منو سایت

بررسی عملی بازی Battlefield 2042، فصل 1: آتش متمرکز

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
بررسی عملی بازی Battlefield 2042، فصل 1: آتش متمرکز

هفت ماه پس از انتشار اولیه Battlefield 2042، بالاخره فصل اول محتوای چند نفره فقط تیراندازی اول شخص وارد بازی شد. فصل 1: ساعت صفر همراه با تعداد زیادی اصلاحات و اصلاحات و همچنین محتوای جدید است. این نشان می دهد که چگونه توسعه دهنده DICE برای تغییر سبک بازی به روش های قابل توجهی کار می کند، از نحوه نمایش کارت ها گرفته تا اینکه چگونه حرفه ای ها شخصیت خود را در صفحه های پیروزی بعد از بازی منتقل می کنند.

فصل 1 برای همه بازیکنان در 9 ژوئن آغاز می شود، اما GameSpot این فرصت را پیدا کرد که چند ساعتی را با برخی از محتوای جدید اضافه شده خود در رویداد پیش نمایش این هفته سپری کند. این جلسه ما را در Exposure قرار داد، نقشه جدیدی که به Battlefield 2042 می آید و برای همه بازیکنان در دسترس خواهد بود. به نظر می‌رسد که نوردهی لحن متفاوتی با برخی از نقشه‌های دیگر در BF 2042 ایجاد می‌کند، با مکان‌های مختلف و تمرکز بر عمودی بودن که فراتر از چیزی است که قبلاً در بازی دیده‌ایم.

این نمایشگاه در رشته کوه های راکی ​​کانادا برگزار می شود، جایی که رانش زمین بر روی بخشی از یک مرکز نظامی فرو ریخت. نیروهای تحت حمایت روسیه به امید کشف هر گونه راز در داخل حمله می کنند، و با بخشی از پایگاه که به معنای واقعی کلمه توسط یک کوه در حال سقوط از هم جدا شده است، آنها دسترسی زیادی دارند.

از آنجایی که Exposure بر روی یک سنگ قرار دارد، نقاط کلیدی و نقاط ورودی و خروجی وجود دارد که با چتر نجات یا بال قابل دسترسی هستند و خطوط زیپ در سراسر منطقه قرار داده شده است. در بالای نقشه یک منطقه مسطح با سازه‌ها و کانتینرها وجود دارد که دهانه باز زمین لغزش را احاطه کرده است و خطوط طولانی دید را ایجاد می‌کند و پیاده نظام را مجبور می‌کند تا به اطراف بچرخند تا به جایی که از طرف دیگر می‌روند برسند. با این حال، از صخره پرش کنید و می توانید برای حمله به داخل پایگاه که در کوه ها به عنوان لانه ای از ابرشرورها قرار دارد، بلغزانید. در پایین زمین لغزش، آوار و چندین ایستگاه بازرسی برای استفاده در حالت Conquest وجود دارد.

ما هر دو Breakthrough و Conquest on Exposure را بازی کردیم، با حالت اول که از بخش کوچکتری از کارت استفاده می کرد و تعداد بازیکنان را به 64 نفر محدود می کرد. رویکرد Breakthrough کوچکتر نشان دهنده یکی از بزرگترین تغییرات BF 2042 در آینده است. DICE حالت‌های All-Out Warfare خود را از 128 بازیکن قبلی «آزاد می‌کند» و در عوض روی کارت‌های کمی کوچک‌تر با پوشش و تراکم بیشتر با نسخه‌های فصلی پیش رو تمرکز خواهد کرد. هنوز هم در کارت‌های شروع اولیه، حالت‌های 128 بازیکنی را خواهید یافت، و Exposure Conquest را برای 128 بازیکن ارائه می‌کند، اما با شروع فصل 2، کارت‌های جدید از حالت‌های 128 بازیکن پشتیبانی نمی‌کنند و به 64 بازیکن می‌رسند.

تنظیمات DICE روی Exposure که از تعداد بازیکنان سود می‌برد، خوب عمل کرده است، اما به طور کلی احساس می‌کند که از پوشش متراکم‌تر و زمین‌های مختلف برای ایجاد تعاملات جالب‌تر استفاده می‌کند. عمودی بودن نقشه واقعاً به نوردهی کمک می کند بدون اینکه دائماً در معرض و آسیب پذیر باشید.

شرحی ارائه نشده است

گالری

به نظر می‌رسد که این بخش بزرگی از رویکرد طراحی DICE برای کارت‌های جدید است، و همچنین به برخی از کارت‌های قدیمی نیز منتقل می‌شود. DICE گفت که در حال بازسازی برخی از نقشه های پرتاب Battlefield 2042 است، اولین نقشه Kaleidoscope، یک نقشه بزرگ واقع در کره جنوبی که شامل زمین های باز زیادی، علاوه بر منظره شهری پوشیده از آسمان خراش ها است. در ماه آگوست، DICE نسخه به روز شده ای را منتشر کرد که مناطق جدیدی مانند یک پایگاه عملیاتی جلویی را به بخش های خاصی اضافه کرد، در حالی که زمین را ارتقا داد و مکان های پناهگاه بیشتری مانند انبوه کیسه های شن و ماشین آلات سنگین متروکه را اضافه کرد. این کارت همچنین شامل آیتم‌های تخریب‌پذیر بیشتری خواهد بود تا به بازیکنان گزینه‌هایی برای مقابله با این پوشش داده شود و در طول زمان و زمانی که بازیکنان از طریق آن مبارزه می‌کنند، کارت را تغییر دهند. در فصل 2، کارت تمدید مصر یک تعمیر اساسی دریافت خواهد کرد.

