منو سایت

  • خانه
  • اخبار بازی
  • اسکوئر انیکس می گوید فروش Embracer به سرمایه گذاری در بلاک چین کمک می کند

اسکوئر انیکس می گوید فروش Embracer به سرمایه گذاری در بلاک چین کمک می کند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
اسکوئر انیکس می گوید فروش Embracer به سرمایه گذاری در بلاک چین کمک می کند

اسکوئر انیکس می گوید فروش Embracer به سرمایه گذاری در بلاک چین کمک می کند

Square Enix تصمیم خود را برای فروش استودیوهای بازی سازی غربی و آدرس های IP خود به گروه Embracer روشن کرده است، زیرا شرکت ژاپنی می گوید این معامله به آن کمک می کند تا سرمایه گذاری بیشتری در بلاک چین و سایر فناوری ها داشته باشد.

این معامله – به ارزش 300 میلیون دلار – به Crystal Dynamics، Eidos-Montreal و Square Enix Montreal اجازه می دهد تا به مجموعه استودیوهای Embracer Group بپیوندند. آدرس‌های IP برای فروش شامل Tomb Raider، Deux Ex و Legacy of Kain و غیره است.

در حال پخش: تریلر Final Fantasy XVI – Awakening ویترین PS5

اسکوئر گفت: “این تراکنش به شرکت کمک می کند تا با ایجاد تخصیص کارآمدتر منابع که ارزش شرکت را با تسریع رشد در کسب و کار اصلی سرگرمی دیجیتال شرکت افزایش می دهد، خود را با تغییرات در محیط تجاری جهانی سازگار کند.” در بیانیه ای رسمی از طریق Business Wire.

علاوه بر سرمایه‌گذاری در بلاک چین، Square Enix همچنین قصد دارد حوزه‌های هوش مصنوعی و فضای ابری را نیز کاوش کند، اقدامی که او می‌گوید با هدف ساده‌سازی ساختار تجاری خود به عنوان بخشی از یک استراتژی تجاری میان‌مدت که سال گذشته رونمایی شد، است.

یوسوکه ماتسودا، رئیس اسکوئر انیکس، در ماه گذشته ابراز علاقه کرد که این شرکت بازی‌های بلاک چین بیشتری با عناصر برنده بسازد و توضیح داد که مدل کسب و کار سنتی بازی‌های ویدیویی برای تضمین آینده شرکت کافی نیست. ماتسودا در نامه‌ای درباره این باور نوشت که بازی‌های بلاک چین «پتانسیل ایجاد رشد خودپایه در بازی را دارند» با پیشبرد مفهوم بازی برای برنده شدن.

ماتسودا گفت: “من متوجه هستم که برخی از افرادی که “بازی می کنند تا سرگرم شوند” و در حال حاضر اکثر بازیکنان را تشکیل می دهند، نسبت به این روندهای جدید ابراز نگرانی کرده اند و این قابل درک است.” “با این حال، من معتقدم که تعدادی از افراد وجود خواهند داشت که انگیزه آنها “بازی برای مشارکت” است، که می خواهم به هیجان انگیزتر شدن بازی کمک کنم.”

شایان ذکر است که اسکوئر انیکس رشد زیادی در استودیوهای ژاپنی خود داشته است که MMO و بازی های موبایلی را ایجاد کرده اند، حوزه هایی که فناوری بلاک چین، ابر و هوش مصنوعی در آنها مفید واقع شده است. در حالی که استودیوهای غربی او برای شرکت‌ها سود تولید می‌کردند، اسکوئر انیکس به طور کلی این بازده را در مقایسه با هزینه اجرای آن گروه‌ها و تامین مالی بازی‌ها ناامیدکننده می‌دانست.