیم

کشف رازهای دنیای تاج و تخت Savathun فقط کاری نیست که برای گذراندن زمان در آخرین نسخه بازی Destiny 2، The Witch Queen، باید انجام دهید – این هدف مشترک شماست. تمام رمز و رازهای عجیبی که حل می کنید بیشتر داستان را نشان می دهد یا منابعی را فراهم می کند و سلاح های جدید را باز می کند. یکی از اهداف مخفی که می‌توانید در مکان جدید به آن برسید، پیدا کردن تعدادی «پره‌های درخشان منحصر به فرد» است، که اقلام کوچکی هستند که می‌توانید به غار نزدیک فینچ در دنیای تاج و تخت اضافه کنید، برخلاف پنگوئن‌های پنهان. بخشی از جهان دیگر بودند. پسوند نور.

هر هفته دو پروانه جدید در دنیای تاج و تخت ظاهر می شوند، و در حالی که بازی به شما سرنخ هایی می دهد که کجا آنها را پیدا کنید، اما به شما نمی گوید چگونه. ما برای یافتن پروانه ها و بازیابی آنها به اعماق پادشاهی ساواتون شیرجه زدیم و شما می توانید هر آنچه را که برای بدست آوردن آنها نیاز دارید را در راهنمای زیر بیابید.

هفته 2

پروانه شماره 3: پرده جذاب

شما می توانید با دنبال کردن مسیر در امتداد لبه دیوار قلعه در گوشه جنوب شرقی کوگمیر به پرده جذاب برسید.
شما می توانید با دنبال کردن مسیر در امتداد لبه دیوار قلعه در گوشه جنوب شرقی کوگمیر به پرده جذاب برسید.

وارد باتلاق شوید و به سمت خروجی شرق بروید تا به پرده جذاب برسید. اگر ماموریت «از کوئینز و کرم» را برای نارنجک‌انداز Parasite Exotic انجام داده باشید، باید بیرون قلعه را بچرخانید. جاده بسیار آسان است، اما برای رسیدن به جایی که می‌روید باید سکوهای زیادی را انجام دهید. مراقب گره‌های Deepsight باشید، زیرا آنها پلتفرم‌هایی را نشان می‌دهند که می‌توانید از آنها برای بزرگ کردن برج‌های بزرگ بیرون زده در مسیر استفاده کنید. اولین مورد در کنار یک مجسمه کندوی سفید قرار دارد و سکوهایی را روی برج درست در کنار لبه سکو نشان می دهد.

ادامه دهید تا زمانی که با جادوگری از کندو به نام Ir Olena آشنا شوید.  آن را نابود کن و پروانه پاداش توست.
ادامه دهید تا زمانی که با جادوگری از کندو به نام Ir Olena آشنا شوید. آن را نابود کن و پروانه پاداش توست.

شما مسیر طولانی را دنبال خواهید کرد، در چندین مورد پلتفرمینگ. به دنبال پاسیو با یک فواره در وسط باشید – این مقصد شماست. وقتی رسیدید، لوسنت هیو را برای مبارزه پیدا خواهید کرد، از جمله یک جادوگر نخبه به نام Ir Olena، Moth Keeper. تنها کاری که باید انجام دهید این است که جادوگر را بکشید تا پروانه ظاهر شود. روی زمینی که ایر اولنا می افتد خواهد بود.

پروانه شماره 4: معبد حیله گری

از این پورتال برای رسیدن به معبد خشمگین استفاده کنید.
از این پورتال برای رسیدن به معبد خشمگین استفاده کنید.

معبد حیله گری مکانی است که در طول کمپین تاریخ ملکه جادوگر از آن بازدید می کنید. برای بازگشت به آن، به باتلاق بروید و سپس به سمت شمال به منطقه غار مانندی که Scorn در آنجا رشد می کند، بروید، درست در غرب صخره و بخش گمشده نزدیک. مسیر باید شما را در ارتفاع پایین بیاورد و وارد چند تونل صخره‌ای شود، که سپس به تونل‌های تاریک و صخره‌ای منتهی می‌شود که می‌توانید با تیراندازی به کیسه‌های نارنجی درخشان لوز، آن‌ها را روشن کنید. در انتهای آن به چند سازه زیرزمینی ویران شده پر از Scorn خواهید رسید و یک درگاه نارنجی خواهید یافت.

مسیر دره دره را به سمت چپ دنبال کنید تا به معبد حیله گری برسید.
مسیر دره دره را به سمت چپ دنبال کنید تا به معبد حیله گری برسید.

به داخل آن بپرید و از مقابل قلعه مرتفعی که در دیوار صخره ای ساخته شده است بیرون خواهید آمد. اگر کمپین را بازی کرده باشید، رفتن را به خاطر خواهید آورد از طریق در رو به جلو برای رسیدن به معبد خشمگین. به جای رفتن که در قلعه را به سمت چپ آویزان کنید و قسمت بیرونی آن را دور بزنید.

تمام Scorn را در این اتاق بکشید و پروانه در ستون سمت چپ ظاهر می شود.
تمام Scorn را در این اتاق بکشید و پروانه در ستون سمت چپ ظاهر می شود.