و با این حال، در حالی که مکان هایی مانند گاوصندوق حمل و نقل و برج های دیده بانی پوششی برای پیاده نظام فراهم می کنند، هنوز وسایل نقلیه برای مبارزه وجود دارد. فصل 1 دو وسیله نقلیه دیگر را به لیست اضافه می کند: یک جفت هلیکوپتر دو نفره که راه های جالبی برای استفاده از آنها در نبرد دارند. هر دو هلیکوپتر، RAH-68 Huron و YG-99 Hannibal، دارای یک حالت حمله هستند – یک رویکرد استاندارد از وزوز کردن، تیراندازی به همه چیز با مسلسل – و یک حالت مخفی کاری که به شما امکان می دهد از رادارها و قفل های دشمن اجتناب کنید … و از بالا بر روی نیروهای دشمن بمب پرتاب کنید.

هلیکوپترها در طول جلسه ما هرج و مرج سرگرم کننده زیادی را به Exposure اضافه کردند. بر خلاف سایر وسایل نقلیه، به نظر می رسد که آنها برای پیاده نظام کمی راحت تر از زمین بلند شوند، بنابراین در حالی که ممکن است شما را گیج کنند، همانطور که شما زیرکانه دور اطراف می چرخید و با شلیک مسلسل وحشی می شوید، آنها به اندازه یک تانک یا زره نگران کننده نیستند. نفربر با این حال، برتری آنها در حیله گری آنها بود و چند لحظه در طول جلسه بازی ما بود که عدم آگاهی از آسمان بالای سرمان باعث شد که یک هلیکوپتر بتواند باری از بمب را روی موقعیت ما بیندازد. وسایل نقلیه ای که بهترین استفاده را دارند مانند افزودنی های خوبی به لیست بتلفیلد 2042 به نظر می رسند و حس گیم پلی متفاوتی از رویکرد معمول “ورود به سیستم و ایجاد هرج و مرج” با زره موجود بازی تا حد امکان ایجاد می کنند.

برای مبارزه با این تهدیدات وسایل نقلیه جدید، DICE یک شخصیت تخصصی جدید را به فصل 1 اضافه می کند: مهندس رزمی خودرو Lis. قهرمان داستان به ویژه در از بین بردن تهدیدات هوایی خوب است، به نظر می رسد که فاکس یک موشک کنترل از راه دور حمل می کند – به این معنی که شما موشک را کنترل می کنید و آن را به سمت هدف پرواز می دهید. هلیکوپترها ممکن است رادارهای رادارگریز داشته باشند، اما اگر از فاکس استفاده می کنید، می توانید از پرتابگر آن برای دور زدن نیاز به ردیابی هوشمند استفاده کنید و خودتان را هدف گیری کنید.

شرحی ارائه نشده است

لیس همچنین به طور خودکار وسایل نقلیه را در رادار خود تشخیص می دهد، و وسایل نقلیه آسیب دیده در دید او برجسته می شود، و به شما اطلاعاتی در مورد اینکه کجا تلاش خود را برای از بین بردن زره متمرکز کنید، می دهد. در واقع، توانایی‌های لیس در پست‌های بازرسی که در آن مخالفان سعی می‌کردند وضعیت را با وسایل نقلیه معکوس کنند، مفید بود، اگرچه استارت تلویزیون او آنطور که فکر می‌کنید مفید نیست – هنوز هم برای از بین بردن یک تانک چند شلیک لازم است. کپی 🀄. اگرچه در برابر پیاده نظام چندان مؤثر نیست، اما موشک های آن برای حفاری از طریق دیوارها و افشای مواضع دشمن خوب هستند. با این حال، به نظر می‌رسد که وقتی هیچ هلیکوپتری وجود نداشته باشد که نیاز به زمین‌گیری داشته باشد، این ترفند یافتن کاربردهای مؤثر برای قهرمان خواهد بود.

اضافه کردن تنوع جدید به بقیه فصل 1، دو سلاح جدید و یک ابزار جدید برای افزایش هزینه ها هستند. DICE یک تفنگ تفنگ تعیین شده جدید به نام BSV-M اضافه می کند که مانند یک تفنگ تک تیرانداز است که می تواند درگیری های نزدیک را نیز انجام دهد. این تپانچه دارای یک سرکوب کننده داخلی است که صدا را کاهش می دهد و یافتن دشمنان را برای شما در حین مبارزه دشوارتر می کند، به همراه حالت های تک آتش و حالت شلیک تمام اتوماتیک. این بدان معنی است که تپانچه در تمام سناریوهای برد متوسط ​​کاملاً مؤثر است و می تواند به راحتی از شلیک نیروهای دوردست در هنگام عبور از یک میدان به برخورد با کسی که در یک راهروی باریک به شما حمله می کند، برسد. همچنین این یک سلاح نسبتاً سریع شلیک است، بنابراین لازم نیست کاملاً برتر از تفنگ های تهاجمی در فاصله نزدیک احساس کنید.

