منو سایت

آنچه می خواهیم از Square Enix در طول Not-E3 ببینیم

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار بازی
آنچه می خواهیم از Square Enix در طول Not-E3 ببینیم

آنچه می خواهیم از Square Enix در طول Not-E3 ببینیم

از بین تمام شرکت‌هایی که (به طور بالقوه) میزبان رویدادهای تابستانی برای Not-E3 هستند (برنامه ما را اینجا ببینید)، شاید هیچ‌کدام به اندازه Square Enix سؤال بزرگ‌تری در این مورد نداشته باشند. پس از اینکه اخیراً فروش استودیوهای غربی خود از جمله Crystal Dynamics و Eidos Montreal را اعلام کرد، به نظر می رسد بیشتر تلاش های توسعه او بر روی ژاپن متمرکز شده است. پس این چه معنایی برای افشاگری بازی در ماه ژوئن دارد؟

کارکنان GameSpot آنچه را که ما بیشتر دوست داریم امسال از Square Enix ببینیم، انتخاب کردند، از رویاهای باورپذیر تا بسیار خوش بینانه. لطفا، Square Enix – حداقل برخی از آنها را انجام دهید.

Final Fantasy XIV در ایکس باکس

Изглежда, че са минали години, когато се чуваше, че Final Fantasy XIV може да дойде на Xbox конзолите, но е време най-накрая това да се случи. Популярността на MMO никога не е била по-голяма и какъв по-добър начин да се възползвате от това, отколкото като го пренесете в друг набор от платформи? Въпреки че съм склонен да прекарвам много време в игра самостоятелно в MMO, никога не съм по-мотивиран да инвестирам време в тях, отколкото когато имам други приятели, които също играят, дори ако не винаги сме влезли по едно и също време. За мен повечето от тези приятели са склонни да играят игри на Xbox, така че това би било идеалното място за мен най-накрая да забия зъбите си в XIV по начина, който винаги съм искал. Чувам, че дори има безплатна пробна версия. — Крис Перейра

Ниер 3

Хайде, Йоко Таро. Изминаха повече от пет години от излизането на Nier: Automata. Имаше петгодишна разлика между пускането на оригиналния Nier и обявяването на Automata – изненада, като се има предвид слабите продажби на първата игра. Това обаче вече не е така, като критичните похвали на Automata водят до огромни продажби, римейк на първата игра, мобилен спин-оф и безброй възможности за мърчандайзинг. Това, което искам обаче, е пълноценна трета игра. Не продължение на Automata, имайте предвид, но нещо толкова различно от тази игра, колкото беше на оригиналния Nier. Това, което искам, е това, което още не знам, искам.

Може ли да се развива в подводен свят, където рибите говорят португалски и могат да въвеждат 200 думи в минута? Може би! Красотата на Йоко Таро е, че той намира причина за цялата странност, вместо просто да я включва в името на нея, и нямам търпение да видя как ще се развие това в следващата игра на Nier. — Гейб Гървин

Потвърден е римейкът на Final Fantasy Tactics

Гигантското изтичане на информация от Nvidia вече даде плод с анонси като Kingdom Hearts 4, което ни кара да мислим, че включването на римейк на Final Fantasy Tactics също може да бъде законно. Освен това би имало смисъл, тъй като Square Enix проучва други тактически игри като скорошната (и визуално подобна) Triangle Strategy или предстоящите DioField Chronicles. Final Fantasy Tactics заема специално място в сърцата на феновете, благодарение на дълбоката си механика, базирана на работата, и завладяваща история за политически интриги, предателство и вяра. Играта вече е получила римейк като Final Fantasy Tactics: The War of the Lions за PSP и мобилни устройства, но правилният HD римейк би бил фантастичен. — Стив Уотс

Колекция Final Fantasy Pixel Remaster за Switch

برای تماشای فیلم ها به مرورگری با جاوا اسکریپت فعال نیاز دارید.

تریلر Final Fantasy Pixel Remaster اسکوئر انیکس E3 2021 را معرفی کرد

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های خود به خاطر بسپارید؟

ثبت نام کنید یا وارد شوید

لطفاً از مرورگر ویدیوی HTML5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

با عرض پوزش، شما به این محتوا دسترسی ندارید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای تماشای این ویدیو وارد کنید

با کلیک بر روی “ورود”، با GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

اسکوئر انیکس در مورد اطمینان تقریباً قطعی که Final Fantasy Pixel Remasters او در نهایت بر روی پلتفرم‌هایی غیر از رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های تلفن همراه عرضه می‌شوند، متواضعانه عمل کرد. به نظر می رسد Nintendo Switch به طور طبیعی برای نوستالژی RPG کلاسیک ما مناسب است، به خصوص که سیستم قابل حمل برای سطوح سنگ زنی مناسب است. و البته، اسکوئر انیکس می تواند آنها را به صورت یکپارچه منتشر کند، اما می تواند با گردآوری همه آنها به عنوان یک نسخه یکپارچه، بسته را جذاب تر کند. “استیو واتس.”

