منو سایت

  • خانه
  • اخبار بازی
  • استودیو IO می خواست هیتمن به یک بازی مخفی کاری کوکاکولا تبدیل شود

استودیو IO می خواست هیتمن به یک بازی مخفی کاری کوکاکولا تبدیل شود

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
استودیو IO می خواست هیتمن به یک بازی مخفی کاری کوکاکولا تبدیل شود

بخشی از یک کتاب جدید در مورد چگونگی ایجاد و توسعه هیتمن منتشر شده توسط IO Interactive Studio; او جزئیات جالبی در مورد مامور 47 و موتیف طراحی هیتمن فاش کرد. استودیوی IO می خواهد هیتمن به یک بازی مخفی کاری کوکاکولا تبدیل شود و استانداردهای جدیدی را در این سبک تعیین کند.

تاریخچه بازی های مخفی کاری توسط کرک مک کیند، روزنامه نگار بازی های ویدیویی که جزئیات و تکامل بازی های مخفی کاری را شرح می دهد. اطلاعات جالبی در مورد بازی Hitman منتشر می کند. یک فصل از این کتاب به جزئیات طراحی Agent 47 و Hitman اختصاص دارد و فلسفه طراحی را شرح می دهد. مک‌کند می‌گوید هدف اصلی تیم طراحی، ایجاد یک برند ماندگار است که بتواند شبیه کوکاکولا باشد.

Janos Floser یکی از بنیانگذاران IO Studio است. «اگر در ساحل قدم بزنید و تکه‌ای از یک بطری قدیمی کوکاکولا را پیدا کنید و همان تکه‌ای باشد که حرف C روی آن وجود دارد. میدونی این جعبه مال پپسی و دکتر نیست. فلفل. این قطعا کوکاکولا است. حتی اگر قوطی از بین رفته باشد. “شما دوباره آن را خواهید شناخت و به همین دلیل است که آنها این امکان را برای شما فراهم کردند که این برند را از هر زاویه ای بشناسید.”

بازی مخفی کاری Hitman Coca-Cola

Hitman Coca-Cola یک بازی مخفی کاری است

طبق کتاب، اولین عنصر در طراحی شخصیت مامور 47، سر طاس اوست به طوری که از هر زاویه ای می توان او را شناخت. سپس از یک کت و شلوار مشکی ضخیم استفاده شد که در کنار کراوات قرمز و پیراهن سفید به یک مدل برجسته تبدیل شد. مک‌کند نوشت: «تیم طراحی مستقیماً از بطری کوکاکولا الهام گرفته‌اند و بارکد خاصی در پشت این شخصیت وجود دارد. این طرح بعدها با سلاح های ویژه ای مانند کابل های عایق و دو سلاح تکمیل شد.

بقیه فصل به سختی طراحی بازی دوم هیتمن می پردازد. زیرا نیاز به یک سیستم ذخیره سازی میانی وجود داشت. تیم سازنده مجبور به دستکاری موتور بازی می شود. دستکاری این کار دشواری بود و سیستم ذخیره سازی Hitman به عنوان یکی از چالش های اولیه ذکر شد. طبق کتاب کدگذاری این سیستم باید دو سال طول می کشید. اما توسعه شش سال به طول انجامید سپس IO Studios توسط Eidos خریداری شد و در نهایت بخشی از Square Enix شد.

کتاب The History of Stealth Game قرار است مهرماه امسال توسط انتشارات قلم و شمشیر منتشر شود. این کتاب به عناوین مختلف مخفی کاری از جمله بازی های Arkin Studio می پردازد. امکان پیش خرید این کتاب وجود دارد.

منبع: VG247