بلیزارد تغییرات بزرگی را در Overwatch 2 برای Doomfist و Orisa ترسیم می کند

بلیزارد تغییرات بزرگی را در Overwatch 2 برای Doomfist و Orisa ترسیم می کند

بلیزارد تمام راه‌هایی را که در آن شخصیت‌های Doomfist و Orisa برای Overwatch 2 تغییر می‌کنند، قبل از نسخه بتای PvP بازی روی رایانه مشخص کرده است، و به نظر می‌رسد تغییرات تا حد زیادی هدف بازی را با هم ترکیب می‌کنند.

همانطور که قبلاً اعلام شده بود، Doomfist اکنون یک تانک است و سلامت و دفاع بیشتری را در قالب Power Block دریافت خواهد کرد تا بهتر با نقش جدید خود مطابقت داشته باشد. Power Black یک توانایی جدید است که یک مانع کوچک جلویی ایجاد می کند که وقتی برای جذب حملات استفاده می شود، قدرت توانایی پانچ موشک Doomfist را افزایش می دهد. اگرچه نسخه پایه Rocket Punch آسیب کمتری نسبت به نسخه فعلی‌اش وارد می‌کند، شارژ کردن آن با Power Block به آن امکان می‌دهد دورتر، سریع‌تر سفر کند و آسیب بیشتری وارد کند. قابلیت Upper Doomfist به طور کامل حذف شده است، اما توانایی Slamic Slam او اکنون به عنوان توانایی پرش وینستون عمل می کند. هنگام فرود پس از استفاده از Seismic Slam، Doomfist به دشمنان نزدیک آسیب می رساند و سرعت آن ها را کاهش می دهد. آخرین او، Meteor Strike، نیز تغییرات زیادی را دریافت کرد، که افکت کندتر را به تمام دشمنان ضربه وارد کرد، زمان فعال‌سازی سریع‌تر و آسیب کمتری به دشمنانی که در آستانه ضربه قرار گرفتند، اضافه کرد.

تغییرات Doomfist Overwatch 2

بلیزارد در یک پست جدید در وبلاگ خود در مورد تغییرات گفت: “این نهایی اصلاح شده، همراه با تغییرات آن برای تانک ها، امکان گیم پلی سریع و تاثیرگذار را به عنوان قهرمان آسیب می دهد.” “در حالی که موقعیت‌یابی و ترکیب‌های جدید آن نیاز به ظرافت بیشتری برای کنترل دارد، اما به یک تانک در دسترس‌تر، آزادتر و قدرتمندتر تبدیل می‌شود – در حالی که برای بازیکنان فعلی Doomfist احساس آشنایی دارد.”

اوریسا تغییراتی را در جهت مخالف دریافت کرد. در حالی که Doomfist تبدیل به یک تانکر شد، اوریسا بیشتر به یک جنگنده خط مقدم تبدیل شد و بلیزارد متوجه شد که او در مورد “مبارزات انگشت به انگشت” در حال مبارزه است. برای جبران این، اوریسا سه توانایی جدید به دست می آورد، مجموعه تعریف کننده Defining Barrier خود را از دست می دهد و سلاح اصلی خود را دوباره طراحی می کند.

سلاح اصلی آن اکنون به جای مهمات از سیستم حرارتی استفاده می کند و پرتابه های بزرگتر و آسیب رسان را در فاصله نزدیک شلیک می کند. Energy Javelin یک توانایی جدید برای تیراندازی با مهارت هایی است که بازیکنان می توانند در مقابل دشمنان پرتاب کنند تا آنها را بیهوش کرده و آنها را دفع کنند. اگر دشمن با نیزه به دیوار اصابت کند، آسیب بیشتری وارد می کند. توانایی جدید اوریسا برای چرخاندن نیزه می تواند پرتابه ها را نابود کند، دشمنان را دفع کند و سرعت رو به جلو را افزایش دهد. هنوز هم می تواند از Fortify استفاده کند که اکنون سلامتی موقت می دهد و حرارت سلاح اصلی اوریسا را ​​کاهش می دهد. حتی توانایی برتر اوریسا، Terra Surge، کاملاً جدید است و عناصری از توانایی خود را برای جلوگیری از جذب دشمنان Overwatch 1 قبل از شروع یک حمله مخرب در خود دارد. Terra Surge مانند بازی Ultimate زاریا، دشمنان را در جای خود قفل نمی کند، بنابراین بازیکنان باید به سرعت عمل کنند تا از بهترین فرصت های اوریسا استفاده کنند.

Orsia Overwatch 2 تغییر کرد

براندون برنان، طراح ارشد شخصیت، در یک پست وبلاگ بلیزارد گفت: «ما کار دوباره آن را با حذف مانع اوریسا و توانایی او برای توقف شروع کردیم، اما همچنان فکر می‌کردیم هالت واقعا عالی است. ما ایده Halt را در بازی نهایی جدید اوریسا گنجانده‌ایم و جذابیت از همین جاست.

بلیزارد خاطرنشان می کند که همه تغییرات هنوز در حال انجام هستند و ممکن است تغییر کنند. زمانی که نسخه بتای بسته بازی در تاریخ 26 آوریل عرضه شد، بازیکنان می‌توانند Orisa و Doomfist را برای جابجایی دست اول انتخاب کنند، که شامل شخصیت جدید Sojourn، اقتباس‌هایی برای Bastion و Sombra و شامل قالب جدید بازی 5v5 می‌شود.

GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.