در کمال تعجب، این یک داستان جدید از سرگردان است

سال‌های تشکیل من در یک بازی Squaresoft JRPG از دهه 1990 گذشت، روزهایی که اسکوئر انیکس با ادغام با ناشر ژاپنی “انیکس” را اضافه کرد. آن روزها بسیار شگفت‌انگیز بودند، و Square تعدادی بازی کلاسیک را شروع کرد و اغلب چرخش‌های عجیب و غریبی ایجاد می‌کرد. Final Fantasy VII، Chrono Cross، Xenogears، Parasite Eve – این زمان عالی برای طرفداران RPG بود. اما شاید بهتر از همه، Vagrant Story بود، یک اکشن-RPG فانتزی به کارگردانی یاسومی ماتسونو، کارگردان Final Fantasy Tactics. داستان Vagrant درباره ماموران مخفی خارق العاده در دنیای فئودالی بود، با سیاست اشراف، تاج و تاج و تاریخ رانندگی کلیسا. در همه اینها یک طلسم عجیب و شیطانی آمد که می توانست مردم را از مردگان بازگرداند هر کس من آن را می خواستم.

Vagrant Story نهایتاً یک‌بار خواهد بود، اگرچه برخی از اتصالات به Easter Egg با Tactics و Final Fantasy XII وجود دارد که ماتسونو مدتی نیز کارگردانی آن را بر عهده داشت. اما این بود عالی یک بازی با شرورهای شبح‌آلود، فتنه‌های زیاد و رنگ تیره‌ای که باعث می‌شود نسبت به بازی‌های فانتزی مشابه، به‌ویژه بازی‌های موجود در کاتالوگ Squaresoft، احساسی متفاوت و به طور کلی شیطانی‌تر داشته باشد. تریلرهایی که ما برای Final Fantasy XVI دیدیم به برخی از طرفداران مانند من پیشنهاد داد که وجود دارد می تواند، شاید مربوط به Vagrant Story و همچنین بازی های دیگری که در همان دنیای تکه تکه اتفاق می افتد. با این حال، چیزی که من می خواهم، داستان ولگردتر است. بازی اصلی به عنوان داستانی در مورد منشاء مامور مخفی جادویی اشلی ریوت به پایان رسید و کارهای زیادی وجود دارد که می توان در آنجا انجام داد. Vagrant Story یک کلاسیک مطلق از بهترین دوره در تاریخ Squaresoft است و دیدن ملکی که مدت‌ها مرده بود به طور ناگهانی با پیوندهایی به Final Fantasy XVI احیا شد تا به وعده اصلی، دو دهه بعد، عمل کند. – فیل هورنشاو

به روز رسانی بازسازی FFVII، قسمت 2

بازسازی یک بازی – به ویژه به عنوان محبوب فاینال فانتزی VII – یک شاهکار دشوار و جاه طلبانه است. با در نظر گرفتن این موضوع، Square کمی بازسازی Final Fantasy 7 را انجام داد. Remake که نه به‌عنوان جایگزینی برای نسخه اصلی، بلکه به‌عنوان یک واحد مجزا و پیوسته وجود دارد، بسیاری از احساسات و زندگی‌های جدید را به داستانی که زمانی می‌شناختیم اضافه می‌کند، در حالی که با ایجاد سری جدید به روشی کاملاً جدید به آنچه قبلاً وجود داشت، احترام می‌گذارد. . همه چیزهایی که گفته می شود… من هستم فراتر آماده است تا در نهایت این مسیر جدید را کشف کند. من برای قسمت بعدی داستان و برای قسمت دوم آماده هستم.

البته، من امیدوارم که ورودی بعدی در سری Final Fantasy 7 Remake همان نبردهای داستانی کلی بازی اصلی را داشته باشد – کاری که مطمئن هستم Square می تواند پس از بازی Remake انجام دهد. امیدوارم فرصت کاوش در Cosmo Canyon را داشته باشیم، خورشید را در Costa del Sol غوطه ور کنیم، روی آبشش که به سختی به دست آورده ایم در سس طلایی شرط بندی کنیم و اسرار عمارت Shinra را کشف کنیم. با نفس بند آمده منتظر اولین نگاهمان به سید و مردم وینسنت ولنتاین هستم. اما مهمتر از همه، من فقط می خواهم ببینم چه شگفتی های دیگری در انتظار همه ما است. من واقعاً امیدوارم که نگاه دقیق تری به قسمت بعدی سفر بیندازم – و شاید حتی تاریخ راه اندازی در سال 2023 – جسیکا هاوارد