منو سایت

تولید The Last of Us Part 1 تحت فشار نبود

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
تولید The Last of Us Part 1 تحت فشار نبود

طبق آخرین اخبار منتشر شده از بازی، پس از اینکه Naughty Dog با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر پایان ساخت بازی The Last FS Part 1 را اعلام کرد، یکی از اعضای این استودیو با انتشار توییتی اعلام کرد که این بازی توسط ما در حال انجام است. قسمت 1 صدای جیر جیر و تنش کاری وجود نداشت.

به مناسبت اتمام بازسازی The Last of Us و به اصطلاح Golding این اثر مورد انتظار، Anthony Vaccaro که به عنوان طراح ارشد محیط در تیم سازنده بازی حضور داشت، روند تولید را توضیح داد. به گفته وی، Last FS Part 1 در طول 13 سال فعالیت حرفه ای خود در چندین استودیو، اولین بازی است که تولید آن بدون هیچ تنش کاری و بحران به پایان رسیده است.

آنتونی واکارو در ادامه در توییت خود نوشت: “کارهای زیادی باید انجام می شد تا به کیفیت The Last of Us Part 2 دست یابیم. اما ما به تغییرات بزرگی که برای حفظ سلامت کارمندان خود ایجاد کرده ایم افتخار می کنیم. استودیو.”

ساخت بازی The Last of Us Part 1 Last FS

بسیاری از بازی ها تحت کرانچ توسعه یافته اند

در صنعت بازی‌های ویدیویی که بحران در آن امری عادی است، استودیو Naughty Dog به دلیل تحت فشار قرار دادن کارکنان خود در ماه‌های منتهی به انتشار، بدنام است. در سال های اخیر بسیاری از اعضای این استودیو از شرایط نامناسب کاری صحبت کرده اند و حتی گزارشی منتشر شده که وضعیت نامناسب این استودیو را نشان می دهد. Naughty Dog تنها استودیویی نیست که کارکنان خود را تحت فشار کاری قرار می دهد و بسیاری از شرکت ها و استودیوهای بزرگ در صنعت بازی های ویدیویی این کار را بارها در طول تاریخ خود انجام داده اند.

نظر شما در مورد شرایط تولید The Last of Us Part 1 چیست؟ آیا به نظر شما عدم تنش کاری و بحران در روند ساخت بازی Last FS Part 1 منجر به بهبود شرایط کارمندان سایر استودیوها و شرکت ها می شود؟ افکارتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt