منو سایت

راهنمای سبک Final Fantasy 7 The First Soldier: انتخاب بهترین سبک

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
راهنمای سبک Final Fantasy 7 The First Soldier: انتخاب بهترین سبک

Final Fantasy VII: The First Soldier بسیاری از عناصر تجربه اصلی Final Fantasy را در یک نبرد سلطنتی 75 نفره گنجانده است، از یک نبرد غوغا بر پایه شمشیر تا جادوی تولید مواد. با این حال، در هیچ کجا این واضح تر از سیستم کلاس نیست، که به بازیکنان اجازه می دهد تا قبل از شروع یک نبرد، از بین شش کلاس مختلف انتخاب کنند، که هر کدام روی سبک متفاوتی از نبرد تمرکز می کنند.

چه یک جنگجوی دست به دست یا یک جادوگر با جادوها باشید، یادگیری اصول اولیه هر کلاس ارائه شده در Final Fantasy VII: The First Soldier به شانس موفقیت شما در آینده کمک زیادی می کند. این راهنما به شما ایده ها و استراتژی های اساسی می دهد، اما در نهایت انتخاب سبک با شماست.

(توجه: فقط یک توانایی و مهارت را می توان در یک زمان مجهز کرد. یک ستاره در کنار نام یا نام مهارت، مهارت پیش‌فرض است که با شروع بازی باز می‌شود..)

جنگجو از نزدیک و شخصا می جنگد.
جنگجو از نزدیک و شخصا می جنگد.

جنگ ها

  • یک ویژگی بارز: شارژ بی باک
    • فاصله هدف گیری را برای حملات غوغا افزایش می دهد و هنگام حمله به هدف در حین حرکت یا استفاده از قابلیت Rush، سپر ایجاد می کند.
  • توانایی ها
    • هجوم بردن* “برای مسافت کوتاه سریع بدوید.”
    • تنبیه کننده – آسیب ناشی از حمله غوغا، دامنه حمله و سرعت حرکت را در مدت زمان کوتاهی افزایش می دهد.
  • مهارت ها:
    • تضادها – هنگام آسیب دیدگی یک سپر ایجاد می کند. فقط یک بار در سطح تجربه قابل استفاده است.
    • شانه های یک بازمانده * – هر بار که یک حمله غوغا ضبط می شود مقداری آسیب را التیام می بخشد.
    • تهدید کند – سرعت حرکت هدف را در مدت زمان کوتاهی کاهش می دهد.

The Warrior جنگنده کلاسیک خط مقدم شماست که به میل خود دشمنان را هک و نابود می کند. این یک ساختار ساخته شده برای بازیکنانی است که ترجیح می دهند در حین مبارزه با مردم روبرو شوند. هیچ رعد و برق، هیچ شکوه و هیچ شرایطی وجود ندارد، فقط یک سرباز شمشیر (و چند اسلحه) که می خواهد به الاغش لگد بزند.

Rush یک توانایی عالی برای افزودن کمی تحرک به کارنامه Warrior است، اما کبودی کلاس به این معنی است که باز کردن Punisher برای بازیکنانی که در غوغا هستند بسیار بهتر عمل می کند. با مهارت Threaten ارتباط برقرار کنید، که سرعت هدف را کاهش می‌دهد، و به چپ و راست گل می‌زنید.

طلسم تخصص شعبده باز است.
طلسم تخصص شعبده باز است.

جادوگر

  • یک ویژگی بارز: تقویت جادویی
    • هر بار که جادوگر اسلحه خود را برای ضرب و شتم سرد ارتقا می دهد، آسیب ناشی از Materia افزایش می یابد. اثرات آتش سوزی، کولاک و رعد و برق تشدید می شود. MP سریعتر بهبود می یابد.
  • توانایی ها:
    • میدان محرمانه * – ناحیه ای ایجاد می کند که بازیابی MP و نرخ خنک کننده را در مدت زمان کوتاهی افزایش می دهد. هر بازیکنی در میدان نبرد که وارد منطقه می شود، امتیازاتی را دریافت می کند.
    • ترانس – هزینه MP را کاهش می دهد در حالی که سرعت بازیابی MP را افزایش می دهد. همچنین سطح ماده و سرعت حرکت را به طور موقت افزایش می دهد.
  • مهارت ها:
    • زهکشی ضروری – هر بار که یک قتل ماتریا ثبت می شود، مقداری آسیب را التیام می بخشد. همچنین زمان بازیابی MP را زمانی که ویزارد آسیب دیده است کاهش می دهد.
    • ریخته گری دقیق* – شانس ضربه انتقادی در حمله با ماتریا را افزایش می دهد.
    • دوباره احیا کن – مقدار HP بدست آمده با Healing Matter را افزایش می دهد.

