منو سایت

  • خانه
  • اخبار بازی
  • توسعه دهندگان بازی که از ابتدا به کسب درآمد فکر نمی کنند احمق هستند

توسعه دهندگان بازی که از ابتدا به کسب درآمد فکر نمی کنند احمق هستند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
توسعه دهندگان بازی که از ابتدا به کسب درآمد فکر نمی کنند احمق هستند

جان ریچیلو، مدیر عامل یونیتی، صاحب امتیاز موتور بازی سازی یونیتی، در حاشیه نشست خرید IronSource در مورد موضوعات مختلف صحبت کرد. وی به بازی سازانی اشاره کرد که از موتور یونیتی استفاده می کنند و از ابتدا برنامه مشخصی برای درآمدزایی ندارند و در مرحله آخر به چنین چیزی فکر می کنند. او معتقد است این افراد “احمق های لعنتی” هستند که به خود آسیب می زنند.

به گزارش پارسی گیم، یونیتی اخیرا با IronSource ادغام شده است که یک ابزار مهم درآمدزایی و درآمدزایی برای توسعه دهندگان بازی های موبایلی است. خرید این شرکت با انتقاد کارمندان مواجه شد و برخی گفتند که یونیتی در حالی که تصمیم به خرید شرکت جدید گرفته بود کارمندان خود را اخراج می کرد. مدیر عامل یونیتی در گفتگو با PocketGamer دلیل خرید این شرکت جدید را توضیح داد.

این پیشنهاد که کسب درآمد و روش کسب درآمد از بازی را باید از ابتدا در نظر گرفت برای اکثر سازندگان بازی جالب نیست و بسیاری احساس می کنند آزادی عمل از آنها سلب شده است. Riccitiello معتقد است هیچ توسعه‌دهنده‌ای در این سیاره وجود ندارد که از دیدن موفقیت یک بازی و یادگیری روش جدیدی برای تغییر بازی و کسب درآمد از آن خوشحال نشود. وی در ادامه افزود:

فراری و چندین خودروساز بزرگ هنوز هم از مدل سفالی برای طراحی خودروها استفاده می کنند. چندین نفر در صنعت بازی همین کار را می کنند و برخی از آنها واقعاً مورد علاقه من هستند. آنها زیباترین و باهوش ترین و در عین حال احمق ترین مردم هستند. من بیشتر از همه در صنعت بازی بوده ام و قبلاً این بود که توسعه دهنده بازی خود را به ناشر تحویل می داد و آن را مجبور به فروش می کرد. در حالی که قبلا هیچ تعاملی وجود نداشت.

مدیر عامل Unity موتور Unity

نظرات مدیر عامل یونیتی در مورد صنعت بازی

مدیر عامل یونیتی در ادامه افزود این فلسفه کسب و کار در اکثر هنرها کاربرد دارد و از همه این افراد تشکر و احترام می کند. او معتقد است که صنعت بازی به درگیری بین افراد با فلسفه های قدیمی و از سوی دیگر افراد با تفکر جدید برای خلق یک محصول موفق تبدیل شده است. من یک هنرمند موفق را نمی شناسم که به نظر بازیکن اهمیتی نمی دهد. اینجاست که بازخورد وارد می شود و آنها می توانند آن نظرات را رد کنند. اما اینکه بگویم نمی‌خواهم چیزی در مورد آن بدانم (کسب درآمد) تصمیم درستی نیست.”

آقای ریچیلو در پایان به بازی‌سازانی اشاره کرد که به نظر و بازخورد بازیکنان اهمیتی نمی‌دهند و معتقد است که نمونه‌های زیادی را دیده است که به راحتی شکست خورده‌اند. ادغام با IronSource به یونیتی اجازه می دهد تا درآمد ایجاد کند و ارزش شرکت را به 4 میلیارد دلار افزایش دهد.

منبع: VGC