
او تقریباً هر هفته چیز جدیدی به ارمغان می آورد سرنوشت 2چه ضربات تاریخ، فعالیتهای جدید یا ترکیبهای جدید جالب از عناصر که به بازیکنان اجازه میدهد در Crucible یکدیگر را خراب کنند. Iron Barter نمای هفتگی ما از آنچه در دنیای Destiny اتفاق می افتد و مروری کوتاه بر آنچه در منظومه شمسی توجه ما را به خود جلب می کند است.
آخرین پست وبلاگ این هفته در Bungie یک هیولا بود. بهروزرسانی پنجشنبه Bungie در مورد وضعیت بازی و جامعه، و همچنین بررسی دورهای محتوای آینده، شامل نزدیک به 9000 کلمه، از جمله تغییرات در Exotics، اطلاعات Gambit، اصلاحات Glaives و تغییرات در کهن الگوهای سلاح. اطلاعات جالب زیادی در آنجا وجود دارد و شما حتما باید نگاهی به آن بیندازید – فقط مطمئن شوید که چند ساعت آن را پاک کنید تا تغییرات تدریجی در آمار اسکالر اسلحه را درک کنید. به نظر می رسد که بازی های ویدیویی در واقع بیشتر برای ریاضیات هستند.
با این حال، تغییراتی که بسیار جالب هستند و احتمالاً تأثیر زیادی خواهند داشت، تغییراتی در نبرد هوایی در Crucible است. واقعاً به نظر می رسد که بانجی برای جلب توجه بازیکنان Hunter، با استفاده از چکمه های عالی و مضحک ST0MP-EE5 Exotic و بیرون انداختن از بالای سر همه، به سادگی نحوه مبارزه خود را هنگام دویدن در هوا کاملاً تغییر می دهد. در مورد راه طولانی برای nerf صحبت کنید.
توضیح سریع و کثیف تغییرات این است که Bungie آمار را برای اثربخشی سلاح در حالی که شما در هوا هستید تنظیم می کند. در حال حاضر، اگر اسلحهها به هوا شلیک کنند، جریمهای برای دقت دریافت میکنند، اما کمکی را هدفگیری نمیکنند، و میتوانید با تخصصهایی مانند مد Icarus Grip یا پاداش Warlocks’ Heat Rises، این جریمه را کاهش دهید. از فصل آینده، نبرد هوایی مجدداً طراحی میشود تا بخشی از تجهیزات ساختمانی باشد که میتوانید در آن تخصص داشته باشید، و تحریمهای اسلحه تعدیل میشوند – جریمههای دقت به طور کلی کاهش مییابد، اما در عوض کمکهای هدف حذف خواهند شد. با این حال، شخصیت خود را برای “Air Efficiency” مشخص کنید و سلاح های شما در زمانی که خارج از زمین هستید بهتر عمل می کنند و دقیق تر می شوند.
YouTuber Fallout Plays توضیح خوبی درباره معنای واقعی تغییر دارد، اما این به این ایده مربوط می شود که تیراندازی در هوا عموماً قابل دوام تر خواهد بود، به شرطی که هدف خوبی داشته باشید. به نوعی، کاری که بانجی انجام می دهد، نبرد در هوا را کمی بیشتر منعکس کننده واقعیت می کند. هدف شما در حال حاضر تحت تأثیر این واقعیت است که شما در حال پرواز در هوا هستید، بنابراین بازی مجازات مصنوعی و پشت صحنه کمتری برای این تیراندازی هوایی خواهد داشت.
هر چه بیشتر شخصیت خود را حول یک نبرد هوایی بسازید، اعداد بهتری هم برای دقت در هوا و هم کمک به هدف گیری در هوا خواهید داشت. بدون فرو رفتن بیش از حد در علفهای هرز، دقت هوای شما با سرمایهگذاری در بهرهوری هوا بسیار سریع بهبود مییابد، در حالی که کمک هدف گیری شما مجازات کمتری دارد. هنگامی که به اوج بهره وری هوا رسیدید، همان دقت و کمک هدف گیری را در زمین خواهید داشت. نتیجه، البته، این است که پرواز در اطراف، مقابله با آن را بسیار سختتر میکند و اغلب به شما اجازه میدهد تا بازیکنان دیگر را قبل از اینکه متوجه شوند در حال شلیک به آنها هستید، بکشید.
چیزی که در مورد این به طور کلی عالی است این است که Bungie یک آیتم را از نبرد PvP Destiny 2 به یک وضعیت بالاتر ارتقا می دهد و آن را بیشتر به شخصی سازی واقعی وابسته می کند. تلاش مداوم برای تخصص در ساخت و بارگیری، Destiny 2 را بهتر و بهتر کرده است زیرا Bungie به گسترش گزینه های خود ادامه می دهد. اکنون آمادهسازی خود برای جنگیدن خوب در هوا یک تخصص ممکن است، چیزی که میتوانید برای آن یک انتخاب عمدی انجام دهید که فراتر از تجهیز یک مد Icarus Grip یا انتخاب درخت بالایی برای زیر کلاس Dawnblade است.
وادار کردن بازیکنان به فکر کردن واقعاً در مورد طراحی نبرد هوایی خود به این معنی است که Bungie تعداد افرادی را که می توانند بطور معمولی خود را به گونه ای آزاردهنده به هوا پرتاب کنند کاهش می دهد – به عبارت دیگر بازیکنان ST0MP-EE5. طبق گفته Bungie، حدود 40٪ از بازیکنان Hunter از ST0MP-EE5 در Crucible استفاده کرده اند، و از آنجایی که تعداد شکارچیان از هر کلاس دیگری بیشتر است، این بدان معناست که افراد زیادی با تفنگ به اطراف می پریدند.
