
یافتن ریتم مناسب فعالیتهای پایانی برای بازیهایی مانند Outriders که از مرز بین RPG و حساسیت به تیراندازها عبور میکند، بسیار مهم است. در حالی که Outriders در درجه اول یک بازی مبتنی بر داستان برای از بین بردن دشمنان با سلاحهای مضحک و مهارتهای دستکاری فیزیک است، همچنین چیزهای زیادی از بازیهای زنده وام گرفته است – از جمله نیاز بازیکنان به شرکت در فعالیتهای طولانیمدت که پس از پایان کمپین اصلی شروع میشوند. افزونه آینده Outriders، Worldslayer، یک فعالیت جدید و انتها به انتها را به بازی می آورد که به نظر می رسد ایده های هوشمندانه ای را از بازی های دیگر می گیرد.
People Can Fly در طول جشنواره بازی تابستانی 2022 به GameSpot نگاهی دیگر به Worldslayer داد. علاوه بر زمان عملی تر با داستان جدید Worldslayer، که شامل محتوای کمی بیشتر از آنچه در آوریل بازی کردیم، توسعه دهنده دست های عمیق تری ارائه کرد – خود را در فینال غوطه ور کنید. بازی Worldslayer و پاسخ به سوالاتی که بازیکنان می توانند از آن انتظار داشته باشند.
این فعالیت نهایی یک سیاهچال برای پخش مجدد به نام Tarya Gratar’s Trial است که بازیکنانی را که در هیچ جای دیگر بازی نخواهید یافت به چالش می کشد. به نظر می رسد سیاهچال به روشی مشابه مکان ها و ماموریت های دیگر در Outriders ساخته شده است، جایی که هنگام پیشروی در فضا با یک سری نبرد روبرو می شوید. با این حال، بر خلاف سایر فضاهای Outriders، شما بارها از طریق Tarya Gratar برای طعمه اضافی عبور خواهید کرد – و طبق گفته People Can Fly، حتی می توانید قرار ملاقات های خاصی برای تنظیم نوع طعمه دریافتی داشته باشید.
سیاه چال نیز به مکان های خاصی تقسیم می شود که می خواهید هنگام ضربه زدن به آنها توجه کنید. همانطور که در یک منطقه حرکت می کنید، به یک “چهارراه” می رسید که هنگام دویدن مانند یک ایست بازرسی صدا می کند. از چهارراه میتوانید مسیرهای فرعی را بیابید که اغلب به «ترووها» منتهی میشوند، که جلسات ویژه هستند، و میدانهای رئیس، که باید آنها را پاک کنید تا به عمق سیاهچال بروید.
مکانهای مخفی همانهایی هستند که احتمالاً میخواهید بیشتر به آنها توجه کنید. اینها برخوردهای جانبی است که منجر به یک سینه غارت بزرگ می شود، اما برای رسیدن به آنها، باید از طریق یک گروه قوی از دشمنان مبارزه کنید. نتیجه اما این است که علاوه بر به دست آوردن غنیمت زیادی برای پیروزی در این نبردها، به شما نیز خواهد رسید گونه های خاص غنیمت از گنجینه ها دانستن اینکه کدام تجهیزات چه تجهیزاتی را آزاد می کند، مانند دستکش یا قطعات جعبه، به شما این امکان را می دهد تا با پخش مکرر این کپی ها، نوع خاصی از تجهیزات مورد نظر یا مورد نیاز خود را جستجو کنید.
در واقع، تاریا گراتر به نظر می رسد که به زودی پخش خواهد شد. یک دویدن کامل در سیاهچال حدود دو تا سه ساعت طول می کشد، مثلا People Can Fly، و دویدن ها زمانی به پایان می رسند که Tarya Gratar را تمام کنید، بارها در جاده بمیرید یا دویدن را متوقف کنید و به محل کمپ اصلی که شروع کرده اید بازگردید. با این حال، اگر سیاهچال را ترک کنید، می توانید به عقب برگردید و دوباره آن را اجرا کنید – و دفعه بعد که بازیابی کردید، غارت بیشتری دریافت کنید.