به راه رفتن در طول مسیر ادامه دهید تا وارد سازه آن طرف پل شوید. ادامه بده؛ در نهایت به یک دیوار صخره ای خواهید رسید که نور از آن خارج می شود و اگر خم شوید می توانید از آن عبور کنید. ممکن است این منطقه را به‌عنوان منطقه‌ای که قبل از خود معبد قرار دارد به یاد بیاورید، که با پایین آمدن یک سقوط طولانی و فرود آمدن بر روی یک پل به آن می‌رسید. اگر به این نزول برسید، خیلی زیاده روی کرده اید. در عوض، به دنبال اتاق آبی با یک لوستر آویزان از چراغ های کریستالی و یک سکوی گرد در مرکز، پر از دشمنان تحقیر باشید. همه آنها را بکشید و پروانه روی یکی از ستون های مرکز اتاق ظاهر می شود.

هفته 1

پروانه شماره 1: ترزا

سپر سبز با حباب های روی دیوار پروانه را پنهان می کند.  تمام کندوهایی که در نزدیکی او ظاهر می شوند را بکشید تا او را پیدا کنید.
سپر سبز با حباب های روی دیوار پروانه را پنهان می کند. تمام کندوهایی که در نزدیکی او ظاهر می شوند را بکشید تا او را پیدا کنید.

پیدا کردن اولین پروانه درخشان ساده ترین است. از محل Fynch، از طریق بخش Quagmire از دنیای تاج و تخت به سمت شرق به سمت بخش گمشده در منطقه بروید. با نزدیک شدن به بخش گمشده، که نزدیک به صخره ای بزرگ در سمت شمال منطقه است، بپیچید و به سمت غرب برگردید. شما به دنبال تونلی هستید که از زیر تپه بزرگ روبروی شما می گذرد. همانطور که وارد تونل می شوید و به انتهای دور نزدیک می شوید، گروه Lucent Hive شامل یک جادوگر در مقابل شما ظاهر می شود. تمام دشمنان را پاک کنید و به دیوار تونل در سمت راست یا غربی نگاه کنید. شما باید حباب سبز رنگی را ببینید که با نابودی تمام دشمنان Lucent Hive از بین می رود. پشت بادکنک در انتظار اولین “پره مستقل” شماست.

پروانه شماره 2: داروساز

برای دریافت پروانه دوم، به Deepsight Resonance Tier 2 نیاز دارید که می توانید با افزایش شهرت خود در Throne World، از Fynch کسب کنید. شما همچنین باید یک سفر طولانی به داروخانه، بخشی از قلعه Savatun، که در طول خط کوئست کوئینز و کرم وارد آن خواهید شد، داشته باشید. برای رسیدن به آنجا، به منطقه کانال فلورسنت بروید و به انتهای شمالی بروید، جایی که دروازه ورود به بخشی از قلعه به نام Queen’s Bailey را پیدا خواهید کرد.

از کوئینز بیلی ادامه دهید تا این منطقه بزرگ در فضای باز را پیدا کنید، که شامل ورودی مرکزی به بال داروخانه است که با یک پلکان بزرگ مشخص شده است.  ساختمان مورد نظر شما در کنار آن است، در سمت چپ، می توانید آن را اینجا ببینید.
از کوئینز بیلی ادامه دهید تا این منطقه بزرگ در فضای باز را پیدا کنید، که شامل ورودی مرکزی به بال داروخانه است که با یک پلکان بزرگ مشخص شده است. ساختمان مورد نظر شما در کنار آن است، در سمت چپ، می توانید آن را اینجا ببینید.

از اینجا، جاده مستقیم است، بنابراین رانندگی را از طریق کوئینز بیلی ادامه دهید تا به منطقه بیرونی برسید. این بخش دارای ورودی بزرگی به قلعه در بالای پله های بلند در مرکز خواهد بود که در هنگام حرکت در فضا در مقابل شما و به سمت راست خواهد بود. در مقابل شما یک ساختمان مربع شکل جامد با دشمنان در داخل خواهید دید، همان چیزی که در سمت دور ورودی اصلی آینه شده است.

Deepsight را فعال کنید و سپس تمام پنج مهر ملکه جادوگر را نابود کنید.
Deepsight را فعال کنید و سپس تمام پنج مهر ملکه جادوگر را نابود کنید.

از پله ها به سمت سازه مربعی دیگر بروید. وقتی رسیدید، به دنبال گره Deepsight Resonance در بالای برج بگردید و آن را فعال کنید. این به شما حدود 30 ثانیه فرصت می دهد تا پنج مهر و موم گرد مشکی را که دارای نشان سبز ملکه جادوگران ساواتون هستند، پیدا کرده و شلیک کنید. همه آنها در اطراف ساختمان مربعی پراکنده هستند و شما می توانید آنها را با زمزمه آرامی که منتشر می کنند پیدا کنید. اگر روی پلکان کوچک منتهی به آن بایستید، در اینجا مکان های پنج علامت متمایز آمده است:

داخل ساختمان مربع روی دیوار سمت راست

  • بیرون ساختمان، روی دیوار پشتی سمت راست
  • روی ستون مربعی بالای پله سمت چپ
  • در پشت ستون عقب سمت چپ در بالای پله ها
  • بیرون ساختمان در سمت چپ پله ها، درست کنار درب ورودی
پروانه در بالای این ساختمان، در بالای پله ها ظاهر می شود.
پروانه در بالای این ساختمان، در بالای پله ها ظاهر می شود.

قبل از اینکه Deepsight به پایان برسد و پروانه در بالای ساختمان مربع در بالای مجموعه کوچک پله ها ظاهر شود، هر پنج نشان را نابود کنید.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.