بازیکنان Destiny همیشه نگران این نیستند که Bungie تغییراتی را در پسزمینه ایجاد کند تا عناصر خاصی از بازی را باطل کند، بهخصوص زمانی که مردم با آنها سرگرم میشوند، اما حداقل من منطق را در این میبینم که تعداد زیادی از افراد به یک شکل بازی کنند. زمانی که یک اسلحه یا یک زره خاص آنقدر مسلط می شود که استفاده از چیز دیگری سخت می شود، برای هر کسی که درگیر است، چندان سرگرم کننده نیست. این تعداد زیادی از شکارچیانی که از همان مجموعه چکمهها در Crucible استفاده میکنند، واقعاً بازی کردن با یا علیه این افراد چقدر لذت بخش است.

بنابراین فکر میکنم درست است که ST0MP-EE5 به nerf نیاز داشت، اگرچه لزوماً فکر نمیکنم که تغییرات در هوا تقریباً به اندازه برخی دیگر چکمهها را از بین ببرد. بله، تیراندازی به سمت مردم در حالی که در هوا هستید یک عنصر کلیدی از زندگی ST0MP-EE5 است، اما اغلب شلیک مستقیم به سمت فردی که هنگام پرواز بر فراز سر دیوانه میشود، یا در جایی که هیچکس انتظارش را نداشت که شما را در آن جا میافتد بسیار زیاد است. با تشکر از پرش های مسخره شما جادوگران این کار را با قایقرانی و جنگیدن در هوا انجام می دهند، نه شکارچیان. علاوه بر این، با ST0MP-EE5، اغلب خود را به سمت حریف خود پرتاب میکنید که باعث سردرگمی و غلبه بر او میشود، یا سعی میکنید با تفنگ برای چیزی شبیه به مانور ضربتی Goomba نزدیک شوید. این چیزها هنوز قابل اجرا هستند (اگرچه تفنگ ها نیز حمله هوایی قابل توجهی دارند) و بنابراین من این احساس را دارم که استفاده از ST0MP-EE5 تقریباً به همان اندازه که در نگاه اول به نظر می رسد کاهش نمی یابد.
با این حال، هر چیزی که انتخاب بیشتری را در Destiny 2 فراهم کند، ایده خوبی است، و به نظر میرسد که ترفندهای Airborne Effectiveness، انتخابی معنادار به برخی از بازیکنان اضافه میکنند، بدون اینکه بر ما که واقعاً علاقهای به پرواز ندارند، سنگینی کنند. به طور کلی، من تغییراتی مانند این را دوست دارم که باعث می شود زمان بیشتری را صرف فکر کردن به شخصیت و آمار آنها کنید. Bungie همان کار را، تا حدی کمتر، با آمار “سوسو زدن” انجام می دهد – مقادیری که جزئیات تغییر دید شما را هنگام گرفتن عکس نشان می دهد. لرزش بد است زیرا به این معنی است که تیراندازی به هدف شما لعنتی میزند، که تیراندازی به فرد یا موجود بیگانهای را که شما را میکشد دشوار میکند. همراه با تغییرات در نبرد هوایی، Bungie همچنین راههای جدیدی را برای تنظیم در برابر سوسو زدن معرفی میکند: آمار پایداری سلاح اکنون بر میزان سوسو زدن شما در زیر آتش تأثیر میگذارد، و این ویژگی را بهطور قابل توجهی مهمتر از قبل میکند، و انعطافپذیری نیز لرزش شما را تعیین میکند. این احساس برای بسیاری از مجموعه ها مهم تر است.
زمانی را در Destiny به یاد میآورم که بسیاری از این اعداد اصلاً مهم نبودند، قبل از اینکه بتوانید به طور منطقی شارژ کنید و به عقب برگردید، زمانی که زرهی که در بازی میپوشید اهمیت چندانی نداشت زیرا هیچ چیز آنقدر سخت نبود که شما را در شرایط دشوار قرار دهد. انتخاب به نظر می رسد که Airborne Effectiveness یک تغییر بزرگ است که درها را به جای بسته کردن باز می کند، و همچنین توانایی تعیین مشخصات برای کاهش لرزش. من دوست دارم وقتی Bungie به شما این فرصت را می دهد که در کارها تخصص داشته باشید، نقش خاصی در تیم داشته باشید و برای بازی کردن به روشی که دوست دارید پاداش بگیرید. (همچنین به ستون اخیر من در Gambit و آنچه با حذف Gambit Prime از دست دادیم مراجعه کنید.) اگر در نهایت قابلیت ST0MP-EE5 را برای انجام هرچه بیشتر با این سفارشی سازی از دست بدهیم، عالی است.
فقط امیدوارم بانجی Warlocks را در Crucible آزاردهنده تر نکند. به عنوان یک بازیکن اصلی شکارچی، این احساس وجود دارد که هر بار که چیزی باحال به دست می آوریم، پاهایمان از زیر ما به بیرون پرتاب می شود. در همین حال، جادوگران بر روی گوزهای ساخته شده از آتش به سوی پیروزی پرواز می کنند. تو می تونی گهگاهی این بچه ها رو اذیت کنی، بانجی.