منو سایت

استودیوی بازی سازی Elden Ring چندین افکت مختلف می سازد

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
استودیوی بازی سازی Elden Ring چندین افکت مختلف می سازد

طبق آخرین اخبار منتشر شده از بازی، استودیو FromSoftware که به عنوان سازنده بازی Elden Ring and the Souls شناخته می شود، اعلام کرد که این استودیو در حال کار بر روی «چند پروژه جدید» با کارگردانان مختلف است.

استودیو Fram Software اخیراً یک آگهی استخدام منتشر کرده است. در نتیجه، استودیوی ژاپنی که آخرین اثرش، آلدن رینگ، به موفقیت های بیشماری دست یافته است، قصد دارد «تعداد وسیعی از افراد را برای کار در چندین پروژه جذب کند» و به کارکنان خود بیافزاید.

هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی Elden Ring و رئیس استودیوی FromSoftware اخیرا با رسانه ژاپنی 4Gamer مصاحبه ای انجام داده است. در این مصاحبه مشخص شد که استودیو Fram Software چندین بازی مختلف می سازد که توسط افراد مختلف کارگردانی می شوند.

هیداتکات میازاکی گفت: همانطور که در چندین مصاحبه گفتم، این واقعیت که ما توانستیم بر مقیاس بازی Elden Ring تأثیر بگذاریم تا حد زیادی به این دلیل است که تعداد کارکنان استودیو افزایش یافته است. اما فکر می کنم زمان آن رسیده که از این به بعد پروژه های بیشتری به آنها بدهم. در واقع ما در حال ساخت چندین بازی هستیم که به غیر از من توسط افراد مختلفی کارگردانی می شود. معتقدم از این طریق می توانیم جهت گیری های مختلفی را در کارهای استودیو FromSoftware ارائه کنیم. “به همین دلیل، لطفا منتظر ارائه آنها باشید.”

مدیر استودیو فرام سافت‌ورز، هیدتا میازاکی را مأمور نظارت بر سایر پروژه‌های در حال ساخت کرد. با این حال او در مصاحبه ای با 4Gamer گفته است که قصد دارد در روند تولید این پروژه ها دخالت «حداقلی» داشته باشد.

الدون رینگ کارگردان گفت: من اساسا یک کارگردان هستم. بنابراین وقتی در حال حرکت به کار می‌رسم، زمان زیادی را صرف فکر کردن به آن می‌کنم و دوست دارم در مورد آن نظر بدهم. اما برای بازی هایی که مراحل تولید را طی می کنند، نه کارگردان هستم و نه درگیر چشم انداز هستم و تا پایان تولید نمی توانم مسئولیتی را بر عهده بگیرم. به همین دلیل به این نتیجه رسیدم که هرگونه مداخله غیرضروری تأثیرات منفی زیادی بر پروژه ها و بازی ها خواهد داشت.»

استودیوی بازی سازی Elden Ring چندین افکت مختلف می سازد

Elden Ring بهترین بازی قرن است

هیداتاکا میازاکی در بخشی دیگر از مصاحبه با رسانه 4Gamer مدعی شده است که مراحل ایجاد شغل جدید خود را آغاز کرده است و به زودی با بازی جدیدی که کارگردانی کرده است، بازخواهد گشت. او گفت: به عنوان کارگردان مشغول کار روی نمایش بعدی ام هستم. در میان مدت و بلند مدت، من می خواهم روی یک بازی فانتزی کار کنم که انتزاعی تر از گذشته باشد.

آلدن رینگ گفت: «در طول ساخت بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی و فانتزی، از جمله حلقه الدن، ایده‌ها و تصاویر خارق‌العاده‌ای را جمع‌آوری کردم که مطابق با هنجار نیستند. دوست دارم آنها را در یک بازی کنار هم بگذارم و در دسترس بازیکنان قرار دهم.»

Hidataka Miyazaki در مصاحبه ای که در سال 2018 منتشر شد، اعلام کرد که استودیوی FromSoftware از سال 2016 تا به حال “سه و نیم” بازی می سازد. “Half” به بازی واقعیت مجازی Déraciné اشاره دارد که در سال 2018 برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد. یکی از آثار در دست ساخت و ارائه نشده توسط استودیو Fram Software Armored Core 6 است که قبلا در قالب مطالعات کاربری به این افکت اشاره شده است.

Red Liquorice، یکی از اعضای وب سایت Resetera، گفت که یک فرم نظرسنجی در ماه ژانویه توسط استودیوی بازی سازی Elden Ring برای او ارسال شده است. به گفته وی، این فرم شامل جزئیات یک بازی اعلام نشده متمرکز بر روبات های مبارز است. در صورت تحقق این شایعه، برای اولین بار از سال 2012، بازی جدیدی از سری Armored Core منتشر خواهد شد. بر اساس گزارش ها، Armored Core 6 شامل «دنیای عملی خیالی ایجاد شده توسط هیدتاکا میازاکی»، «اکشن سه بعدی و پویا» و «آزادی بیش از حد در شخصی سازی» خواهد بود.

نظر شما در مورد ساخت بازی های مختلف از Elden Ring چیست؟ آیا ترجیح می دهید FromSoftware Studio فقط روی یک افکت کار کند یا می تواند بازی های مختلفی را به صورت موازی تولید کند؟ ارائه استودیو Fram Software که توسط هیدتاکا میازاکی کارگردانی نشده است، چگونه خواهد بود؟ به ما بگویید چه فکر می کنید.

منبع: Video Games Chronicle