منو سایت

  • خانه
  • اخبار بازی
  • انتقاد EA از گیم پلی مبتنی بر داستان با واکنش پر سر و صدای سازندگان بازی مواجه شد.

انتقاد EA از گیم پلی مبتنی بر داستان با واکنش پر سر و صدای سازندگان بازی مواجه شد.

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
انتقاد EA از گیم پلی مبتنی بر داستان با واکنش پر سر و صدای سازندگان بازی مواجه شد.

توسعه دهندگان سابق Mass Effect و Dragon Age به توییت جدید EA واکنش نشان دادند و واکنش شدیدی به آن دادند. الکترونیک آرتز با تقلید از محتوای جدید شبکه TikTok، بازی‌های مبتنی بر داستان و افرادی را که فقط بازی‌های تک نفره می‌خرند، سرگرم کرد. اگرچه EA قصد داشت این یک شوخی ساده با کاربران رسانه های اجتماعی باشد، اما توسعه دهندگان سابق این شرکت به آنها یادآوری کردند که خود الکترونیک آرتز بازی های تخیلی می سازد و این گفتگو برای این شرکت مناسب نیست.

به گزارش پارسی گیم، دیروز EA توییت کوتاهی منتشر کرد و داستان و بازی های تک نفره را به نمایش گذاشت. مدیر صفحه توییتر این شرکت نوشت: امتیاز آنها عالی است (10) اما آنها فقط بازی های تک نفره بازی می کنند. الکترونیک آرتز نیز سعی کرد از این روش تقلید کند. اما با انتقادات زیادی مواجه شد.

هدف ناشر آمریکایی خنداندن مخاطب است. اما با واکنش منفی گیمرها و بازی سازان مواجه شد. دیوید گیدر، طراح روایت عصر اژدها، درباره توییت اخیر این شرکت نوشت: «مثل همیشه، EA از یک روند استفاده کرد، نکته را از دست داد و به صورت خود ضربه زد.» مایک لیدلا، که به عنوان نویسنده در تیم توسعه Mass Effect حضور داشت، نیز پاسخ داد: “کاملا بی پروا” و معتقد است که ادمین هیچ درکی از جامعه طرفداران ندارد.

بازی تاریخی EA Tweet

پاسخ توسعه دهندگان بازی به توییت EA

آرین فلین، مدیر استودیو BioWare، همچنین اشاره کرد که این شرکت بازی‌های مبتنی بر داستان و تک‌نفره می‌سازد. Zach Mumbach (Zach Mumbach) تهیه کننده سابق بازی Dead Space به تندی علیه EA صحبت کرد. استودیوی او Viceral در سال 2017 تعطیل شد. او در پاسخ توییت کرد: “این شرکتی است که استودیوی من را با 100 توسعه دهنده با استعداد تعطیل کرد، زیرا ما در حال ساخت یک بازی تک نفره بودیم.”

کوری بارلوگ، کارگردان God of War، به حمایت از بازی‌های مبتنی بر داستان پاسخ داد و «Single player forever» را نوشت. وینس زامپلا، مدیر استودیو ریپسون، که در حال کار بر روی بازمانده از جنگ ستارگان است، چیزی برای گفتن نداشت و فقط با یک شکلک پوکر فیس واکنش نشان داد. پس از واکنش شدید بازی‌سازان، EA وارد عمل شد و نوشت که این انتقادات موجه بوده و آن‌ها در حال کار بر روی بازی‌های مختلف مبتنی بر داستان هستند، از جمله بازسازی Dead Space که در ژانویه منتشر خواهد شد. شما چی فکر میکنید؟ آیا بازی های مبتنی بر داستان و بازی های تک نفره ارزش کمتری نسبت به چند نفره دارند یا برعکس؟

منبع: GamesRadar