
اپل این هفته یک iPad Air جدید و بهبود یافته را معرفی کرد و بازی موبایل Genshin Impact را به شدت در تبلیغ خود برای دستگاه جدید گنجاند. طرفداران Genshin چشم عقابی به زودی متوجه شدند که مشکلی در نحوه اجرای بازی در تبلیغ اپل وجود دارد، با ویدیویی که نشان میدهد بازیکنی مطلقاً هیچ آسیبی به یکی از رئیسهای تنبیهکنندهتر بازی وارد نکرده است.
حدود 15 ثانیه پس از تبلیغ جدید iPad Air، یک بازیکن روی دستگاه با رئیس قدرتمند Genshin Impact Thunder Manifestation روبرو میشود، اما به جای آسیبهای زیادی که معمولاً بازیکنان Genshin ادعا میکنند، بازی یک دسته از “ایمنی” خاکستری را نشان میدهد. در تبلیغ، بازیکن از Musou Isshin از Raiden Shogun استفاده میکند، که معمولاً یک حمله الکتریکی قدرتمند است – مگر اینکه با رئیسی روبرو شوید که در برابر همه حملات الکتریکی مصون است.
با بررسی دقیق تر، بازیکن دو دستگاه دیگر مجهز به الکترونیک دارد – Yae Miko و Keqing – در حالی که شخصیت چهارم مسافر است که پتانسیل انجام حملات الکتریکی را دارد. در مجموع، بازیکن Genshin اپل در یک نبرد فوق العاده دشوار برای رئیس است.
در حالی که واضح است که اپل تصمیم زیبایی شناختی خود را اتخاذ کرده است که هم الکترو-باس و هم حملات الکتریکی را برای پیروی از طرح رنگ بنفش ارائه شده در این قسمت از تبلیغ قرار دهد، برچسب های واضح “ایمنی” برای هر کسی که کمی بازی کرده است احمقانه به نظر می رسد. از جنشین. دفعه بعد، سعی کنید یک منتقد بزرگ آبدار به ما بدهید، اپل.
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.