منو سایت

آیا نیازی به بازسازی مکس پین وجود دارد؟

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
آیا نیازی به بازسازی مکس پین وجود دارد؟

هزینه تولید بازی های ویدیویی در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است و ناشران به دلیل خطر بالای شکست بازی، تمایلی به امتحان ایده های جدید و بازگشت به فرنچایزهای قدیمی ندارند. در سال های اخیر، این روند با ریمستر و بازسازی اشباع شده است و تقریباً تمامی سری های بازی، حتی Chorno Cross، بازسازی شده اند. اس ما بازسازی مکس پین را به شما معرفی می کنیمسوال بزرگ این بود که آیا نیازی به بازسازی این پروژه ها با هزینه گزاف وجود دارد؟

مکس پین بازسازی تصادفی مبارک؟

مشکل اصلی پورت بازی های قدیمی برای سیستم های جدید نیست. بلکه منظور ما بازسازی کامل یک بازی کلاسیک بلاک باستر با قیمت بالا و تجهیزات جدید است تا آن را شبیه به یک بازی مدرن کند. به عنوان مثال Final Fantasy VII یا Resident Evil را در نظر بگیرید و اکنون این روند به مکس پین نیز سرایت کرده است. رمدی در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: بودجه توسط Rockstar تامین می شود و بازی به عنوان یک اثر درجه یک تولید می شود.

بازسازی مکس پین

اولین فکری که با خواندن این بیانیه به ذهنم خطور کرد این بود که این هزینه هنگفتی برای بازی ای است که در زمان خودش طرفدارانش را راضی کرده و هنوز هم قابل دانلود و تجربه است. سپس فکر کردم: چرا برای ساخت یک مکس پین جدید یا حتی یک بازی ویدیویی کاملاً جدید با ایده های جدید که می تواند فراتر از مکس پین باشد و میلیون ها نفر را سرگرم کند، پول زیادی خرج نکنیم؟

واقعیت این است که ناشران بازی های ویدیویی می خواهند از فروش یک بازی بدون ضرر و زیان مالی بیشترین بهره را ببرند. در نتیجه بازسازی یک بازی که خودش یک برند است و میلیون ها طرفدار دارد. این یک گزینه منطقی است. در نهایت می‌توانیم یک بازی کلاسیک را با نسل جدیدی از گیمرها تست کنیم و ببینیم نسل جوان چنین بازی‌ای را دوست دارد یا خیر. ما اینجا نیستیم که در مورد آن صحبت کنیم. بلکه می گوییم چسبیدن به گذشته در بازی های ویدیویی به یک حس بیهوده تبدیل شده است.

بازسازی مکس پین

حداکثر بازده بازسازی مکس پین

بازی ای مانند مکس پین سال ها پیش عرضه شد و مخاطبان خود را پیدا کرد و به دنباله ای منجر شد. به عنوان مثال، Alan Wake 2 در حال ساخت است و این یک رویداد خوشحال کننده است. اما چرا دنباله ای برای Quantom Break ساخته نمی شود و رمدی با گروهی به Rockstar می رود تا بودجه بازسازی مکس پین را بگیرد؟ سودآوری در بازی های ویدیویی به موضوعی تبدیل شده است که قابل نقد و بررسی است.

اولین بازی Max Payne در سال 2001 منتشر شد و پس از آن Max Payne 2 در سال 2003 عرضه شد. آنها با یک دوره خاص با یک پیام خاص و طراحی خاص همراه بودند. بالاخره مکس پین 3 آمد که با وجود مشکلاتش، با مکس پیر شده بود و در میان غم و اندوه، شخصیت غمگین تری را دیدیم. حالا دوباره داستان بازی اول را امتحان می کنیم و ساخت Max Payne جدید را فراموش می کنیم. من نمی خواهم بگویم که بازسازی مکس پین ضعیف خواهد بود یا ارزش تجربه کردن را دارد. این بدان معناست که بازسازی ها و ریمسترها رسما روح خلاقانه بازی های ویدیویی را از بین برده اند.

فکر کنید منابع انسانی و زندگی در این دنیا محدود است و این منابع صرف بازی ای می شود که همه ما آن را به یاد داریم و تاریخ آن را با عشق و علاقه دنبال کرده ایم. بازسازی جدید باید گرافیک بازی را به عنوان یک افکت مدرن نشان دهد. همین اتفاق در مورد Dead Space نیز افتاد و سازندگان هر بار ملاقات کردند و با عشق در مورد بازسازی بازی در سال 2008 صحبت کردند. تلاشی که می‌توانست برای ساخت یک بازی جدید صرف شود.

بازسازی مکس پین 2

شوق گرافیکی برای سازندگان بازی

دنیای بازی های ویدیویی در حال تکامل است زیرا استودیوهای بازی با ایده های جدید و فناوری های پیشرفته بازی می آیند که عناوین بعدی آنها را برای سال های آینده تحت تأثیر قرار می دهد. واضح است که هدف Rockstar از طراحی مجدد Max Payne سود است و حذف Max Payne 1 و Max Payne 2 از فروشگاه نرم افزار این شرکت نیز نشان داده است که آنها می خواهند از بازی جدید درآمد زیادی کسب کنند. مشکل دیگر این است که استودیوها به فوتورئالیسم پایبند هستند و گرافیکی مشابه واقعیت ارائه می دهند، در حالی که نینتندو با بازی های سرگرم کننده نشان داده است که گرافیک بعد اصلی بازی نیست و چرا هزینه هنگفتی برای ساخت این بازی ها می شود؟

می دانم که در این مورد جای بحث زیادی وجود دارد، بنابراین مقاله به صورت مکالمه با مخاطبان نوشته شده است و شما در قسمت نظرات درباره بازسازی مکس پین صحبت خواهید کرد و دیدگاه خود را در مورد ریمسترها و بازسازی ها به اشتراک خواهید گذاشت. .

منبع: Kotaku