
مایک اسپانو، مدیر هنری High On Life طی مصاحبه ای با مجله GamesRadar اعلام کرد که دلیل اصلی بازی High On Life کند شود عناوین God Of War و Call of Duty در ماه اکتبر حضور داشتند و ما این کار را انجام دادیم زیرا High on Life ممکن بود در بین آنها گم شود. در غیر این صورت بازی هیچ مشکل فنی ندارد و به بهترین شکل ممکن اجرا می شود.
طبق آخرین اخبار بازی، عنوان بالای زندگی این اثر در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط خالق مجموعه تلویزیونی ریک و مورتی، جاستین رویلند طراحی و اجرا شده است. بازی های قبلی استودیو سازنده این عنوان یعنی Squanch Games با انتشار بازی Trover و مناسبت های دیگر توانستند شهرت بالایی برای خود به دست آورند و فرصت خوبی برای ساخت بازی High on Life فراهم شد.
اما سازندگان برای از دست ندادن بازی مورد انتظار و هیجان انگیز High on Life در بازار داغ و شلوغ ماه اکتبر (آبان ماه) این بازی را با یک ماه فاصله عرضه خواهند کرد. سازندگان این عنوان در مصاحبه ای اعلام کردند که تاخیر در انتشار بازی ها یک اتفاق جهانی است که اغلب در صنعت بازی های ویدیویی اتفاق می افتد. هر چند گاهی دلیل تأخیر آنها ذکر نشده است.
دلیل تاخیر در بازی High on Life
سازندگان همچنین اضافه کردند که معمولاً طرفداران علاقه ای به تاخیر در بازی مورد علاقه خود ندارند، اما باید با این واقعیت روبرو شوند که هیچ استدلالی برای پیروزی High on Life در ماه اکتبر وجود ندارد. اسپانو همچنین اضافه کرد که این تاخیر به بازی آسیبی نمی رساند، اما تیم سازنده می تواند بدون استرس و با خیالی آسوده پولیش نهایی را انجام دهد.
دلیل دیگری که اسپانو ممکن است به آن اشاره نکند میتواند در دسترس بودن بازیهای زیادی از جمله Persona 5 Royal، Scorn و Signalis در سرویس Game Pass باشد. زیرا بازی های On Life نیز از لحظه انتشار در سرویس Xbox Game Pass قرار خواهند گرفت. با این حال، به گفته سازندگان این عنوان، ماه دسامبر (آذر) از همه نظر برای انتشار بازی High on Life بهتر است و Squanch Games نیز به آن اطمینان کامل دارند. High on Life قرار است در 13 دسامبر (22 دسامبر 1401) برای پلتفرم های PC، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر شود.
منبع: gamerant