یین به یانگ جنگجو، جادوگر بر روی طلسم کردن تمرکز می کند تا آسیب خود را به درستی جبران کند. با تشدید آسیب‌ها و اثرات از ویژگی تقویت جادویی، جادوگران می‌خواهند با استفاده از مواد موجود در اطراف میدان نبرد از خود دور بمانند و آسیب وارد کنند.

در حالی که Arcane Field یک توانایی قوی برای کلاس است، این واقعیت که هر کسی می تواند از آن استفاده کند ارزش آن را محدود می کند مگر اینکه تنها باشید. پس از باز شدن قفل آن برای دائمی ترین علاقه مندان، به حالت ترنس بروید، سپس آن را با Casting دقیق یا Etheric Drain برای یک جادوگر واقعا قدرتمند ترکیب کنید.

نینجا به سرعت و چابکی متکی است.
نینجا به سرعت و چابکی متکی است.

نینجا

  • یک ویژگی بارز: آکروبات
    • پس از سقوط پارکور یک پرش دوبل یا پرش اضافی دریافت می کند.
  • توانایی ها:
    • تعویض تیغه – در صورت فعال شدن، اگر بازیکن چاقویی را که با دشمن یا جسمی در تماس است پرتاب کند، بازیکن بلافاصله به محلی که چاقو با آن تماس پیدا کرده است خم می شود.
    • کریا * – نینجا برای مدت کوتاهی نامرئی می شود و به عنوان یک شعله سبز برای سایر بازیکنان ظاهر می شود. یک نینجا نمی تواند در حالی که نامرئی است به اشیاء حمله کند یا از آن استفاده کند.
  • مهارت ها:
    • در رفتن – هنگامی که در منطقه خطر هستید سرعت را افزایش می دهد.
    • لایت فوت – صدای قدم های نینجا را کاهش می دهد.
    • عقب نشینی * – سرعت حرکت را برای مدت کوتاهی هنگام دریافت آسیب افزایش می دهد.

چابک و سریع، سبک نینجا رشد می کند، دشمنان را با بیرون آمدن از ناکجاآباد غافلگیر می کند تا آسیب وارد کند و سپس بلافاصله عقب نشینی کند. هر توانایی یا مهارتی که برای استفاده از نینجا انتخاب می کنید، روی تحرک تمرکز می کند، بنابراین اگر ترجیح می دهید در جنگ پایین بیایید، ممکن است این برای شما مناسب نباشد.

توانایی تعویض تیغه برای نینجاها عالی است و به آن‌ها اجازه می‌دهد فوراً مسافت‌های بزرگ را فقط با پرتاب چاقو بپیچند. جفت شدن با Lightfoot، اگر تمرکز هجومی دارید یا برای یک رویکرد دفاعی تر عقب نشینی می کنید، نینجا شما را تقریبا غیر قابل لمس می کند.

راهب به همان اندازه آسیبی که وارد می کند التیام می بخشد.
راهب به همان اندازه آسیبی که وارد می کند التیام می بخشد.

راهب

  • یک ویژگی بارز: قدرت درونی
    • هر بار که راهب آسیب می بیند، به طور خودکار درصد کمی از آنها را درمان می کند. هنگامی که یک مسابقه، زمانی که سلامت راهب به 20٪ می رسد، سلامتی بازسازی می شود و تمام حملات غوغا در مدت زمان کوتاهی به ضربات مهم تبدیل می شوند.
  • توانایی ها:
    • میدان چاکرا – ایجاد منطقه ای که سم و اچ پی را برای راهب و هم تیمی هایش شفا می دهد.
    • منوال * – ایجاد دیوار ایستا برای مدت کوتاه یا تا زمانی که مقدار مشخصی آسیب دریافت شود. هر بازیکن می تواند از دیوار به عنوان محافظ استفاده کند.
  • مهارت ها:
    • قدرت بیدار شده – میزان سلامتی که به طور خودکار توسط نیروی درونی بازیابی می شود را افزایش می دهد.
    • چاکرای آزاد شده – در صورت دریافت مقدار زیادی آسیب به یکباره، HP را بلافاصله بازیابی می کند. فقط یک بار در سطح تجربه قابل استفاده است.
    • مشت زالو* – هنگامی که راهب با حمله غوغا به دشمن آسیب وارد می کند، بخش کوچکی از HP را برنده می شود.

