
یکی از توسعه دهندگان Sonic Origins از سگا ابراز ناامیدی کرد و ادعا کرد که سگا “تغییرات عمده ای را در مونتاژی که Headcannon ارائه کرده بود انجام داده است – که منجر به “اشتباهات وحشیانه” شد.
سایمون تاملی از Headcannon به توییتر رفت تا نارضایتی تیم سازنده از نسخه نهایی بازی را اعلام کند. تاملی گفت که آنها تصدیق میکنند که مونتاژی که به سگا داده شده بینقص نبوده است، اما گفت: «آنچه در Origins وجود دارد، آن چیزی نیست که ما به آن منتقل کردیم».
تاملی در ادامه وضعیت توسعه را توضیح داد و گفت که این یک محدودیت زمانی بزرگ است و استودیو مجاز به انجام تعمیرات اساسی نیست. تاملی نوشت: “ما درخواست کردیم تا تنظیمات عمده ای را در نزدیکی ارسال انجام دهیم، اما به دلیل قوانین ارسال و تایید اجازه داده نشد.” «اوایل و بارها در مورد تاخیرها پرسیدیم، اما به ما گفتند امکان ندارد.
این ناامید کننده است. من دروغ نمی گویم و نمی گویم که هیچ مشکلی در آنچه به سگا دادیم وجود نداشت، اما آنچه در Origins است نیز چیزی نیست که ما به آن منتقل کردیم. ادغام برخی از اشتباهات وحشی را معرفی کرده است که منطق متعارف معتقد است مسئولیت ماست – و بسیاری از آنها چنین نیستند.
– مخفی کاری (@HCStealth) 24 ژوئن 2022
تاملی گفت: “من به تیمم به خاطر عملکردشان در چنین فشاری بسیار افتخار می کنم، اما هر یک از ما از وضعیت Origins و حتی جزء Sonic 3 بسیار ناراضی هستیم.” ما قبل از ارسال خیلی از وضعیت او هیجان زده نبودیم، اما خیلی چیزها خارج از کنترل ما بود.»
تاملی اضافه کرد که استودیو حتی پس از پایان دوره او به همه چیز کمک کرد. تاملی گفت: «ما بازخوردهای زیادی را در حین و پس از توسعه برای Origins و ادغام آن با Sonic 3 ارائه کردیم. ما از زمان پایان دوره خود، بسیاری از کارها را برای رفع مشکلات، حفظ سگا و آماده شدن برای بهروزرسانیهای آینده انجام دادهایم.»
تاملی خطرات صحبت کردن را اذعان کرد و گفت که می تواند به رابطه استودیو با سگا آسیب برساند، اما توضیح داد: “توجه زیادی به چیزهایی وجود دارد که هر دو به ما ربطی ندارند و من نمی خواهم از پشت در سکوت بنشینم زیرا مردم می پرسند چرا و چرا و چگونه اتفاقات با محصولی رخ داد که آنها امید و پول زیادی در آن سرمایه گذاری کرده اند.”
Headcannon میخواهد این اشتباهات را اصلاح کند و گفت که استودیو برای اصلاحات و بهروزرسانیها پس از انتشار کمک کرده است. تاملی گفت: «ما هنوز نمی دانیم که این اتفاق می افتد یا خیر.
در توییتهای بعدی، تاملی تصریح کرد که سگا نسخه اشتباهی از بیلد را منتشر نکرد – همانطور که برخی افراد متوجه نشدند – اما تغییرات قابلتوجهی در بیلدی که Headcannon ارائه کرد ایجاد کرد.
تاملی همچنین گفت که استودیو با سگا مبارزه نمی کند. “نه، من با سگا بحث نمی کنم و نه، من صحبت سگا را قطع نکرده ام. این بسیار پیچیده تر از این است. من آماده انجام کارهای بیشتر در شرایط مناسب هستم. تاملی گفت که آیا آنها می خواهند دوباره با من کار کنند یک موضوع جداگانه است.
Sonic Origins بازسازی بازی های کلاسیک است، از جمله Sonic the Hedgehog اصلی، Sonic CD، Sonic 2 و ترکیبی Sonic 3 & Knuckles. قبل از آن، Headcannon روی Sonic Mania کار می کرد که با استقبال خوبی روبرو شد.
ما برای نظر دادن با سگا تماس گرفتیم و در صورت وجود پاسخ به روز رسانی خواهیم کرد.
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.
محصولات مورد بحث در اینجا مستقل از ویراستاران ما انتخاب می شوند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot می تواند سهمی از درآمد را دریافت کند.