Tarja Gratar نیز چالش های خاص خود را خواهد داشت. سیاهچال خانه دشمنان و باس های خاصی است که در هیچ جای دیگر بازی نخواهید یافت. اینها شامل Shadowbeast است، موجودی که میتواند خود را پنهان کند و این توانایی را دارد که بازیکنان را با غیرفعال کردن مختصر تواناییهای خاص آنها و وادار کردن آنها به تکیه بر سلاحهایشان، ساکت کند. Shadowbeasts با دشمنان نخبه جدیدی به نام Beastmasters تکمیل می شود که می توانند هیولاهای داخل خانه را کنترل کنند و از آنها برای تعقیب شما استفاده کنند.
در طول جلسه بازی ما، توسعهدهندگان People Can Fly اشاره کردند که یکی از نقدهایی که از بازیکنان دریافت کردند، تمایل به مکانیکهای باس درگیرتر بود، مانند مواردی که در سایر بازیهای تیراندازی مانند Destiny 2 Worldslayer به این خواسته پاسخ میدهد و شبیه شماست. رئیسهای چالشبرانگیزی را پیدا خواهید کرد که برای از بین بردن آنها به تاکتیک، برنامهریزی و هماهنگی بیشتری نیاز دارند، به خصوص اگر با گروهی از بازیکنان دیگر باشید.
ما برخی از این موارد را در زمان عملی خود با Worldslayer دیدیم که حدود یک ساعت از کمپین داستانی بود. قسمت اولیه داستان Outrider را به سمت بازیکن می فرستد تا سعی کند به مکانی به نام بلک گولچ نفوذ کند، جایی که آنها امیدوارند با دانشمندی ملاقات کنند که ممکن است چیزی در مورد طوفان های مرگبار و تشدید کننده ای که به دنیای بازی Enoch ضربه می زند، بداند. مشکل این است که دانشمند بخشی از شورش جناح دشمن است و تنگه سیاه در اعماق خطوط دشمن قرار دارد.
در بخشی که بازی کردیم، دو بار با شخصیت هایی از مینی باس ها روبرو شدیم، از جمله Night Fisherman از پیش نمایش آوریل و دشمن جدیدی به نام Executor. اگرچه ممکن است باس فایت واقعی نباشند، هر دو دشمن ترفندهای حمله جدیدی را معرفی کرده اند. ماهیگیر می تواند یک جفت تیغ پرتاب کند، شما را بگیرد و برای یک حمله بزرگ به سمت خود بکشد، در حالی که جلاد دوست دارد از میدان جنگ بپرد و با حمله در منطقه عمل به شدت فرود بیاید. در هر دو مورد، دشمنان برای مقابله موثر با آنها به مجموعه ای از تاکتیک های جدید نیاز دارند. این در تضاد با سایر دشمنان انسانی بزرگ Outriders است که تمایل دارند مانند گلوله های قارچ زرهی در میدان نبرد پرسه بزنند و شما را مجبور می کنند از همان استراتژی برای حرکت و قطع سلامتی آنها بارها و بارها استفاده کنید.

اگرچه تا کنون فقط چند نمونه از آن را دیدهایم، به نظر میرسد Worldslayer به طور قابل توجهی نسبت به آنچه Outriders در هنگام عرضه ارائه کرده بود، بهبود خواهد بخشید. محتوا و تاریخچه جدید به این معنی است که بازیکنان چیزهای جدید زیادی برای مشارکت خواهند داشت در حالی که تجربه از طریق تنظیمات کیفیت زندگی مانند نحوه لوت و سطح کار، نحوه تغییر سختی و نحوه تعقیب تجهیزات در دراز مدت افزایش می یابد. به نظر میرسد بازیکنان Outriders باید با افزونه Worldslayer به آنچه میخواهند برسند، اما باید ببینیم که چگونه همه موارد اضافه شده با بازی اصلی مطابقت دارند وقتی Worldslayer در 30 ژوئن راه اندازی شد.
محصولات مورد بحث در اینجا مستقل از ویراستاران ما انتخاب می شوند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot می تواند سهمی از درآمد را دریافت کند.