
گزارش شده است که اسکیت 4 حالت مشترک “اسکیت رایگان” خواهد داشت، که در آن بازیکنان می توانند پارک های اسکیت را از ابتدا به یکدیگر بسازند. به گفته جف گراب از GamesBeat، این حالت قرار است تمرکزی باشد که Skate 4 هنگام انتشار روی محتوای تولید شده توسط کاربر قرار می دهد.
در ابتدای آخرین قسمت از GrubbSnax، او درباره لو رفتن اخیر در مورد Skate 4 و آنچه از بازیکنانی که موفق به آزمایش این بازی و این حالت جدید شنیده بود صحبت کرد، که به نظر میرسد زودتر برای عنوان آینده متمایز شده است. به گفته گراب، این حالت «اسکیت رایگان» به بازیکنانی که روی همان سرور اجرا میشوند اجازه میدهد تا محیط اطراف خود را تغییر دهند و به همه حاضران اجازه میدهد تا به یک معمار اسکیت تبدیل شوند و آزادانه عناصری مانند رمپ را در زمان و هر کجا که میخواهند به دنیای بازی اضافه کنند. گزارش شده است که بازیکنان در صورت عدم تمایل به حفظ این آیتم ها نیز می توانند آن ها را حذف کنند و همه اینها باید در زمان واقعی اتفاق بیفتد. این به عنوان یک درجه باورنکردنی از سفارشیسازی عمل میکند، که Grub میگوید طبق گزارشها EA میخواهد واقعاً با Skate 4 خود را نشان دهد.
برای این منظور، شخصی سازی یک بازیکن و تخته نیز به نظر یک اصل اساسی بازی است که در مراحل اولیه توسعه قفل شده است. گراب اشاره کرد که این سفارشیسازی میتواند بسیار شبیه به تبدیلهایی باشد که بازیکنان در بازیهای Forza مشاهده کردهاند، جایی که جامعه پوستهها و آثار هنری زیادی تولید میکند که میتوانید روی ماشین خود اعمال کنید. به گفته گراب، تمرکز EA بر روی محتوای Skate 4 تولید شده توسط کاربر، تلاشی است برای “مدرن کردن اسکیت بدون حذف آنچه که اسکیت است”، و مطابق با نظرات قبلی EA در مورد UGC است که راه بازگشت شما به این سری را پیدا می کند.
در جای دیگر، گراب به جزئیات بیشتری در مورد تست های اسکیت 4 نگاه کرد، از جمله این واقعیت که راه اندازی اسکیت 4 به طور آزمایشی Fun City نامیده می شود و به نظر می رسد همان تعادل ماموریت ها و فضاهای باز را دارد که به طرز عجیبی برای اسکیت مناسب هستند. امیدواریم تالار گوشت بازگردد.
اگرچه پلتفرم های خارج از رایانه شخصی تایید نشده اند، اما می توان گفت که احتمالاً پس از عرضه Skate 4 را روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X | S خواهیم دید.
GameSpot می تواند از پیشنهادات خرده فروشی کمیسیون دریافت کند.