
گزارش جدیدی در مورد فرآیند نینتندو در برخورد با Joy-Cons معیوب نشان داد که چگونه مرکز تعمیر که وظیفه تعمیر این کنترلرها را بر عهده داشت به زودی غرق در کار شد. در حالی که نینتندو آمریکا مسئول رسیدگی به درخواستهای تعمیرات مشتریان خواهد بود، شرکتی به نام United Radio مسئول عملیات واقعی ساحل شرقی بود.
رادیو یونایتد که در سیراکیوز، نیویورک مستقر است، به زودی خود را پر از هزاران Joy-Cons دید که هر هفته از خطاهای مختلف رنج می برند. یکی از کارمندان سابق رادیو یونایتد به Kotaku گفت: «در پایان، ما مجبور شدیم یک فضای کاری کاملاً جدید را فقط برای تعمیر Joy-Con ایجاد کنیم.
نینتندو جایگزینهای جدیدی را برای مشتریانی که Joy-Cons خود را بین سالهای 2017 و 2018 ارسال کردهاند، ارسال میکند، اولین سالی که این سوییچ به فروش رسید و پس از آن ادعا شد که United Radio وظیفه تعمیر کنترلکنندههای ارسالی را بر عهده دارد.
برای رسیدگی به حجم Joy-Cons تحویل شده به شرکت، کارمندان آژانس برای کمک به کنترل حجم کار استخدام شدند. مشکل اینجا این بود که بسیاری از این کارگران انگلیسی زبان نبودند، که منجر به مشکلات ارتباطی در یک محیط کاری “استرس” شد. خطاها در طول فرآیند تعمیر اغلب رخ می دهد و جابجایی کارکنان زیاد است.
هنگامی که برای اولین بار راه اندازی شد، انحراف Joy-Con یک مشکل رایج برای کنترلرها بود که در نهایت منجر به شکایت دسته جمعی علیه نینتندو در سال 2019 شد. رئیس نینتندو Shuntaro Furukawa در اوایل سال 2020 بابت این موضوع عذرخواهی کرد و نینتندو در حال حاضر در حال تعمیر Joy- معیوب است. معایب به صورت رایگان. انتظار می رود این اعداد پس از ارسال Nintendo Switch Sports و گزارش در دسترس بودن کنترلرها افزایش یابد. تصادفی افزایش پرتاب
مدل جدید OLED سوییچ شامل همان Joy-Cons در مدل پایه است، اما یک یوتیوببر راهحل شگفتآوری آسانی برای مشکلات دریفت ارائه کرده است. در اخبار دیگر نینتندو، این شرکت ادعاهای مطرح شده از طریق شورای ملی کار مبنی بر اخراج یک کارگر به دلیل تلاش های اتحادیه را رد کرد.