منو سایت

  • خانه
  • اخبار بازی
  • توسعه دهندگان Starfield در مورد عناصر RPG جدید، سیستم متقاعدسازی بحث می کنند و ماهیت وجود را زیر سوال می برند

توسعه دهندگان Starfield در مورد عناصر RPG جدید، سیستم متقاعدسازی بحث می کنند و ماهیت وجود را زیر سوال می برند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
توسعه دهندگان Starfield در مورد عناصر RPG جدید، سیستم متقاعدسازی بحث می کنند و ماهیت وجود را زیر سوال می برند

توسعه دهندگان Starfield در مورد عناصر RPG جدید، سیستم متقاعدسازی بحث می کنند و ماهیت وجود را زیر سوال می برند

استودیو Bethesda Game بازی بزرگ بعدی خود، Starfield را در نوامبر امسال عرضه می‌کند. پیش از این، سازنده اخبار بازی نقش آفرینی علمی تخیلی در سری خود “Into the Starfield” را منتشر می کرد و آخرین قسمت آن قبلا منتشر شده است. این اپیزود با عنوان Made For Wanderers، کارگردان بازی، تاد هاوارد، مدیر طراحی، امیل پالیارولا، ویل شن، طراح کوئست اصلی، و ایستوان پلی، کارگردان هنری، در مورد چگونگی تلاش استارفیلد برای انجام تکامل بعدی بازی‌های RPG صحبت می‌کنند.

به طور خاص، توسعه دهندگان در مورد اینکه چگونه Starfield به بازیکنان “آزادی ایجاد سفر فضایی خود را می دهد” صحبت می کنند.

هاوارد در این ویدیو می گوید که استارفیلد به بازیکنان این فرصت را می دهد که «پس زمینه، ویژگی ها» و تعریف شخصیت شما، «همه این آمار» را ببینند و بیشتر بدانند.

“من فکر می کنم بازی های زیادی وجود دارند که کارهایی را انجام می دهند که مردم برای آن آماده هستند، کاری که بسیاری از کارهایی را انجام می دهد که بازی های نقش آفرینی قدیمی تر و هاردکور انجام می دهند – برخی از کارهایی که ما انجام می دهیم. استفاده شده انجام دادن – انجام دوباره آنها به روشی جدید “، او افزود.

Pelly در این ویدئو می گوید که دارایی های فن آوری Starfield “بسیار متعادل” است. این شامل اسکن های صورت و بدن بر اساس مدل های دنیای واقعی است، شبیه به نحوه استفاده از فتوگرامتری برای مناظر خود. “این فقط به ظاهر بازیکن شما و همه اینها مربوط نمی شود. ما می خواهیم تمام تعاملات شخصی با NPCها و سایر شخصیت های بازی تا حد امکان تأثیرگذار باشد و به همین دلیل است که باید باور کنید که این افراد واقعی هستند.

همچنین در این ویدیو، هاوارد گفت که بازی‌های بتسدا به دلیل ایجاد فرصت‌های داستان‌گویی برای بازیکنان فراتر از آنچه بتسدا طراحی و تصور کرده است، شناخته می‌شود و استودیو با استارفیلد به آن متکی است. هاوارد می‌گوید: «به نظر می‌رسد که مهم نیست که چه داستانی بنویسیم، داستانی که بازیکنان به یکدیگر می‌گویند همان چیزی است که بیشتر به آن فکر می‌کنند و دوستش دارند.

با Starfield Bethesda، شما واقعاً به احساس شخصیت های همراه در بازی در مورد شخصیت خود “تکیه” می کنید. بازی همچنین دارای یک سیستم متقاعدسازی مکالمه است، شبیه به Oblivion، که در آن بازیکنان باید خطرات آنچه را که به شخصیت های دیگر می گویند را ارزیابی کنند تا به نتیجه عالی دست یابند. شن گفت: “ما نمی خواستیم سیستمی باشد که قطعا حرف درستی برای گفتن داشته باشد.”

استارفیلد از جهاتی یک بازی فضایی است و هاوارد گفت که امیدوار است بازیکنان سؤالات بزرگی در مورد ماهیت مکان خود در جهان مطرح کنند: “در پایان، ما می خواهیم بازیکنان سفر خود را بگویند، اما سپس به گذشته نگاه کنید. … سوالات بزرگ را می پرسیم. چرا همه اینجا هستیم؟ به کجا منتهی می شود؟ و آینده بشریت چیست؟”

قسمت دیگری از Into the Starfield در ماه های آینده منتشر خواهد شد.

Starfield برای عرضه در تاریخ 11 نوامبر 2022 برای Xbox Series X | S و PC برنامه ریزی شده است. این بازی در روز اول Xbox Game Pass مانند همه بازی های مایکروسافت در صفحه اول در دسترس خواهد بود.

پس از استارفیلد، استودیوی بازیسازی بتسدا در آینده ای The Elder Scrolls VI را راه اندازی خواهد کرد. هیچ تاریخ عرضه ای اعلام نشده است و تاکنون هیچ گیم پلی بازی ندیده ایم.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.