راهب ایده اولین سرباز برای یک تانک است که فقط استقامت بالا را با درمان تقریباً جهانی جایگزین می کند. کسب سود از این امر و طول عمر در نبردی که به ارمغان می آورد، کلید موفقیت کلی راهب است.

ترکیبی از مهارت مشت زالو و ویژگی قدرت درونی راهب را برای هر حمله موفقیت آمیز راهب و دشمن درمان می کند. چارک فیلد را در مخلوطی بیندازید که حتی بیشتر شفا می‌دهد و راهب می‌تواند با سلامتی بیشتر از آنچه که شروع کرده مبارزه را ترک کند. .

تکاور با سلاح ها و نبردهای راه دور پیشرفت می کند.
تکاور با سلاح ها و نبردهای راه دور پیشرفت می کند.

تکاور

  • یک ویژگی بارز: کارشناس مهمات
    • محدودیت حمل مهمات و مقدار مهمات یافت شده روی زمین را افزایش می دهد. زمان شارژ مجدد 20 درصد کاهش می یابد.
  • توانایی ها:
    • قضاوت * – ناحیه نزدیک اطراف رنجر را اسکن می کند و بازیکنان دشمن، هیولاها و جلوه ها را علامت گذاری می کند.
    • کنترل “کنترل Slug-Ray دشمن را در دست بگیرید و منطقه را شناسایی کنید.”
  • مهارت ها:
    • حس تیز – نقطه مثبت دشمن هر زمان که در محدوده تیرانداز ظاهر شود آشکار می شود.
    • صدا خفه کن – صدای تولید شده توسط تیراندازی را کاهش می دهد.
    • چشم تک تیرانداز * اگر هدف تکاور دشمنی را پیدا کند و چند ثانیه روی آن بماند، آن دشمن علامت گذاری می شود».

همانطور که از نامش پیداست، رنجر یک متخصص مسافت های طولانی است و سلاح ها و سایر سلاح ها را به حملات غوغا ترجیح می دهد. کسانی که از بازی های تیراندازی دیگر به The First Soldier می آیند باید در ابتدا Ranger را امتحان کنند، زیرا مطمئناً مناسب ترین خواهد بود.

ویژگی Ammunition Expert به رنجر تقریباً نامحدود مهمات می دهد، در حالی که توانایی ارزیابی و مهارت Sniper’s Eye دشمنان را برای چیدن آماده می کند. مطمئن شوید که دشمنان خود را دور نگه می دارید و رنجر مشکلی برای گلزنی ندارد.

اژدها از آسمان به عنوان بزرگترین سلاح خود استفاده می کند.
اژدها از آسمان به عنوان بزرگترین سلاح خود استفاده می کند.

اژدها

  • یک ویژگی بارز: شکارچی آسمانی
    • اژدها می تواند هنگام پریدن از مسافت های طولانی سر بخورد. حمله پرش طول حمله غواصی را آغاز می کند.
  • توانایی ها:
    • خیرخواهی اژدها – سرعت را در مدت زمان کوتاهی افزایش می دهد. با افزایش سرعت، حملات غوغا MP را از دشمنان جذب می‌کنند، به خونریزی آسیب می‌رسانند و در صورت کشته شدن دشمن، HP را بازیابی می‌کنند.
    • پرش بلند* – اژدها بالاتر از حد معمول می پرد و در مسیر برگشت به پایین شروع به سر خوردن می کند.
  • مهارت ها:
    • دیوار هوا * – هنگامی که دشمن در زیر اژدها قرار دارد، آسیب ناشی از سلاح گرم را کاهش می دهد.
    • خشم اژدها فوراً هر دشمنی را که به اژدها آسیب وارد می کند علامت بزنید. حمله به دشمن مشخص شده نیز MP آنها را کاهش می دهد.
    • نوسان گسترده – دامنه حملات ترکیبی یک اژدها را در یک غوغا افزایش می دهد.

جدیدترین سبکی که در First Soldier ظاهر می شود، جذابیت اصلی اژدها، تحرک هوایی آنها است، زیرا آنها می توانند بالاتر از دیگران بپرند در حالی که با هر پرش به سمت زمین می لغزند. حمله غواصی Sky Predator همچنین دشمنان را به ویژه در روزهای اولیه این سبک دستگیر می کند.

ترکیب پرش ارتفاع / دیوار هوایی یک مجموعه پیش‌فرض قوی است که به Dragoon اجازه می‌دهد به قابلیت‌های هوایی خود دسترسی داشته باشد در حالی که آسیب کمتری از سلاح‌های دوربرد متحمل می‌شود. با این حال، توانایی Dragon’s Favor قابل بررسی است، به خصوص با افزایش حملات غوغا.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.