
در جریان رویداد Epic State of Unreal، Crystal Dynamics تایید کرد که کار روی بازی بعدی Tomb Raider آغاز شده است و این بازی بر روی Unreal Engine 5 اجرا خواهد شد.
توسعه دهنده طی یک جلسه توجیهی گفت که کار روی Tomb Raider جدید به تازگی آغاز شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، Crystal Dynamics معتقد است که Unreal Engine 5 به توسعهدهندگان کمک میکند تا «داستانسرایی سطح بعدی و تجربیات درون بازی» را باز کنند.
این استودیو افزود: “هدف ما گسترش پوسته وفاداری و ارائه تجربه ماجراجویی سینمایی با کیفیتی است که طرفداران از هر دو سری کریستال داینامیکس و Tomb Raider شایسته آن هستند.”
این اولین رکورد جدید در این سری پس از Shadow of the Tomb Raider از سال 2018 خواهد بود که توسط Eidos Montreal ساخته شده است. او وقایع سه گانه جدیدی را که در سال 2015 آغاز شد، به پایان رساند.
Crystal Dynamics مشغول است زیرا او همچنین با مایکروسافت روی بازی جدید Perfect Dark with The Initiative کار می کند. این استودیو همچنین به حفظ آخرین بازی خود، Marvel’s Avengers از سال 2020 ادامه می دهد.
در طول رویداد State of Unreal، Epic از اسلایدی رونمایی کرد که بسیاری از توسعه دهندگان دیگر را که در حال حاضر روی پروژه های Unreal Engine 5 کار می کنند، نشان می دهد. زیاد. مجموعه جدید ابزارهای نسل بعدی بازی سازی به تازگی به طور رسمی راه اندازی شده است.
CD Projekt Red در میان بسیاری از توسعهدهندگانی است که در حال حاضر روی Unreal Engine 5 کار میکنند و استودیوی لهستانی از فناوری برای راهاندازی The Witcher 4 استفاده میکند.

به نظر می رسد که کریستال داینامیکس Tomb Raider جدید را خیلی زود معرفی کرده است، تا حدی برای کمک به جذب نیرو. استودیو این اطلاعیه را با پیوندی به صفحه حرفه ای خود دنبال کرد و از توسعه دهندگان باتجربه خواست تا برای موقعیت شغلی در این بازی اقدام کنند. همانطور که تاکنون می دانیم، اغلب اعلامیه های اولیه در بازی بیشتر در مورد یافتن کارکنان است، مشکلی که می تواند به ویژه در زمان به اصطلاح “استعفای بزرگ” آشکار شود.
همچنین ممکن است توضیح دهد که چرا تعدادی از پروژههای بازی پرطرفدار زودتر از حد انتظار اعلام شدند، مانند Star Wars Eclipse از Quantic Dream، Marvel’s Wolverine، The Witcher 4 و موارد دیگر.