منو سایت

  • خانه
  • اخبار بازی
  • به نظر می‌رسد گیم‌پلی Ghostbusters: Spirits Unleashed 4v1 به نفع The Odd-Man-Out است.

به نظر می‌رسد گیم‌پلی Ghostbusters: Spirits Unleashed 4v1 به نفع The Odd-Man-Out است.

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
به نظر می‌رسد گیم‌پلی Ghostbusters: Spirits Unleashed 4v1 به نفع The Odd-Man-Out است.

به نظر می‌رسد گیم‌پلی Ghostbusters: Spirits Unleashed 4v1 به نفع The Odd-Man-Out است.

من متعجبم که تقریباً اولین تلاشم برای بازی در نقش یک روح در Ghostbusters: Spirits Unleashed را برنده شدم. وقتی صحبت از بازی‌های چند نفره نامتقارن به میان می‌آید، در نقش‌های انفرادی برتری ندارم، اما تقریباً کارگردان خلاق Illfonic، جرد گریتزن، مدیرعامل چارلز برونگارد و معاون بازاریابی و ارتباطات شانون گریتزن را در بازی خودشان شکست دادم. 15 ثانیه تا پیروزی با کلاچ فاصله داشتم.

اکنون چندین احتمال وجود دارد که می تواند پیروزی من را توضیح دهد. آنها ممکن است برخلاف یک بازیکن واقعی به بازی با چهارمین همراه خود که با هوش مصنوعی کنترل می شود عادت نداشته باشند. شاید هر سه بعد از اینکه در جاده بودند و تمام هفته بازی را به مطبوعات نشان می دادند خسته بودند.

در حال پخش: 5 دقیقه بازی Ghostbusters: Spirits Unleashed Pre-Alpha

یا شاید آنها فقط به من رحم کردند و اجازه دادند تقریباً برنده شوم.

دلیلش هرچه که بود، من از تعقیب یک موزه مانند روح شیطانی که اسیرکنندگان احتمالی ام را آزار می داد، با داشتن اشیای بی خطر و پنهان شدن در فضای باز، و پوشاندن آنها با مخاط اگر می توانستند من را پیدا کنند، به شدت احساس می کردم. و در تمام این مدت، من به رویای خود رسیدم که مزاحم مطلق بازدیدکنندگان موزه باشم و آنها را با فریادهای وحشتناک بترسانم. من از آن لذت بردم زیرا عملکردم را خوب انجام دادم – زمانی که در کنار یک بازی نامتقارن که در آن تنها هستم، خیلی بهتر از حد معمول بازی می کردم.

در Ghostbusters: Spirits Unleashed شما به عنوان تیم اصلی شکارچیان ارواح یا به عنوان آخرین طعمه آنها بازی می کنید. یک تیم چهار نفره، شکارچیان ارواح باید پشت سر هم کار کنند تا روح را بیابند، آنقدر بیهوش کنند تا آن را بگیرند و روش های تولد دوباره اش را نابود کنند. روح به تنهایی عمل می‌کند و باید از قدرت مالکیت، انتقال از راه دور و سایر توانایی‌های فراطبیعی خود برای فرار از دستگیری به اندازه کافی استفاده کند تا حضورش بتواند تمام NPC‌ها را در سطحی برای فرار از ترس ترسانده باشد. وقتی مثل یک روح بازی می‌کردم، توانستم از فیلمبرداری آنقدر دوری کنم که آخرین تایمر 90 ثانیه‌ای ظاهر شود – اما همانطور که گفتم، در نهایت با 15 ثانیه باقی مانده دستگیر شدم.

Spirits Unleashed اولین حمله Illfonic به بازی های نامتقارن نیست – این استودیو نسخه های 7v1 Friday the 13th: The Game و 4v1 Predator: Hunting Grounds را توسعه داده است. با این حال، این اولین بار است که سازنده اسکریپت فرمولی را که برای این بازی ها استفاده می کند، برعکس می کند. و در روز جمعه سیزدهم و در شکارگاه یکی تیم را تعقیب می کند در همین حال، Spirits Unleashed می بیند تیم شما باید یک بازیکن انفرادی را شکار کنید.

این تغییر بزرگی نیست، اما – حداقل بر اساس زمانی که اکنون با Spirits Unleashed داشتم – این تجربه را لذت بخش تر کرد. مانند جمعه سیزدهم و Hunting Grounds، Spirits Unleashed این را از نظر قدرت فردی ترجیح می دهد. روح قویتر از هر شبح شکن فردی است. جهنم، یک روح گاهی قوی تر از دو یا سه شکارچی ارواح است که با هم کار می کنند.

اما از آنجایی که شبح طعمه است، نه شکارچی، قدرت آن بر اساس پتانسیل تهاجمی نیست. در عوض، روح به دلیل پتانسیل خود برای حرکت قوی است – سریعتر از شکارچیان ارواح است و توانایی هایی با هدف مخفی کاری، فرار و بقا دارد، نه حمله.

این به طور خودکار باعث می شود که خودتان یک بازیکن باشید. هر چیزی که در اختیار شماست، توانایی شما را برای جلوگیری از شناسایی و جلوگیری از دستگیری حفظ می کند. و از آنجایی که این شکارچی نیست، جای نگرانی نیست که در صورت غرق شدن ناگهانی از یک موقعیت بد فرار کنند. در حالی که بیش از حد تمرکز بر تعقیب تهاجمی طعمه آنها فقط یک هدف دارند، مزیتی که روح نسبت به Ghostbusters دارد که چندین هدف دارند – یافتن و گرفتن روح، از بین بردن ابزار احیای روح و کاهش آسیب به محیط به حداقل ممکن.

با Spirits Unleashed، به نظر می‌رسد Illfonic درک می‌کند که بسیاری هنوز می‌توانند بدون دلیلی جز داشتن بیشتر بر تعداد معدودی غلبه کنند – همه می‌دانند که کار گروهی یک رویا را محقق می‌کند. بنابراین، استودیو میزان کار و ملاحظاتی را که یک فرد باید به آن دستکاری کند، ساده کرد و با تولدهای دوباره به آنها شانس بیشتری داد. این کار ترازو را کمی بیشتر به نفع روح منحرف کرد تا اعداد برتر حریف را متعادل کند و ظاهراً منجر به تجربه کلی متعادل‌تری نسبت به بازی‌های نامتقارن قبلی Illfonic شد.

اگر هیچ چیز دیگری نباشد، تجسم را با ایده روشنی از اینکه چگونه ایلفونیک برای بهبود تجربه مرد عجیب و غریب در بازی های نامتقارن خود گام برداشته است، ترک کردم. بازی در نقش یک روح به‌طور ناامیدکننده‌ای دشوار یا به‌طور خسته‌کننده‌ای آسان به نظر نمی‌رسد، بیشتر به این دلیل که تجربه با نقش‌های اجرایی متعدد محو نمی‌شود. دادن تنها یک هدف به تیم برای دنبال کردن، تمرکز روی نقش و تبدیل آن به تجربه‌ای در دسترس‌تر و در نتیجه لذت‌بخش‌تر، که من نمی‌توانم منتظر باشم تا زمانی که Ghostbusters: Spirits Unleashed برای Xbox Series X | S، Xbox One، PS5 به آن بازگردم. ، PS4 و PC اواخر امسال.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.