با این حال، حتی بیشتر از BSV-M، Ghostmaker Crossbow جدید است. کمان تک شات بردی شگفت آور دارد که آن را در فواصل مختلف موثر نگه می دارد و تقریبا بی صدا است. در فاصله نزدیک، شما معمولاً در یک کشتن یک تیر برنده خواهید شد – به شرطی که واقعاً به چیزی که شلیک می کنید ضربه بزنید. خانم، شما نیز از یک انیمیشن دردناک بارگذاری مجدد رنج خواهید برد که شما را به شدت در معرض انفجار با هر سلاح شلیک سریع تر قرار می دهد. اما اگر بزنی، کمان پولادی است باور نکردنی رضایت بخش است و حتی می تواند در مسافت های طولانی موثر باشد، اگرچه برای پیروزی در نبرد باید دو یا سه تیر شلیک کنید. به طور کلی، کمان پولادی مورد علاقه من در طول بازی ما بود. این یک سلاح مخفی کاری عالی است و اثربخشی آن با یک کشتن به این معنی است که شما شانس خوبی برای برنده شدن در نبردها دارید، حتی زمانی که در محرومیت هستید. این یکی دیگر از موارد افزودنی است که هدف آن افزایش تنوع ارائه شده در Battlefield 2042 است، به خصوص زمانی که گزینه تغییر پیچ و مهره هایی را که شلیک می کند، از جمله شلیک انفجاری که می تواند علیه وسایل نقلیه استفاده شود را اضافه کنید.

آخرین مورد مهم افزوده شده به این کیت، پرتابگر نارنجک دودزا است که به نظر می رسد در آینده به طور گسترده در مسابقات Battlefield مورد استفاده قرار گیرد. پرتاب کننده یک نارنجک دودزا شلیک می کند که به سه قسمت می شکند و دیواری از دود قرار می دهد که پوشش زیادی را فراهم می کند و دید اکثر حرفه ای ها را کاملاً از بین می برد. این برای پوشش رویکردها، احیای مجدد و ایجاد هرج و مرج در ایست های بازرسی عالی است.

شرحی ارائه نشده است

علاوه بر نقشه نوردهی، تمام عناصر جدید به عنوان بخشی از نبرد پاس جدید به Battlefield 2042 می آیند که شامل یک مسیر رایگان و درجه یک است. این آهنگ رایگان شامل 30 سطح است و به شما امکان می دهد تمام محتوای جدید را بدون پرداخت پول به دست آورید – به این معنی که می توانید سلاح ها، ابزارها، متخصصان و وسایل نقلیه جدید را فقط با بازی باز کنید. کارت پریمیوم که حدود 10 دلار قیمت دارد، 70 سطح دیگر از لوازم آرایشی را اضافه می کند. با کسب امتیازات تجربه، انجام بازی و انجام ماموریت های هفتگی مختلف، می توانید در بتل پاس پیشروی کنید. این ماموریت ها حتی اگر یک هفته را از دست بدهید یا نبرد را دیر شروع کنید فعال باقی می مانند، بنابراین می توانید بعداً آنها را تکمیل کنید. همچنین ماموریت های جایزه ای وجود دارد که در طول فصل ظاهر می شوند تا به شما امکان کسب امتیاز بیشتری را بدهند، اما آنها فقط برای مدت محدودی فعال می مانند. همه اینها گفته شد، جلسه ما هیچ حسی از اینکه چقدر می تواند آسان یا دشوار باشد به دست آوردن سطوح پاس رزمی نمی دهد. DICE می گوید برنامه ریزی کرده است که فصل هایش 12 هفته طول بکشد، به این معنی که فصل 1 احتمالاً در 31 آگوست به پایان می رسد.

نقشه نوردهی، سلاح‌ها و وسایل نقلیه جدید، و متخصص جدید کمک می‌کنند تا Battlefield 2042 را از برخی جهات کلیدی تازه‌سازی کنید، و تمرکز DICE بر روی نقشه‌های کوچک‌تر و باریک‌تر برای اصول اولیه بازی مثبت به نظر می‌رسد. به طور کلی، ما در حین تماشای فصل 1 بازی های بسیار سرگرم کننده ای انجام دادیم، اما وجود دارد زیاد از تغییراتی که برای تیراندازی چند نفره DICE رخ می دهد. احتمالا مدتی طول خواهد کشید تا ببینیم محتوای جدید، اصلاحات و رویکرد فصلی بازی تا چه اندازه در درازمدت به Battlefield 2042 خدمت خواهد کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا مستقل از ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot می تواند سهمی از درآمد را دریافت کند.