بازی جانبی سری The Witcher جهان باز نیست و کوتاه است

بازی جانبی سری The Witcher جهان باز نیست و کوتاه است

کمپانی CD Projekt RED به مناسبت تولد 30 سالگی خود چندین بازی جدید ارائه کرد. عرضه سه گانه The Witcher به همراه دنباله Cyberpunk 2077 یکی از بزرگترین رویدادهای چند روز گذشته بود. پس از آن دو بازی فرعی از سری Witcher نیز معرفی شدند. یکی از آن ها با کد Sirius توسط استودیویی مستقر در آمریکا به نام The Molasses Flood در حال ساخت است و طبق آخرین اخبار منتشر شده از بازی، با محصول موبایلی روبرو نیستیم، اما بازی های جانبی بسیار متفاوت خواهند بود.

میکال نواکوفسکی، معاون ارشد توسعه کسب و کار CD Projekt به همراه مدیر عامل شرکت، جنبه‌های بیشتری از اسپین‌آف The Witcher را فاش کردند. نواکوفسکی می‌گوید بازی جدید مختص موبایل نیست و «کوتاه‌تر» نیست. آنها می خواهند بازیکنان بیشتری را به این بازی جذب کنند، نه فقط “هواداران سرسخت RPG”. استودیو جدید می خواهد یک بازی متفاوت از سه گانه Witcher بسازد و همچنین بازی جدید جهان باز نیست.

Studio Molasses Flood که دفتر آن در شهر بوستون آمریکا قرار دارد، برای جذب توسعه دهندگان جدید آگهی استخدام منتشر کرده است. طبق اعلام، بازی جدید یک بازی تک نفره با عناصر چند نفره خواهد بود. هیچ اطلاعاتی در مورد ماهیت بازی وجود ندارد و عناصر آنلاین در حال حاضر نامشخص هستند. این استودیو به افراد متخصص در زمینه های: برنامه نویسی، طراحی و تضمین کیفیت نیازمند است. به نظر می رسد که تیم توسعه کامل نیست.

فرآیند بازی فرعی Witcher

با نگاهی دقیق به آگهی استخدام، می توانیم نیاز به طراح شخصیت را درک کنیم. این شخص مسئولیت مهمی در ایجاد سبک هنری بازی دارد و باید بتواند ایده های اصلی را از طریق آثار هنری به نمایش بگذارد. این کار به یک هنرمند متخصص نیاز دارد که بتواند طرح های شخصیتی خوبی خلق کند و در عین حال از کار در طراحی و هنر لذت ببرد. بازی های قبلی این استودیو سبک طراحی کارتونی دارند و به واقعیت نزدیک نیستند. به نظر می رسد که بازی جدید آنها نیز به همین سبک طراحی خواهد شد. اسپین آف Witcher احتمالا در طبیعت انیمیشنی خواهد بود.

مراحل بازی به دو صورت خودکار و دستی ساخته می شوند. طراح صحنه باید بتواند با هر دو جنبه کار کند. لازم به ذکر است که اکثر محیط های بازی به صورت خودکار تولید می شوند و باید الگوریتم خاصی برای آنها کدگذاری شود. به طور معمول، طراحی سطح به صورت دستی یا خودکار انجام می شود. در حالت خودکار، این الگوریتم است که محیط و حتی پازل را ایجاد می کند. برای مثال مراحل بازی Candy Crash حاصل یک الگوریتم است و به صورت دستی ایجاد نمی شود.

مبارزه در بازی فرعی Witcher باید “مفرح و لذت بخش” باشد. از انواع سلاح ها استفاده می شود و از سیستم های درختی برای ارتقای سطح شخصیت استفاده می شود. این آگهی شغلی می تواند برای یک بازی سرکش یا حتی یک بازی بقا باشد. لازم به ذکر است که بازی Sirius برای بازیکنان کژوال طراحی شده است و حداقل سه سال تا انتشار آن باقی مانده است.

منبع: IGN